1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dude.. :emo:
     
  2. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0


    vergeef me het moest:+
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg net een telefoontje van de MediaMarkt , kan de bestelde Magic Mouse ophalen.
    Heb dat ding ergens eind November besteld !
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm al twee weken, zonder dat ik er ooit om heb gevragen! 8)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tss, wrijf het er maar lekker in. ;)

    Alhoewel een klasgenoot de Magic Mouse ook al een behoorlijke tijd heeft. Volgens mij gewoon bij een Apple Reseller oid gekocht.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als iemand mij in december €60 had gegeven had hij hem gelijk mogen hebben, overrated ding :9.

    Imacje lijkt genezen te zijn, al bijna een week geen reboots meer!
     
  8. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook al een maand ozfo, en met magicPrefs werkt het wel lekker.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind 'm alleraardigst werken. Hij is wat aan de platte kant, zeker t.o.v. m'n Logitech MX620 maar het volledige touchsensitive oppervlak werkt gewoon erg goed.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het werkt te goed, als je je vingers er niet op houd, maar net boven het scherm, dan ziet hij je vingers nog. Vond dit erg irri toen ik had ingesteld dat ik met 3 vingers expose kreeg.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat klopt. Heb namelijk Exposé ook onder 3-vingers zitten en soms activeert hij het zonder dat ik dat wil. Maar verder werkt hij naar mijn mening erg fijn. :)
     
  12. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel mijn mening bij over MobileMe. De webinterface blijft nog steeds kut/traag, maar o... wat is MobileMe toch heerlijk om data te synchroniseren tussen verschillenden laptops/apparaten. Nu ik twee laptops hebt houd hij automatisch mijn contacten, agenda, widgets, transmit favourites, bookmarks, etc bij. Heerlijk! Nu word het ook interessant om mijn iPhone ook via MobileMe mijn contacten, agenda bij te houden.
     
  13. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ga werken en spaar een beetje.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Joh.. :+
     
  15. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe... Eindelijk een reden om het fatsoenlijk te gebruiken. :+ Al is iDisk te traag voor 1Password en The Hit List database. Blijf ik toch nog met Dropbox zitten.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt. iDisk is de enige feature die ik niet gebruik vanwege zijn snelheid. Daarom wordt het tijd dat Apple een grote serverfarm in de EU gaat plaatsen. Nu moet alles die plas water over..
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Mooi mooi, een cheap-ass 5 dollar mini dvi naar vga convertertje gehaald, 2e beeldschermpje. Werkt weer super met m'n Macbook :)

    Edit: nog leuke goocheltrucjes of 3rd party apps waarmee je geinige dingetjes kan met 2e beeldscherm? Of houdt 't op bij systeemvoorkeuren..
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren naar de MM voor de Magic , moest zoals gewoonlijk eerst weer wachten tot de verkoper beschikbaar was.
    Merk wel dat er duidelijke verschillen zijn tussen de Apple verkoper in Zwart en de MM verkoper in rood.
    De Apple verkoper neemt veel tijd om een klant zo goed mogelijk te informeren naar de voor- en nadelen van een Apple.
    Hij wil namelijk niet dat een klant de volgende dag met een Apple weer bij de infobalie staat om zijn/haar geld terug te vragen.

    Magic geinstalleerd en moet wel even wenen aan de platte muis.
    Vanmiddag even naar de winkel voor een andere muismat , de Magic glijd niet soepel voor de muismat.
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Super setje met een zeer goed geluid. Via de ps3 bij bluray de HD-audio klinkt geweldig. Mijn Macbook Pro heb ik er ook op aangesloten via een optische kabel, geen HD-audio maar wel 5.1 audio uit mijn MBP. Een optische kabel kan geen HD-Audio aan, helaas.

    Verder echt een top set.
     
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    De meneer in het zwart is ook officieel in dienst van apple :)
    De andere medewerkers in rood mogen eigenlijk ook geen macs verkopen.. Moet je serieus eerst een cursus voor volgens :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina