1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond de Extreme maar de MM gebracht !!
    Dacht de hele tijd dat het wifi gebeuren bij mijn iPhone (3.0) niet goed werkte , maar nu blijkt het dat de Extreme voor problemen zorgde.

Helaas kan het 3á4 weken duren voordat ik de Extreme terug heb.
    Volgens MM werd een defecte apparaat bij Apple maar zelden gerepareerd , krijg dus waarschijnlijk een nieuwe Extreme.

2. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Die actie dat je als je een mac gekocht heb na 7 juni je voor 9 euro snowleopard kan krijgen klinkt wel goed. Hoop ik alleen niet dat het zoiets als xp naar vista wordt, dus dat je computer er trager van wordt omdat snowleopard meer vraagt van je pc dan leopard.
    Weet iemand al of hier sprake van zal zijn, of een idee?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Snow Leopard maakt je Mac alleen maar sneller. Snow Leopard is Leopard maar dan volledig geoptimaliseerd zodat het vele malen sneller loopt.

4. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Krijgen we geen actie zoals in de VS , upgraden voor maar $ 29

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jawel, Snow Leopard wordt voor huidige Leopard gebruikers €29,-
    Wanneer je van Tiger komt, moet je wel gewoon €129,- betalen.

Wanneer je vanaf 8 juni een nieuwe Mac koopt, kun je voor €8,95 upgraden naar Snow Leopard (vanaf september)

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Daar ben ik heel blij mee \o/

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Apple wil gewoon dat iedereen upgrade. Maar stiekem weten ze zelf ook goed dat het geen compleet nieuw OS is, dus de volle pond er voor betalen is dan natuurlijk niet eerlijk.

Kan Microsoft nog wat van leren! :+

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Je betaald al als je de mac in eerste instantie koopt. :+

Nee maar serieus, leuke speelgoed maar is het ook echt handig voor een studie?
    Ik ga rechten doen over een jaar en wil een laptop voor ALLEEN die studie, en wat is relaxter dan een mac?
    Maar hoe zit dat met verslagen en al die dingen.. is natuurlijk niet compatible met school computers?

9. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Office voor Mac, dus met Word, Powerpoint, Excel enzo. Dat is gewoon compatible. Dan heb je nog iWork wat van Apple zelf is. Daar kun je de bestanden gewoon om zetten naar .doc bestanden. Ik werk zelf met iWork en dat gaat prima.

10. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    OK thanks voor de uitleg, en dat is wel nice:). Ik dacht dat hij eventueel trager zou werken omdat de tech specs hoger liggen.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, sowieso is Snow Leopard puur en alleen voor Intel. De PowerPC structuur hebben ze er compleet uitgehaald waardoor je niet meer twee systemen installeert. Dit levert al 6GB aan hardeschijf ruimte op, maar nu is het ook helemaal geoptimaliseerd voor Intel waardoor het aanzienlijke snelheidswinst oplevert.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    nice, dan ga ik hem sowieso installeren.

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heel vreemd dit. Vanochtend had ik de status: "Onderweg naar klant" .

Nu is de status:

Deel van bestelling bezorgd - neem contact op met de vervoerder voor meer informatie over de resterende artikelen 17 Jun 2009
    Ondertekend door JAMAL

Raar, want er is hier niemand langs geweest. Apple zegt nu een storing te hebben en niet te kunnen kijken, maar dat dit waarschijnlijk gaat over het transsport uit China.... Maar dat lijkt mij sterk. Heb ook nog geen trackingsnummer.

Lekker vaag allemaal zeg...

Laatst bewerkt: 17 jun 2009
  14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van wat ik van de presentatie begreep ging het voornamelijk om "amazing" compressie technieken. Dat is wel jammer, want dat kost je dus ook cpu time. Maar het zal ook zeker wel aan eht powerpc verhaal liggen.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou wil ik niet al te bevooroordeeld zijn maar toch :+

Maar morgen krijg ik de uitslag, dus waarschijnlijk worden morgen de iMac + MacBook besteld. \o/

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht precies hetzelfde. :x

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Spannend! Ik ben benieuwd :p.

Hier in de set-up is ook wat veranderd. Ik heb mijn iMac en MacBook juist verkocht en een nieuwe 15" MBP gekocht. En ik moet zeggen dat het echt een megalekker apparaatje is :D. (15" 2.66, 4gb, 320gb, 9400m+9600mgt, ofwel MB985 voor de liefhebbers)

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zouden jullie voor een BlackBook 13" met 2,4Ghz gaan of een Unibody 13" met 2.0Ghz gaan? Als je niet kijkt naar de prijs (want die is allebei rond de 1000 euro). En is zo'n multi touch trackpad nou echt zo fijn ten op zichte van het vorige trackpad?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De BlackBook wordt niet meer geleverd dus die zou je dan tweedehands moeten kopen.
    Ik zou voor de unibody gaan. Nieuwer, steviger en die 0,4Ghz merk je echt niet. Nieuwe trackpad is ook heerlijk als je het eenmaal gewend bent.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ze hebben hem nog wel bij mailamac.nl

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina