1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Wat houdt z'n Mac eigenlijk allemaal in?

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja :+

Probeer deze eens: Klik en klik. Succes!

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    www.apple.com is all you need.
    Let op! Once you go Mac, you never ever wanna go back! :cool:

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk hier eens Het geheim van een Mac ;)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ey mod! Je mag niet offtopic gaan! :+

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vond het wel grappig :+

Dit is helaas niet waar.

Ken een aantal personen die hun gekochte Mac hebben terug gebracht naar de MM.
    Ken ook iemand die heeft een 24" (3.06Ghz)iMac gekocht en het enige wat hij er mee doet is internetten.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, wat verwachtten ze er dan van? Het is wel wennen in het begin. Mijn vorige macbook heb ik na 2 jaar ook verkocht. Weinig tijd in gestoken en zat meer achter mijn desktop. Sinds een paar maanden werd ik echter gek van Windows, dus ben ik weer overgestapt op de Mac en nog geen spijt gehad!

8. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op een aantal uitzonderingen na dan. Denk dat ik rustig kan stellen dan 80 á 90% lekker bij Mac blijft.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klinkt altijd zo statisch, want waarom zou je het niet beide kunnen gebruiken (en dan bedoel ik niet virtueel of via bootcamp). Als je persee voor 1 kamp moet kiezen, dan hou je jezelf voor de gek en praat je de massa na.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Kunnen kan altijd, maar denk dat de meeste mensen als ze eenmaal tijdje goed met osx gewerkt hebben ze niet terug willen.

Maar zijn altijd uitzonderingen. Ik was ook een uitzondering toen ik vroeger met een apple G4 moest werken, klote ding deed nooit wat ik wou, maar dat kwam want de systeembeheerders op school niks van mac wisten en ze hadden gelinkt in een netwerk met hele rare instellingen, zoals dat iedereen maar 100 mb schijfruimte mocht gebruiken.. en toen mn internet cache vol zat ik niks meer kon doen etc8) Heb toen dat ding wel es een beste trap gegeven :+

Maar de overstap 2 jaar terug is me super bevallen met mn eigen mac, Ga niet weer terug. Een computer moet het gewoon altijd doen, zonder gek*t.

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je niet volop gaat photoshoppen of video-editen zie ik het grote voordeel van eeen Mac nog niet..

13. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gebruiksgemak!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat vind ik geen reden. Het gaat om het geheel. Het gebruiksgemak van Mac OS X. Het werkt out-of-the-box. Maargoed, wanneer ik daar weer over begin ben ik meteen weer een fanboy. :+

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Mac OS X is gewoon beter dan windows. punt. Alles werkt gewoon vlekkeloos, programma instaleren is gewoon slepen naar een map, verwijder is slepen naar de prullebak, zonder dat er ergens nog 500mb bestanden staan ofzo.

16. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Ik vind Apple een ontzettend arrogant merk. Willen nooit toegeven als er een fout is in de productie of iets anders dat op een of andere manier het merk slechte publiciteit bezorgt. Bedrijven maken wel eens fouten, en dan moet zo'n groot bedrijf als Apple daar ook gewoon aan toegeven. Verder vind ik de kwaliteit/ondersteuning in verhouding met de prijs ook helemaal krom. Ik heb vorig jaar veel op Mac's gewerkt op school, en over het algemeen was ik me dood aan het ergeren om die waardeloze muizen (altijd al een Apple kwaal geweest). Verder kon ik dan weer dat toetsenbord erg waarderen dat even plat was als die van m'n laptop. Verder heb ik een hoop randapparatuur en dat werkt voor het overgrote deel gewoon NIET met een Mac. Dat probleem zal ik met Windows vrijwel nooit hebben. Verder is Microsoft met Windows gelukkig ook weer aan de weg aan 't timmeren.. Ik vind Windows 7 op het moment net zo lekker werken als iPhone OS. En Mac OS vind ik dan dus ook net zo belabberd werken als Windows Mobile. :+

