1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, dat zeg ik. :+

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ken die dingen niet uit mijn hoofd :p

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Opzich toch nog geen slechte deal. Jammer dat ik nog te lang aan mijn MacBook White vast zit. Die is over een jaar geen zak meer waard, en zal er toch wel een nieuwe moeten worden aangeschaft (afschrijving 3 jaar). achja...

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geen zak meer waard? Het is geen PC he. :)
    Je zult verbaasd staan wat je toch nog ervoor kunt krijgen.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar niet de 800 ± 900 euro die ik er enkele maanden voor terug kon krijgen. Sowieso begint de behuizing nu toch wel te slijten, hoe voorzichtig ik dr ook mee ben. Krasjes en toch ietsjes verkleuren.. Kzie trouwens net dat bij A-Mac dezelfde 'aanbieding' geldt. Dus zo spannend is het geeneens.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, zou toch liever deze "oude" hebben dan een witte macbook ;) Snelheid is ook maar betrekkelijk. Werk nog steeds vaak op mn Powerbook G4 en werkt ook nog prima. Met de meeste programma's zal je het verschil tussen de "oude" en nieuwe macbook echt niet merken en 899 euro is toch wel mooie prijs voor een nieuwe unibody.

Tis dat ik 13,3" te klein vind en geen behoefte heb aan een laptop erbij maar anders had ik em opgehaald.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Had vanochtend even Tiger op een externe hardeschijf geïnstalleerd en geboot op m'n MacBook. Lekker oldschool! :cool:
    Werkt nog alleraardigst, vanaf een USB schijf!

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Welke manieren waren er nou ook alweer om korting te krijgen op een Mac?? Lidmaatschap op een bepaald blad gaf toch 20 % korting ofzo? En die kon je dan weer combineren met studentenkorting?

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nee. Je hebt ADC (Apple developer Connection) korting als je apple developer bent, of je bv HBO opleiding doet, maar dat kost je 80 euro en geeft je recht om eenmalig met 20% korting PRO apperatuur van apple te kopen, dus niet bv een iMac oid. En kortingen kan je niet stapelen.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wel de MacBook Pro dan toch neem ik aan?? En ik doe HBO, dus die korting kan ik ook...

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is er een manier om MKV's te streamen met de Xbox? Want connect 360 pakt ze niet.

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Macbook Pro ook, alles waar Pro achter staat. Mac Pro, Macbook Pro. Maar dus geen imacs, normale macbook of Cinema Displays oid.

Geloof dat het voor elke HBO geldt en je je gewoon daar voor kan aanmelden. Loopt op Tweakers.net wel een topic over hoe en wat. Vindt je alle info als je daar gebruik van wil maken.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je xbox pakt ze niet. Die ondersteunt geloof ik geen MKV bestanden, ligt niet aan xbox connect.

Hoop dat ze snel weer nieuwe codex update ondersteuning in de xbox 360 gooien, nu al veel nieuwe divx films die hij niet meer pakt omdat het een nieuwe codec is =(

Maar verder ideaal, stream al meer dan een jaar al mn films naar m xbox :cool: maar ook video podcasts van iTunes etc die iTunes automatisch voor me download, echt super :cool:

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    MKV wordt niet ondersteund. Vandaar dat ik de Popcorn Hour heb gekocht. Die maakt tenminste ook geen lawaai. Film kijken met die stofzuiger (Xbox360) is niet erg fijn..

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    He zonde. Ik ga daar echt niet zo'n popcorn hour voor kopen. Vind ik veel te duur. Ik roei wel met de riemen die ik heb. Kun je die MKV bestanden ergens mee converteren? Ik wil wel eens zien hoe snel mijn iMac dat kan :+ Naar WMV bijvoorbeeld.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kun je doen..wens ik je veel plezier/geduld/tijd!

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als je een ps3 hebt ......

http://www.afterdawn.com/software/alternative_platforms/mac_software/pms_mac.cfm

Even wat anders.......

wie heeftwat meer info over evt. nieuwe iMac's ???/ Er gaat een gerucht de ronde dat ze al in productie draaien .... iemand ?

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://www.xtreamer.net/

ik heb deze pas geleden gekocht ,vind m ook nog eens lekkerder werken dan mn popcorn

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Appleinsider.com heeft dit gerucht de wereld ingeslingerd. Dit is alles wat tot nu toe bekend is.

20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Nog dunner? zou knap zijn om dat allemaal in een nog dunnere behuizing te proppen :)

BTW, het lijkt me dat als ze Blue Ray gaan introduceren ze ook de resolutie van de schermen zullen verhogen? zodat je misschien wel Full HD film kunt kijken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina