Juist andersom. Photoshoppen etc is ie echt niet beter dan een windows pc, das een achterhaald idee. Juist het gebruiksgemak, nooit last hebben van virussen, spyware of enig onderhoud om je computer draaiende te houden. Alles werkt gewoon perfect en nooit geen gekloot. Sinds ik mn mac heb heb ik nog nooit iets aan onderhoud hoeven te doen om mn computer snel draaiende te houden. Geen errors niks, nada in 2 jaar tijd.
Echt heerlijk. De tijd die ik me daar mee bespaar en de irritatie die ik niet meer heb. DAT is de meerwaarde voor mij tenminste en daar betaal ik graag net even iets meer voor. Want dat heb ik er meer dan voor over
^Helemaal als je je uurloon rekend voor het verhelpen van problemen die je niet meer hebt. Heb je er dan binnen 4 uurtjes uit
En Microsoft niet? Haha, dat zijn de master van de denial, ooit gehoord wat ze bij de introductie van Vista te zeggen haha. Kwaliteit prijs verhouding is prima. Ja als je niet voor kwaliteit wil betalen dan kan je beter een Acer kopen. Mensen die een mac kopen hebben graag wat meer geld over voor ergernis vrij te kunnen werken. Zie wat ik hierboven schreef. Als ik tijdens werk onderhoud aan mn pc moet doen ben ik veel $ daaraan kwijt. Als je een uurloon van 90/100 euro rekend en je bent per jaar 4 uur kwijt aan onderhoud aan je pc en aan je mac geen tijd dan heb je die extra 200 euro er binnen 2 uur uit. Muizen moet je nooit van Apple kopen, koop een mooie Logitech VX Revolution, heerlijk! En scholen met macs draait meestal crap omdat de systeembeheerders daar vaak geen kaas van gegeten hebben en het dus crap loopt. Haate vroeger ook de macs op school, menig maal een trap tegenaan gegeven. En welke rand apparatuur werkt tegenwoordig niet met Mac? Moet het wel een of ander achterhaald merk zijn oid. Windows 7 is idd de betere kant aan het opgaan, mooi voor de windows gebruikers. Maar zou het niet willen inruilen Maar nogmaals, iedereen moet werken met wat ie prettig vindt en meningen kunnen over een paar jaar heel anders zijn. Was vroeger een apple hater van de eerste rang.
Laatst bewerkt: 2 okt 2009