1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah vandaar. Eens even kijken wat dat dan weer is. Tanx voor al je hulp btw.

EDIT: *sigh* Zit daar dan ook weer een ander wachtwoord bij ofzo? Want hij doet het nog steeds niet...

EDIT2: Nee daar zit geen ander wachtwoord bij want daar log ik ook gewoon mee in op de fontys portal voor mijn fontys email. Why the fuck doet ie het dan niet.

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk moet je je eerst aanmelden. Ik zit op de Haagse Hogeschool maar ik moet het bij www.ma3d.com doen. Daar moet je je eerst aanmelden en dan krijg je na een dag logingegevens. Maar of jou school ook daar is aangesloten weet ik niet.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar dat is weer iets heel anders dan wat Rivanov zegt. En met die link van Rivanov kom ik ook bij de Log in van Fontys Hogeschool ICT terecht.

Vraag ik om een password reminder, moet ik een email adres invoeren, ik mijn *naam*@student.fontys.nl invoeren, komt er dit te staan:

Please correct the following errors:
    Username: The value you entered is invalid.

Terwijl ik gewoon het goede adres heb ingevoerd :confused:

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij een klasgenoot van me werkt het ook niet... Misschien komt het omdat ik 1e jaars ben en mijn gegevens nog niet bij die site verwerkt zijn ofzo?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zou kunnen. Zit je wel op Fontys Hogescholen ICT?

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jep. 7 weken nu alweer.

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is dit alleen voor ICT, of kan ik met mijn Small Business ook Windows 7 gratis downloaden? Avans Hogeschool, zit ik btw

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoogstwaarschijnlijk alleen ICT. De hogeschool moet namelijk een samenwerkingsverband hebben met Microsoft. En ik denk niet dat Avans met Small Business dat heeft.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik baal wel een beetje. Ik weet nu niet wat ik moet doen... Ik probeer nog 1 keer Windows 7 te installeren die ik al had en daarna... weet ik het weer niet.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je moet ff aan de leraar vragen of ze jullie een invite sturen. Zo was het bij ons geregeld. Is dus niet alleen voor hoge scholen :)

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vrijwel alleen informatica opleidingen. Veel MBO (en soms HBO) opleidingen hebben daarintegen een vergelijkbaar abonnement. Waarbij je zelf niks kan downloaden. Vraag dat aan je mentor/slb'er/systeembeheerder/whatever. Zelf heb ik via mijn informatica opleiding ook MSDNAA, al staat daar minder op dan Technet Pro, dus tis vrij nutteloos. Geen Office bijvoorbeeld.

@Rivanov, ik draai geen Windows via bootcamp. Vind het maar vervelend hoe het werkt. Constant rebooten, wireless die constant uitvalt. Ligt wellicht aan mijn MacBook of net wat. Boeit ook niet.
    Gebruik Virtualbox voor virtualisatie.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een invite? Om in te kunnen loggen op die site?

Maar ik heb het opnieuw geprobeerd en het ging beter dacht ik, omdat ie met installeren nu ineens veel meer stappen had en ie de vorige keer dus blijkbaar dingen over was geslagen (:confused:), maar helaas, ik kreeg gewoon weer de oude vertrouwde foutmelding:

Zou het aan mijn Mac OSX dvd liggen? Ik weet toch bijna zeker dat ik de goede heb. Het is gewoon de cd 'For Mac Computers Mac OS X Install Disc 1'. En op die van mijn Macbook staat MacBook install disc oid. En op de dvd van de MacBook Pro van ons pap zal dat ook wel staan neem ik aan.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zolang je de DVD van Mac OS X gebruikt die bij je iMac geleverd zat moet het gewoon werken. De DVD van je MacBook werkt dus niet op je MacBook.

En trouwens, heb je Snow Leopard geïnstalleerd? Je moet dan wel de Snow Leopard DVD gebruiken en niet de DVD die bij de iMac geleverd zat want daar staat nog Leopard op.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik heb snow leopard nog niet geinstalleerd. Maar ik heb ff een vraagje, ik zit nu die mappen van die afzonderlijke drivers door te bladeren in windows, maar nu valt me op dat er ook alleen AsixXPSetup en AsixVistaSetup en dat soort bestanden in staan. En niet van windows 7. Die drivers staan dan toch helemaal niet op die dvd? Moet ik die dan ergens anders vandaan halen ofzo? Of zou het gewoon met die DVD moeten werken? Anders installeer ik Snow Leopard maar even, die hebben we hier toch liggen, misschien werkt het daar wel mee.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ah kijk! :+
    Ik meen me te herinneren dat Windows 7 het niet goed doet onder Bootcamp 2.0 (dus de Leopard versie)
    Bootcamp 3.0 (Snow Leopard) ondersteund wel Windows 7.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dan zal ik de installatie dvd van snow leopard eens even gaan halen bij mijn vader :9

EDIT: Gevonden. Aan de slag dan maar.

EDIT: Pfff dat duurt wel lang zeg. Hij staat nou al een aantal minuten op 'Resterende tijd: Over 56 minuten'.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pff je hebt ook geen geduld he?

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Klopt :9 Het valt mee. Nu nog 13 minuten.

EDIT: Jeej, ik heb 10.6 en Windows 7 x86 met succes geinstalleerd :D Nu nog ff een virusscanner erop knallen en directx 10 en dan kan ik volgens mij knallen. Vergeet ik nog iets?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina