1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    MM Eindhoven? Die hebben wel een officiële APR in de MM zelf dus het zou kunnen. Maar ik dacht dat de A-Mac of YouMac toch wel voorrang zouden krijgen.. Waar heb je 'm besteld?

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ben van Dijk (electronica winkel in Brabant, hebben zo'n 3 of 4 filialen). En is geen officiële dealer dat zegt die zelf ook al dus ze staan telkens onderaan de lijst. Maar nou heeft hij z'n 234342e belofte gemaakt dat hij maandag toch echt komt, maarja dan ben ik 2 weken op vakantie:x..

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja dan had je het wel kunnen weten enigszins. Apple verleend natuurlijk eerst voorrang aan een officiële APR.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat zei die vorige week:9. Toen ik 'm al had besteld. Alle accessoires (Mighty mouse, Office etc) had hij wel al meteen. Het is gewoon dat die duurdere 13' versie bijna niet te krijgen is. Als ik die met 160 GB, 2GB werkgeheugen had genomen had ik 'm al hier staan. Maargoed ga straks op vakantie en als ik terug ben staat die mooi op m'n bureau:D!

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je had 'm zelf aangepast? Dan is het een BTO en geen standaard uitvoering. Duurt dus sowieso langer.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kan ik dat? :+ Ik dacht het niet :p

Dit is de wallpaper (geen geweldige kwaliteit, wel een coole foto):

@ Boertje:

Ik had mijn shit binnen een paar dagen binnen via Mail A Mac.

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar dat iMac & MacBook verbinden met elkaar, gaat dat nou met een standaard usb kabel (met 2x male) of moet je daar een speciale kabel voor hebben?

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag flv filmpjes naar mp4 video (oid omzetten). Ik dacht dat dat kon met VLC, maar dan krijg ik alleen de audio.

Dus ik heb wat 'freeware' gedownload, maar dat is allemaal met een irritant watermerk. Ken iemand een gratis convertor zonder watermerk voor mac?

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan alleen een USB-brigde kabel gebruiken !!

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook wel benieuwt, kwam zelf niet verder dan wat shareware proggies die ook nog eens ruk werkten. Photoshop heb ik niet en was ik eigenlijk niet van plan om te downloaden alleen voor stitchen.. hmm

11. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    Had al een paar weken geleden een macbook aangeschaft..
    vanaf donderdag ben ik ook de gelukkige eigenaar van een imac met 2,66 ghz core duo, 2 gb ram, 320 gb harddisk en ATI 2600 (en dat is toch een dedicated videokaart als ik me niet vergis?)

had al goede ervaringen met de macbook dus een imac straks in de huiskamer zal me ook niet tegenvallen!

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hm ja de 2600 is dedicated voor zover je daar bij een iMac over kan spreken. Veel plezier ermee :D

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb de 2600 ook in m'n iMac en het is een prima kaart. :)

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad! Ik heb ook de HD2600 in mijn iMac, en ben echt verbaasd hoe soepel (soepeler dan me oude Windows PC) bijvoorbeeld World of Warcraft draait!

Vraagje;

Ik wilde Anno op mijn Mac gaan spelen dmv een Bootcamp partitie. Het aanmaken van een schijf lukt prima, maar na de reboot om Windows te installeren blijft het beeld zwart, met een knipperend streepje. Verder gebeurd er niets? De CD is gewoon goed, dat weet ik zeker. Wat kan er mis zijn?

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag zelf mn hard disk van mijn Mac vervangen voor een 120GB 7200rpm hard disk (Uiteraard gewoon een normale "pc" hard disk). En boy oh boy, nu loopt ie toch wel een stuk lekkerder en stiller. Overigens is het slim voor nieuwe Mac bezitters slim om overbodige functies als printer drivers, talen, iMovie (voor mij dan > geen alternatief, gebruik het gewoon niet), iDVD (voor mij dan > VLC) en iWeb uit te schakelen. Scheelt je al gauw een GigaByte of 7! Das wel nice!

Verder nog een vraagje; is het normaal dat die Airport kaart (MacBook White maart 2008 ) zo tyfus heet wordt? Vaak al gauw een graden of 50 en bij een beetje gebruik rond de 70. Jammer dat je die niet zelf kan vervangen mocht ie defect gaan:mad:

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb even zekerheid nodig.

Kan je met Quicktime Pro AVI bestanden zo goed als compressieloos omzetten naar MP4 (of MOV) bestanden? Ik wil met iMovie wat oude video's bewerken, maar iMovie 'slikt' geen AVI blijkbaar.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, iMovie accepteert geen Avi bestanden. Je kunt met Quicktime Pro de bestanden perfect omzetten naar .MOV. Ligt aan je compressietechniek hoeveel verlies je hebt. Hoe minder compressie, hoe beter de beelden natuurlijk. Duurt dan wel wat langer om te exporteren. Gewoon wat 'spelen' met de verschillende instellingen.

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar het is dus niet zo dat die convertor programmatjes van 30 a 35 dollar iets beter doen?

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Normaliter moet Quicktime Pro dit perfect doen. Je kunt het natuurlijk eerst testen voordat je geld uit gaat geven.

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf een goeie videoconverter vindt is SUPER. Kan veel video (en audio) formaten aan en er is nog veel handmatig in te stellen om de voor jouw goeie outputvideo te krijgen.

Als je hem wilt downloaden moet je helemaal naar de onderkant van de pagina gaan, daar staat een link en vervolgens nog 2 of 3 keer hetzelfde, beetje vaag, maar een goed gratis programma.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina