1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Up to 10 hours of surfing the web on Wi-Fi, watching video, or listening to music.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De fans van de Appel aaiPet kunnen hier een mooi t-shirt kopen: http://www.shirtvandedag.nl/ :+
    Vraag me niet waarom die zo duur is.. de prijs heb ik niet bedacht (de site trouwens ook niet).
     
  3. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    8) Sowieso bedoel je?
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ga er wel vanuit dat de iPad uiteindelijk ''FLASH'' zal ondersteunen. Wellicht dat ze het nog voormekaar krijgen NET voor de release........... In maart is er toch weer die developers conference......

    Het zal alleen maar slechte reclame zijn op de tweede dag van release als alle blogs volstaan met ;

    Ik heb de iPad net gekocht , maar de sites waarop ik meestal zit, zie ik maar half !
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha lol dat filmpje. Maar de iPad is wel echt een faal ding geworden. Niet echt slim van Apple. Beetje tegen mijn verwachtingen in eigenlijk.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  8. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mijn accu is raar. Dat ding is soms zoo snel leeg he. Hij staat nu op 22% en dan is hij al rood, heb ook maar 0:21 minuten over. Backlight staat op het minste en voor de rest staat er alleen maar Adium en Imail aan. Soms echt het gevoel dat mijn accu geen eens 2 uur mee kan.
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat is waar, verkeerd geinterpreteerd.
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Nee, tijd dat hij wel aanstaan, dus scherm aan, maar dat je eigenlijk niks aan het doen bent dan naar je desktop aan het staren bent :p
     
  12. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe willen mensen trouwens met de iPad werken? Geloof me, als je dat ding elke dag een kwartier op schoot hebt liggen kun je binnen 2 weken een abo bij de fysio afsluiten. 8)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Doordat je voorover bukt bedoel je (nek)? Want tablets zijn verder juist anti RSI.
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik sta op het punt om een nieuwe externe HDD te halen voor mijn mac/pc. Ik heb er een nu van 350gb (FAT32) en je kunt dus geen bestanden groter dan 4gb daarop kwijt. :mad:

    Nu wil ik een nieuwe externe HDD halen minimaal 500gb en NTFS! Nou kan je deze vast niet kant en klaar zo kopen bij de winkel dus moet je formatteren..
    Mijn vraag: stel ik koop zo een nieuwe HDD en sluit hem aan op een PC en daarop zet ik FAT32 om naar NTFS, kan ik hem dan daarna ook aan de Mac zetten en dan daarmee lezen/schrijven?

    Zo ja, omzetten van FAT32->NTFS kan gewoon onder windowsXP of moet je daar perse weer iets van Partition Magic voor gebruiken??
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je kan wle ntfs schrijven, moet je ntfs for mac gebruiken. duurt wel iets langer. En als je fat32 naar ntfs wil doen typ je dit in cmd:
    convert stationsletter: /fs:ntfs
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    kan het ook via XP gewoon? vind ik gemakkelijker zolang ik er maar mee kan werken onder SL en kan lezen en schrijven8)
     
  17. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb sinds gisteren een Imac (21,5")_O_
    Wij hadden thuis al een mac dus ben ik al redelijk begaan met hoe alles moet en zo. Ik krijg echter geen nieuwsgroepen aan de praat.. Openftd (SL-versie) wil sowieso niet goed werken want het loopt tekens vast en met Igrabnews heb ik ook ruzie (loopt ook vast):+.. Alle instellingen had ik bij mijn weten goed gedaan en ik gebruik een betaald account van XSnews die ik op m'n pc gebruikte. Iemand die mij kan helpen? alvast bedankt:p
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Openftd is gewoon klote. :p Loopt bij iedereen vast. En je moet Sabnzb+ gebruiken. Werkt veel beter :)
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm van Sabnzb+ begrijp ik ook niets, eerst startte het programma nog iets op in m'n browser maar daar kom ik nou niet meer bij als ik het programma probeer te openen:confused:..
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    OpenFTD loopt bij mij nooit vast, wat ik wel heb is dat het klikken niet meer reageert, maar dan klik je linksboven gewoon op ftd en dan doet hij het weer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina