1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren zag ik dit opeens, vrij irritant. Maar op sommige websites. (Forums, schoolsite, thepiratebay) is het allemaal dik en cursief gedrukt. Ook de tekst die ik nu schrijf. Vrij irritant, het is trouwens alleen in Firefox. Ook is het niet bij alle websites zo is er bij geenstijl niks aan de hand.

    Ik had gisteren wel een software update gedownload dus heb het vermoeden dat het hieraan ligt. Deze kwam gewoon via mac binnen en is niet van firefox. Iemand een idee waaraan dit ligt? of ook last hiervan?

    Nog even twee screenshots hoe XBW er bij mij uitziet (zo zien andere sites er ook uit)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gisteren deze externe FireWire 400 harddisk gekregen, 500GB.

    Als ik vanaf mijn Macbook er bestanden op zet, gaat dat extreem langzaam (2Mb/s)..
    Maar als ik bestanden ervan af op me Macbook zet gaat dat weer super snel..

    Heb ook een externe USB harddisk van 1TB, en daar gaat het weer supersnel om bestanden van me Macbook erop te zetten..

    Is er iets mis met de Firewire HD? Hij is geformateerd naar Mac OS Extended..
     
  3. Dutchskill

    Dutchskill Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een groot verschil qua performance tussen 2,0 Ghz en 2,4 Ghz processor?

    En hoe duur is het ongeveer om van 2Gb te upgraden naar 4Gb geheugen?
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ieeeel ik lees nu toch aardig wat berichten over DOA iMac's en iMac's met gebroken glas in de linker onderhoek (ja het is wel glas). Een klasgenoot had ook een doa i7...

    Natuurlijk lees je altijd voornamelijk over de negatieve ervaringen, want iemand met een perfecte iMac gaat dat niet overal te verkondigen.. maar toch.

    Hoop het niet mee te maken. :+ Anders stap ik weer terug naar de windows pc's :9
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Verschil tussen 2.0 en 2.4 Ghz is nihil en is nauwelijks merkbaar. Geheugen upgraden kost maar paar tientjes.
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen hier met een apple time capsule of airport extreme router?
    wil een van de 2 gaan kopen. heb nu 54g router van linksys en wil zowiezo N.
    en wil gelijk dan kunnen backuppen via time machine.

    maar.

    timecapsule kost 260 eu voor 1 tb.
    nu heb ik al een 500gb hdd extern welk voor mij voldoende is en zover ik lees kan ik met een airport extreme van 150 euri en externe hdd hetzelfde bereiken wat ik wil, wireless backups maken.

    heeft iemand hier ook een airport extreme met externe hdd?
    enige idee of je er dan ook een usb hub aan die usb poort kan hangen zodat je printer en hdd kan sharen? want als dat niet kan moet ik toch voor de time capsule gaan.
    of een losse apple accespoint kopen met usb. maar dan ben ik net zo duur uit als ik gewoon een timecapsule haal.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    USB hub werkt gewoon op de Airport Extreme.
     
  8. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga vrijdag een Macbook halen kan ik dan ook studentenkorting krijgen als ik hem gewoon in de winkel haal?
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, alle APR's kennen gewoon studentenkorting. MediaMarkt enzo weet ik niet..
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn Extreme 2 externe HDD's aangesloten via een usb-hub.
    De gedeelte printer heb ik gewoon aangesloten op mijn Mac omdat een printer beneden achter de tv niet heel handig is.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er een programmatje waarmee ik de helderheid van mijn MacBook lager kan zetten dan de laagste stand (dus niet de stand waar ie helemaal uit staat, maar nog met 1 blokje)? Want zo is ie niet echt heel gedimd. En ik zou hem wel een stuk minder fel willen hebben.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Op je toetsenbord zit een knopje :9? En anders preferences -> displays
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik werk nu een aantal maanden met een Apple en ik ben er zeer over te spreken, niks geen windows nooit meer.. Maar een hele dikke maar... Leuk dat Microsoft een MSN heeft gemaakt voor Mac maar waarom doen ze het niet gelijk goed?! De pc versie is zo anders, ik mis zoveel in de Mac versie...

    - Offline berichten sturen kan niet, pas als je op een msn aanmeld die het ondersteund dan wel weer (pc)
    -Cam, de meeste macs hebben een ingebouwde cam erg leuk, maar de msn versie voor mac ondersteund het niet?!

    Nou zijn er alternatieven zoals aMSN/Adium maar niets werkt zo prettig als de MSN die ik ken maar dan wel de pc versie. Zijn er naast aMSN en Adium nog alternatieven waarmee je wel offline berichten door kunt sturen?
     
  14. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Beetje ellendige messenger, heb nog geen andere kunnen vinden.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben niet stom he :+ Ik bedoel dus nog lager dan het daarmee kan.
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0

    heren bedankt! dan heb ik genoeg aan airport extreme. usb hubbie eraan en dan printer + 1 of meerdere schijfen.

    geeft de airport genoeg stroom voor die laptop externe hdd's? die normaal ook al doen zonder adapter?
    anders stop ik de adapter van de usb hub er wel in dan komt het ook wel goed.
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook op m'n PC, is heel nice, als ik thuis ben zal ik 'm wel ff uploaden, of iemand anders (ben niet de enige hier) moet dat even doen..
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je ook zoiets voor Windows?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina