1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Helemaal mee eens, Windows geeft je wat meer inzicht hoe het systeem werkt, bij OSX is alles in eerste instantie noob-proof/verborgen.. :+

    Op beiden kan ik prima mijn werk doen.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De Macbook begint nu toch best wel warm te worden van onderen, terwijl ik al zeker twee uur niks ermee doe, hij staat dan gewoon aan en op de lader maar verder word er niks mee gedaan. Gisteren terwijl ik em juist intensief gebruikte werd ie helemaal niet echt warm....apart. Is dit normaal?
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    "Handmatig muziek beheren" en "Synchroniseer alleen geselecteerde nummers en video's" staan aan.. Het zijn ook altijd dezelfde albums: Adele en Amy Winehouse.

    Oh en ik zie dat Anouk er nu ook dubbel in staat. :{
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die muziek wil je sowieso niet op je iPhone/iPod. :+
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    1 keer is zat inderdaad. :+

    Maar iemand die enig idee heeft waardoor dit komt?
     
  6. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Gast stress hem niet zo. Als je het niet kan veroorloven, moet je het gewoon niet doen ipv zoeken naar dingen waardoor je hem terug kan brengen.
     
  7. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad wat Corona zegt ik gebruik mijn macbook ook gewoon nu intensief en hij wordt niet warm en als hij soms niet gebruikt wordt en hij staat aan wordt hij wel warm maar daar is niets mis mee elke laptop/macbook heeft dat wel
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Z'n Macbook had het gewoon koud... Komt door het frisse weer buiten...
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Connect360.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er een manier om gratis (evt. illegaal) te videochatten op Mac OSX eigenlijk?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Skype, iChat, Mercury Messenger, MSN (via VMWare of Bootcamp) etc. etc.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Pardon? Waar heb jij last van als ik vragen mag? Je loopt allemaal werkelijke idiote dingen te insinueren, en dat bedoel ik niet eens.....:{ Dat ik een beslissing heb gemaakt om iets te kopen....terwijl veel mensen dit ongetwijfeld onverstandig vinden heeft er niks mee te maken...kweenie hoor.

    Wie heeft het hier over iets terugbrengen? Tjonge zeg...puur omdat ik 1x vermeld heb toen ik de Mac net had dat ie terug kon binnen 14 dagen als ie niet beviel? Nou mind you...hij bevalt geweldig, dus hij gaat zeker niet terug.

    Mijn vorige laptop werd na een tijdje zo heet van onderen..dat de verflaag ervanaf ging, ik heb zo'n cooler-ding moeten kopen en die eronder moeten zetten. Vandaar ben ik wellicht wat voorzichtig (misschien iets te,maar boeie zeg) hiermee en dus vroeg ik me dit gewoon af....echt.....


    Thanks, maar ik heb PS3 media server helemaal werkende, speelt nu zelfs 720P MKV files af op Xbox 360. Ik snap niet hoe het kan, want toen ik de mac nog niet had en het op mijn oude laptop ging...en ik dus PMS gebruikte in Windows, zagen MKV videos op 360 er heel slecht uit.

    Ik heb een goeie site gevonden die tips geeft voor MSN alternatieven, waaronder eentje die mij erg goed bevalt omdat ik eindelijk weer voiceclips kan sturen , wat de MSN messenger voor Mac niet kan en nog veel meer niet.

    http://www.makeuseof.com/tag/6-alternative-chat-applications-for-msn-on-mac-os-x/


    aMSN gebruik ik.

    Oh en in aMSN kun je videochatten, het is me alleen nog niet gelukt. Misschien moest die andere persoon ook aMSN hebben.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Er is in de tussentijd een update geweest van PMS, misschien dat het voor jou daar aan lag.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah dat zal het geweest zijn, ik denk wel dat ik die update geinstalleerd heb, maar gewoonweg MKV niet meer geprobeerd heb op 360 toen. Netjes hoor, die PMS is gewoon ideaal voor 360 nu ook.
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Videochatten kan toch gewoon via Skype? :)

    Edit: Oh, zag niet dat er al een nieuwe pagina was. :cool:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt relaxt, gewoon op de bank neerploffen en alles uitzoeken op de Mac. Nu een beetje bezig met Garageband, ook cool. Mooiste vind ik nog wel die touchpad, nog nooit gehad dat ik een touchpad zo lang gebruikte, maar deze werkt echt subliem. Hele muis nog niet eens aangesloten.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar dan kunnen die MSN-sletjes niet met elkaar praten. :+
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha, ik moet zeggen dat ik me wel erg 'lastig' voel op msn. Webam moet op Skype. Bestandsoverdracht gaat sloom. Zie niet altijd iemand z'n avatar als die snel verwisseld wordt...

    Ik blijf nog steeds hopen op een doorbraak van MSN op de Mac.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Misschien met Office 2011 for Mac.
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Yup, daar hoop ik ook op!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina