Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^En ze worden alleen maar dunner als je de geruchten mag geloven. Kansje dat vandaag de iMac en Mac Mini en witte macbook een update krijgen. Ben benieuwd of ze het vandaag al doen. Die mini's blijven vet en als ze idd 499 euro gaan worden - studentenkorting dan zou dat wel es mn mediacenter kunnen worden.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als dat zo is dan ben ik fucked. Zojuist een 24'' Imac besteld, wordt vrijdag geleverd.

:lol:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geruchten zijn tussen 7 en 9 oktober.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ben benieuwd, maar de laatste updates zijn geloof ik vaak op een dinsdag gedaan, dus hoop op vandaag of volgende week dinsdag. Maar is nooit echt te voorspellen bij apple.

5. Dutchskill

Dutchskill Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het slim om nu nog een iMac te gaan kopen? Aangezien de nieuwe iMac's binnenkort ook komen (toch?!)..

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nee, als je wacht heb je nieuwe, en gaan de vorige modellen in de aanbieding. Dus reken maar uit!

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je 'm nu direct meteen nodig? Kopen!
    Anders even wachten. Wanneer de nieuwe komt weet niemand, maar het kan nu echt niet lang meer duren.

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben om: Ik wil ook een MacBook Pro.

Wat vraagjes:

In Amerika is de MacBook Pro een stuk goedkoper. Nu heb ik toevallig familie wonen hier en zou ik er dus één op kunnen laten sturen:
    -Zitten er verschillen tussen de Amerikaanse en de Europese MacBooks??
    -Heb ik geen last van douane als ik familie laat opsturen vanuit Amerika?
    -Kan ik OS X nog omzetten naar Nederlands?
    -Studentenkorting kan ik dan wel vergeten lijkt me?

Mocht laten opsturen vanuit Amerika niet lukken, is er dan een mogelijkheid om de MacBook in delen te betalen? Zegmaar 150 euro per maand ofzo?

Thanks in advance!

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    - Amerikaanse versie heeft een US Keyboard. Dat wil zeggen, een liggende Return knop (enter) i.p.v. staande.

- Douane kan lastig doen. Het is altijd een gok om zoiets te importeren.

- OS X bevat alle talen, dus je kunt on-the-fly switchen van taal.

- Studentenkorting kun je inderdaad wel vergeten bij het importeren. :)

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de rest zit er dus weinig verschil in :9? Dat verschil in Return knop is niet erg toch??

Als ik het al cadeau verstuur is douane toch geen probleem dacht ik?

Maargoed, kan je bij apple ook in termijnen betalen? Of kan dat ergens anders dat jullie weten??

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor de rest zit er totaal geen verschil in. Garantie is wereldwijd, dus dat is ook geen issue.
    Geen idee of je bij Apple in termijnen kunt betalen. Daarvoor zul je naar de dichtsbijzijnde APR moeten stappen.

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Zie dat het bij Wehkamp wel kan... Krijg ik dan ook Snow Leopard denk je?? Kan daar in 9 maanden betalen bijvoorbeeld :) Dat vind ik wel fijntjes!

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De kans is er dat ze nog oude voorraad hebben met Leopard erop. Of ze dan een Snow Leopard disc meeleveren weet ik niet. Daarom zou ik 'm niet bij de Wehkamp bestellen. Een APR is in dit geval wat 'betrouwbaarder'.

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, maar als het jouw uitkomt om in termijnen te betalen dan is het een optie toch ?

Anders bel je ze even op !

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Betalen in termijnen is voor mij zeker wel een optie ja... Kan momenteel niet in één keer 1399 euro ophoesten (Wil dus gaan voor de MacBook Pro 13 inch 2,53 Ghz, 4 GB etc)

Bij Wehkamp kan het in termijnen en dan betaal je totaal 1450, dus dat is nog wel te doen...

Is Snow Leopard noodzakelijk volgens jullie?? Die kan ik toch ook bij Apple zelf nog wel bestellen als het moet??

Zijn er geen andere sites die ook in termijnen toestaan? Dacht dat ik er ooit één tegenkwam namelijk...

Edit: nog een gevonden: jullie bekend met iCentre?? http://www.icentre.nl
    Daar kan het door het zogenaamde iPay...

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iCentre is gewoon een APR. Dus een fysieke winkel.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Idd... En A-Mac ook... Zit in Den Bosch zie ik op internet, dus denk dat ik daar maar eens langsga... Per maand 139 euro betalen zie ik wel zitten moet ik zeggen... Betaal je wel in totaal 80 euro meer, maar daar kies ik dan zelf voor natuurlijk :) Wie weet krijg ik Snow Leopard daar er ook wel bij...

Is die nu zoveel beter dan gewone OS X dan?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Snow Leopard is OS X..de laatste versie.
    Dus wat Windows 7 onder de Windows versies is, is Snow Leopard voor Mac OS X.
    Officieel heet het Mac OS X 10.6 Snow Leopard.

En het is inderdaad een verbetering t.o.v. Mac OS X 10.5 Leopard. Onderhuids is er erg veel veranderd.

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Oke dan... Dus dat zou prettig zijn als ik die erbij zou krijgen natuurlijk... A-Mac in Den Bosch is van Apple zelf geloof ik, dus denk dat dat wel zal lukken...

Heb er al zin in moet ik zeggen... Zou het erg wennen zijn, wat is jullie ervaring?? Ze zeggen: Once you go Mac, you never go back... :9

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je nog nooit op een Mac hebt gewerkt is het even wennen. Misschien verafschuw je het in het begin, maar als je het door hebt en de standaard Windows methode van je afschud dan wil je echt niets anders meer.

Een belangrijke tip: denk niet in Windows-stijl. Mac OS X is nu eenmaal geen Windows..
    En inderdaad, de quote klopt heel vaak..wanneer je eenmaal gewend bent aan Mac OS X, dan wil je echt niet meer terug. :)

Registreer je op www.onemorething.nl, de grootste Apple community van de Benelux met een erg actieve community die je kan helpen met iedere vraag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina