1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo las op het forum van tweakers komt hij via de gewone post binnen.

Edit: Net een bevestiging gehad. "We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 31.08.2009. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is."

Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van de week een nieuwe macbook pro 13,3" halen. Daarnaast wil ik nog een 24" cinema display aanschaffen zodat ik hier thuis mijn laptop op kan aansluiten, met een extern toetsenbord en muis! Iemand hier ook ervaringen mee? Werkt het een beetje?

Ik heb 2 jaar geen mac meer gebruikt, ben benieuwd hoe het zit met MSN? Ik gebruikte voorheen het "eendjes" chat programma, maar die maakte geen gebruik van de webcam functies van de macbook. Is hier al verandering in gekomen?!

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hier een MacBook (13,3") en een iMac (24") staan en dat werkt perfect :p

En over msn gesproken: Ik gebruik ook "het eendjes programma" (adium dus) en dat werkt goed hoor. Afgezien inderdaad van de missende functie voor videogesprekken.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier ook ofc vannacht bevestiging gekregen. Zit nu op mn werk, maar net mn moeder gebeld, helaas nog niet binnen. Btw.. @ apple.nl staat ook zoiets als 2 september als verwachte leverdatum. lol...

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vind het ook erg vreemd. Ik had 'm 2 uur eerder besteld van m'n baas woensdag en die heeft 'm binnen (2x!) En bij mij staat dat het 5 dagen kan duren.. WTF?!

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag de stad in geweest (Utrecht). Nergens Snow Leopard aanwezig, Rotterdam en Leiden zijn ook helemaal leeg. Helemaal niet aan gedacht dat het zo snel zou gaan :+. Zoetermeer schijnt er nog een paar te hebben liggen, zo even eentje ophalen. Ben benieuwd. (En serieus, wat is 29,- nou voor geld? Hulde Apple.)

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Je kunt ook gewoon msn voor apple downloaden hoor :)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    MSN Messenger for Mac is een hel. Adium is een heerlijk programma.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook niets gekregen vanmorgen :mad:

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh.. vind em wel relaxed. Maar goed, switch zelf makkelijker door chaotische 'hell' van schermpjes, dan klikken in adium de juiste persoon.

Anyhow..geen Snow Leopard dit weekend dus. Helaas:mad: :+

Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop nog steeds dat de postboder morgen het pakje in de brievenbus gooit.
    Ik ben hier er helemaal klaar voor.
    Backup gemaakt van alle belangrijke bestanden en een lijstje gemaakt met de programma's die nu op mijn Mac staan.

12. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K heb sinds 3 weken een Mac Pro, 13,3 mid 09, maar ben nog niet zo op de hoogte van alle besturingssysteem versies. Er staat nu Mac OS X 10.5.8 op dus is het voor mij zaak om te updaten voor 9 euro, of zo'n 30 euro pack te kopen? Damnnn.

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ook geen SL vandaag op de deurmat :mad:

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog 1 vraagje voordat ik mijn bestelling plaats ;) Ik wil graag een MacBook pro 13,3 inch met 4gb geheugen. Is het verstandig om eerst met 2gb te werken en naderhand (goedkope?) 2x 2 gig te plaatsen? Heeft iemand dat al eens gedaan en scheelt het veel geld? Bij Apple is het een meerprijs van 90 euro.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij Apple moet je sowieso geen geheugen bijbestellen. Gewoon de 2GB versie bestellen en ergens anders goedkoop extra geheugen bijkopen. Plaatsen is super simpel en valt gewoon onder de garantie.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier ook niet. Alleen maar rekeningen :p

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    waarom is dat een hel dan? ik neem aan dat daar alle functies wel werken zoals cam, geluid etc

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Neee juist niet :+ Er is geen/nauwelijks support

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dus alleen de cam feature werkt zegmaar niet, maar voor gewoon msn gebruik is die wel goed dus :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina