de strijd tussen windows en mac is er al heel lang, beide partijen komen steeds met dingen waarop hun systeem beter is.
ik heb gewoon het volgende: (mijn mening dus)
mac is beter dan microsoft.
het werkt makkelijker en is gebruiksvriendelijker, het heeft (bijna) geen virussen en de virussen die er zijn zijn al af gehandeld en bestaan niet meer.
mac werkt beter bij geluid, beeld, foto bewerking omdat hij de effecten pas berekend als het nodig is en niet zoals bij windows alles van te voren uit rekenen en dan nog door rekenen waardoor je extra geheugen kwijt bent voor effecten die je toch niet gebruikt en alleen maar het programma langzamer laat lopen.
het werkt gebruiksvriendelijker en werkt makkelijker.
ziet er beter uit.
het enigste wat niet positief is voor mac zijn de games maar fuck it, i don't need them if i got an xbox!
ik kan nog wel effe door gaan maar naar mijn mening is mac toch beter.
oh en apple bestaat al lang maar de mac's en besturingssysteem nog niet.
windows pc's en besturingssysteem bestaat al langer en is daarom een basisch geworden maar wat dus nog niet betekend dat het beter is.
meeste mensen die tegen mac zijn zijn mensen die geen zin hebben om effe het nieuwe systeem onder de knie te krijgen en als ze dan "gedwongen" worden om het te proberen staan ze er niet voor open omdat ze dan stom over komen als ze er achter komen dat het wel fijner werkt.
nou hier ben ik het niet mee eens, een forum is om met elkaar te praten.
een bekende vorm van praten is discussiƫren, wat gamekid360 doet is zijn mening geven, dan komt de mening van de andere en dat vormt een discussie.
dus als jij zegt dat hij niet moet discussiƫren in dit forum vind ik dat een beetje raar
Laatst bewerkt: 22 apr 2009