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat de muizen van apple klote zijn dat weet iedereen, mijn volgende wordt ook geen Mighty Mouse meer. En over dat randapparatuur, dat komt gewoon omdat een hele hoop bedrijven niks doen aan mac compatible spullen omdat de meeste mensen nog windows hebben. Die denken dan van: "We gaan er geen moeite voor doen omdat iedereen windows gebruikt, en omdat het anders alleen maar geld kost." Dat komt natuurlijk omdat een hele hoop mensen de stap naar Mac OS X niet willen nemen. Ik denk ook serieus dat een hele hoop mensen het wel zouden willen, maar een beetje schrikken van de prijs, en daarnaast omdat ze zeggen van dat ze windows gewent zijn, en liever niet iets anders willen omdat ze dat niet snappen.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb hier niets aan randapparatuur liggen dat niet werkt met Mac OS X. Een printer? Inprikken en printen maar..geen geklooi met drivers. Het werkt direct. Mighty Mouse is helemaal geen waardeloze muis, hij is alleen ergonomisch niet helemaal top.

Wat heeft een desktop OS trouwens te maken met een mobile OS? Vind de vergelijkingen die je trekt maar heel erg krom en kortzichtig. Vraag me dus ook af in hoeverre je wel hebt gewerkt met Mac OS X..

/edit: En om nog even terug te komen op de Mighty Mouse.

:)

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Juist andersom. Photoshoppen etc is ie echt niet beter dan een windows pc, das een achterhaald idee. Juist het gebruiksgemak, nooit last hebben van virussen, spyware of enig onderhoud om je computer draaiende te houden. Alles werkt gewoon perfect en nooit geen gekloot. Sinds ik mn mac heb heb ik nog nooit iets aan onderhoud hoeven te doen om mn computer snel draaiende te houden. Geen errors niks, nada in 2 jaar tijd.

Echt heerlijk. De tijd die ik me daar mee bespaar en de irritatie die ik niet meer heb. DAT is de meerwaarde voor mij tenminste en daar betaal ik graag net even iets meer voor. Want dat heb ik er meer dan voor over :thumbs:

^Helemaal als je je uurloon rekend voor het verhelpen van problemen die je niet meer hebt. Heb je er dan binnen 4 uurtjes uit :)

En Microsoft niet? Haha, dat zijn de master van de denial, ooit gehoord wat ze bij de introductie van Vista te zeggen haha. Kwaliteit prijs verhouding is prima. Ja als je niet voor kwaliteit wil betalen dan kan je beter een Acer kopen. Mensen die een mac kopen hebben graag wat meer geld over voor ergernis vrij te kunnen werken. Zie wat ik hierboven schreef. Als ik tijdens werk onderhoud aan mn pc moet doen ben ik veel $ daaraan kwijt. Als je een uurloon van 90/100 euro rekend en je bent per jaar 4 uur kwijt aan onderhoud aan je pc en aan je mac geen tijd dan heb je die extra 200 euro er binnen 2 uur uit. Muizen moet je nooit van Apple kopen, koop een mooie Logitech VX Revolution, heerlijk! En scholen met macs draait meestal crap omdat de systeembeheerders daar vaak geen kaas van gegeten hebben en het dus crap loopt. Haate vroeger ook de macs op school, menig maal een trap tegenaan gegeven. En welke rand apparatuur werkt tegenwoordig niet met Mac? Moet het wel een of ander achterhaald merk zijn oid. Windows 7 is idd de betere kant aan het opgaan, mooi voor de windows gebruikers. Maar zou het niet willen inruilen :D Maar nogmaals, iedereen moet werken met wat ie prettig vindt en meningen kunnen over een paar jaar heel anders zijn. Was vroeger een apple hater van de eerste rang.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Las vandaag in de Automaterings Gids een stuk van Steve Ballmer. Op een besloten conferentie sprak hij zijn ongenoegen uit over Windows Mobile 6. Hij vond het verschrikkelijk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina