1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @DuskyDemon, je weet dat het een 'oud' model iMac is? Het is de versie van 2008 (die tot 4gb ram kan), niet dat dat een probleem is natuurlijk ;). Heb zelf de 2.8 versie met die videokaart en de spellen die ik geprobeerd heb draaien gewoon op 1920x1200 (Company of Heroes, Anno 1701, nog een paar van dat soort games).
    Verder zijn beide opties natuurlijk goed! Je hoeft alleen niet per se een Apple scherm te nemen natuurlijk ;).

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vraag me af he mocht ik nou besluiten om toch geen 79 eur per jaar te willen betalen voor mobile.me, kan ik dan in mijn iphone 3gs srtaks wel de iCal syncen met de iCal op de mbp? Zou wel een schande zijn als je dat alleen kunt als je mobile.me lid moet zijn daarvoor..

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ga naar www.ebay.com en koop een MobileMe abonnement voor €23,-.

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  4. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    dat scheelt alweer ja, maar je moet dus een mobile.me hebben om te kunnen syncen tussen je iCal op macbook en iCal op iPhone?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja. Andere mogelijkheid is Google Cal te gebruiken maar MobileMe werkt zo zalig. Ik raadt je dit echt aan!

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb inmiddels de 13" Pro 2.53Ghz besteld.
    Ik dacht dat alle "rare" dingen, zoals het missen van firewire, verholpen waren. Maar ik lees net dat de 13" maar één uitgang heeft voor audio input en output.

Bestaan er stekkertjes die de twee signalen kunnen opsplitsen? Voor het geval dat ik het beide nodig heb...

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat gek. Ik heb een witte MacBook 13" 2.4ghz van half 2008. Nu met al die nieuwe Macbook's krijg ik heel snel het idee dat ik een achterhaalde versie heb :+.
    Weet iemand trouwens of Snow Leopard een functie krijgt dat je je laptop dicht kan klappen zonder dat hij ergens mee stopt? Ik heb voor Leopard een app gedownload die InsomniaX heet, maar daar lees ik nog wel eens slechte dingen over.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik zat vandaag is te kijken naar mijn fanspeed, en nu word de cpu soms 60ºc terwijl ik eigenlijk niks aan het doen ben. Ik weet niet of dit kan kloppen?
    Deze processen staan boven in het gebruik van processen:
    kernel_task
    windowServer
    pmtool

Waarschijnlijk over 3 weken ff een clean install doen. Al die printer shit enzo hoef ik niet.

Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik gok dat het kernel_task is ;).Hier (OMT) is meer te vinden.

Als het goed is moet het vanzelf stoppen, anders kun je een van de opties aangedragen in het topic proberen.

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een usb-apparaat kopen dat die functionaliteit heeft :) (of bluetooth :9)

11. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Bestelling is verzonden! Er wordt helaas niet in het weekend bezorgd. Dus op z'n vroegst maandag! *Hoopt.

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Inmiddels is de status op de site aangepast.

Nummer 1 is een sleeve. Die is zo te zien verzonden.
    Nummer 2 is de Macbook. Die heeft ook de status "Verzonden", maar daarbij staat de leverdatum 24 juni? Kan iemand dat verklaren waarom dit is?

Als ik verder klik bij "Volg Deze Zending" (Dat alleen mogelijk is bij de iPod en Sleeve.) staat er: "Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt". Maar die informatie kan ik dus niet van m'n Macbook zien...

Laatst bewerkt: 12 jun 2009
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alles wordt los verstuurd en wordt bijelkaar gevoegd op één punt. Daarom duurt het zolang. Je had beter je sleeve en kabel los bij een APR kunnen kopen. Dus alleen je MacBook op Apple.com

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Studentenkorting valt eigenlijk ook vies tegen. Slechts 2 procent op edu sectie van Apple Store. Op 1500 euro zou me dat 3 tientjes besparen. Een iPod touch 8GB heb je dan voor 35 euro erbij.
    Het is dat mijn budget het waarschijnlijk niet toe zal laten (gezien aanschaf motor + pak en ik bezig ben met auto / motor rijbewijs), en ik nog twee goede tft schermen heb, maar anders zou een 24" iMac wel een leuk iets zijn voor mijn studie volgend jaar.
    Moet ook nog eens een nieuwe batterij voor mijn Macbook kopen.
    Maar goed, hou het nog wel even bij mijn huidige pc. Zie wel hoe die het gaat trekken tegen de tijd dat ik met programma's als SolidWorks moet werken.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat scheelt inderdaad een hoop, bijna 100 euro.

En dat MobileMe, is dat ook goedkoper te krijgen op eBay, of is dat zelfde prijs als in winkel, zo een 60 euro per jaar?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    MobileMe is voor ongeveer 30euro via eBay te krijgen. Heb ik ook gedaan en het is aan te raden!

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben bang dat mijn Extreme aan het overlijden is.

2,4Ghz = verzendsnelheid 1.
    5 Ghz = verzendsnelheid 54.

2,4Ghz is net een knipperlicht verbinding.
    Met alle apparaten die verbinding met via 2,4 Ghz heb ik zeer slechte verbinding.

Heb al van alles probeert om de verzendsnelheid via 2,4Ghz omhoog te krijgen.

1. Router op een andere plek gezet.
    2. Soft Reset.
    3. Hard Reset.
    4. Firmware gedowngrade.

Het ene moment heb ik maximaal ontvangst en het andere moment dondert de verbinding naar beneden of valt helemaal weg.

Kan met de Mac gelukkig verbinding maken via 5Ghz , anders had ik een heel groot probleem gehad.
    Wordt tijd dat ik naar de Mac maar een utp-kabel trek !

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoelang heb je je extreme al? Toch nog niet zo lang? Zit er niet toevallig iets/iemand die kan storen op de verbinding?

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de Extreme nog maar 3 maanden.
    Ik heb nu mijn oude WRT54G aangesloten op de Extreme en deze werkt wel.
    Heb beneden op nog geen 2m een zeer slechte verbinding via de Extreme , de WRT54G staat op zolder en ik daarmee een maximale verbinding.

Ik lees/hoor meer problemen met de Extreme.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina