Pardon? Waar heb jij last van als ik vragen mag? Je loopt allemaal werkelijke idiote dingen te insinueren, en dat bedoel ik niet eens.....:{ Dat ik een beslissing heb gemaakt om iets te kopen....terwijl veel mensen dit ongetwijfeld onverstandig vinden heeft er niks mee te maken...kweenie hoor.
Wie heeft het hier over iets terugbrengen? Tjonge zeg...puur omdat ik 1x vermeld heb toen ik de Mac net had dat ie terug kon binnen 14 dagen als ie niet beviel? Nou mind you...hij bevalt geweldig, dus hij gaat zeker niet terug.
Mijn vorige laptop werd na een tijdje zo heet van onderen..dat de verflaag ervanaf ging, ik heb zo'n cooler-ding moeten kopen en die eronder moeten zetten. Vandaar ben ik wellicht wat voorzichtig (misschien iets te,maar boeie zeg) hiermee en dus vroeg ik me dit gewoon af....echt.....
Thanks, maar ik heb PS3 media server helemaal werkende, speelt nu zelfs 720P MKV files af op Xbox 360. Ik snap niet hoe het kan, want toen ik de mac nog niet had en het op mijn oude laptop ging...en ik dus PMS gebruikte in Windows, zagen MKV videos op 360 er heel slecht uit.
Ik heb een goeie site gevonden die tips geeft voor MSN alternatieven, waaronder eentje die mij erg goed bevalt omdat ik eindelijk weer voiceclips kan sturen , wat de MSN messenger voor Mac niet kan en nog veel meer niet.
http://www.makeuseof.com/tag/6-alternative-chat-applications-for-msn-on-mac-os-x/
aMSN gebruik ik.
Oh en in aMSN kun je videochatten, het is me alleen nog niet gelukt. Misschien moest die andere persoon ook aMSN hebben.
Klik om te vergroten...