1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar waarom niet dan? Windows Vista 64 bits wel dan? En wat is dan beter om te gamen, Windows 7 32 bits of Windows Vista 64 bits?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat Bootcamp geen 64-bit drivers heeft voor Windows 7. Windows 7 is ook nog steeds niet officieel uit. En dat hele '64-bit is sneller' verhaal is allemaal niet zo simpel als jij denkt. En aangezien je vraagt wat beter is, veronderstel ik dat je er niet veel verstand van hebt. Dus installeer nu maar gewoon Windows 7 32-bit als je zo graag Windows 7 wilt hebben. Want je zult er echt geen drol van merken.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil niet zo graag Windows 7 hebben, ik wil gewoon snel kunnen gamen. En ik heb gehoord dat Windows Vista niet fijn is.

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan moet je Windows XP installeren.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dus ik kan beter Windows XP 64 bits nemen dan 7 32 bits?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom wil je met alle geweld 64-bit? Dat is echt nergens voor nodig.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou omdat dat gewoon sneller is. En ik heb er niet heel veel verstand van, maar dat kun je echt niet gaan ontkennen. Dan zou de 64 bits versie er gewoon voor niets zijn.

Want ik ga natuurlijk niet XP 32 bits installeren als ik ook 7 kan installeren ;) Maar kijk ff naar je pm rivanov. Ik installeer Windows 7 32 bits maar, want in die boot camp gids staat alleen iets over Vista 64 bits en niet over XP.

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Godverdomme! Wat een kutzooi is dit zeg! Ben ik de 32 bits versie van Windows 7 aan het installeren, krijg ik weer een of andere teringfoutmelding, dit keer deze:

Iemand enig idee wat het deze keer weer kan zijn?

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn dat Windows he...

10. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als Mac OSX zo geweldig was had hij heel Windows niet hoeven installeren, maar blijkbaar is Windows nog steeds onmisbaar :+.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel het sarcasme, wil ik er wel Tweakers GoT style op reageren; Windows 7 is nog niet officeel supported dus veel mag je dr niet over zeggen. Daarnaast zou je wellicht setup onderdelen handmatig installeren door gewoon de ".inf" files te installeren via systeembeheer.

Niet om gelijk te flamen enzo, maar Windows XP Professional is zeker ook beter dan Windows XP Home?
    Besturingsysteem Y 64bit hoeft per definitie niet sneller te zijn. Windows Vista x86 is zelfs sneller bij gebruik van <4GB geheugen dan met >4GB.
    En dan zijn er nog een aantal redenen om geen 32 of 64bit te gebruiken. Check Wikipedia dr eens over (de Engelse, niet de Nederlandse).

Dit soort info wordt de wereld door mensen in geholpen die er, tsja.. sorry, geen verstand van hebben. Dat is uiteindelijk ook de dood geworden
    van Windows Vista. Een besturingssyteem dat opzich prima werkt. Maar omdat printers van 5 jaar terug het niet doen, werkt Windows niet.
    Sure, dat ligt ook aan Microsoft en Programma/driver schrijvers. Maar sinds Service Pack 1 en helemaal met Service Pack 2 werkt het systeem prima.
    Het is zeker niet zo dat je persee 2GB+ nodig hebt voor Vista. Dat is echt een mega vervelende opmerking die je maar al te vaak hoort in een computer winkel.

De kracht van Jan Modaal is gigantisch geworden. Kijk maar naar de "DSB Bank >> SNS Bank Hoax".

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet niet wat jij allemaal doet met je foutmeldingen.. :+
    Bij mij draait Windows 7 32-bit als een zonnetje onder Bootcamp.
    Probeer je een Beta versie te installeren ofzo? Ik heb namelijk de officiële Windows 7 Professional van MSDNAA gedownload.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor zover ik weet is het geen beta versie. Windows 7 Ultimate is het. Maar het is ook zeker niet officieel als je begrijp wat ik bedoel. Ik heb trouwens ook in de tussentijd Windows XP proberen te installeren, maar dat was helemáál een drama.

Wat is MSDNAA dan? Bedoel jij die release candidate? Want daar heb ik wel de serial voor, maar niet de download zelf...

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, dat is een speciale site van Microsoft voor hogescholen die aangesloten zijn bij Microsoft.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah dan zal ik eens kijken. Ik zit op Fontys Hogeschool, hopelijk is die er ook bij aangesloten. En ik neem aan dat je hem dan voor <100 euro kan kopen ofzo?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Fontys is ook aangesloten en je kunt 'm gratis downloaden.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah nog beter. Maar ik snap geen drol van die site. Waar kan ik hem ergens downloaden dan? :+

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat is dat toch met mij en microsoft nu ik een Apple heb zeg :+ Nu wil ie niet eens inloggen op die site :p

Ik doe het gewoon met mijn email adres en wachtwoord waarmee ik ook op de Fontys Portal inlog.

*PCNnummer*@student.fontys.nl

*wachtwoord*

En dat doet ie dus niet... Moet ik me daar eerst nog registeren dan? Het zit me wel tegen zeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina