1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    8) Damn, of je hebt heel veel pech, of ze hebben echt nog veel problemen bij Apple met de laatste gen iMac.

Wat doet het dit keer niet?

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Exact hetzelfde. Zet de iMac aan en wil niet normaal opstarten. Heb er nog helemaal niets anders opstaan. Enkel firmware updates.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    het zou zwaar schandalig zijn als ze je nu weigeren. Is gewoon garantie. Geen zin om nog eens te ruilen is echt geen excuus.

4. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad,

Ik koop de duurste iMac die er is. In plaats van dat ze zeggen: "Sorry, u heeft begin januari de iMac besteld en halverwege maart heeft u nog steeds geen werkende.." verplaatsen ze het probleem naar mij. :{

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Meende zelfs ergens gelezen te hebben een paar weken terug dat je bij zulke voortdurende problemen met de 27" imac je een "schade" bedrag van Apple kan aanvragen. Meende iets van 10/15% van aankoopbedrag dat je dat terug kreeg en natuurlijk een volledig werkende iMac.

Succes, hopelijk is de volgende wel goed!

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Beetje triest inderdaad. Spul is niet goedkoop, moeten ze maar een werkende geven. Kan me niet voorstellen dat je geen nieuwe krijgt...

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Heb net nog even met de technische dienst gebeld... En guess what?

Lijkt opgelost!

Op andere voeding aangesloten en RAM gereset. En hij lijkt het nu te doen. (Die jongen vond het heel apart dat zijn collega's dit niet hadden voorgesteld om te doen.)

Vlak nadat ik had opgehangen belde Apple weer met de mededeling dat ze 100 euro storten als tegemoetkoming voor de hele rompslomp.

Dus als alles nu blijft werken dan heeft Apple het wel weer goedgemaakt met me.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    GVD, batterij weigert nu alweer dienst, net nieuwe batterij in.
    "Wordt niet opgeladen"
    K*t zooi, HDD's zijn niet te vertrouwen, batterijen/accu's niet. Kan ik hem nu alweer enkel aan netstroom gebruiken.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb ik ook eens gehad.

En paar keer de oplader opnieuw in de laptop gedaan, en de stekker van stopcontact veranderd. Toen deed die het weer.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn iMac (OSX 10.6) is opeens heel erg traag met audio en video streamen. Ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk een filmpje op YouTube bekijken. Heb meerdere browsers geprobeerd. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? (Op m'n Windows 7 laptop doet alles het wel goed gewoon. Heb 20Mb internetlijntje liggen, dus dat is ook het probleem niet :9)

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Youtube = flash Mac houd niet van flash en loopt traag als poep in OSX in vergelijking met windows. Daar zou het aan kunnen liggen. Maar als je een beetje nieuwe iMac hebt zou hij nog niet traag mogen lopen. Had het vroeger wel op mn G4 dat alle fans aansloegen en mn cpu naar 100% ging door een stom youtube filmpje.

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb een macbook pro (late 2 0 0 8 ) en als ik de accu volledig vol heb op 100% en dan de mbp ga gebruiken met WiFi, Gametrailers(Flash) en aMSN dan vliegen de % naar beneden! Is het zo dat een accu Flash programma's niet leuk vind en op de een of andere manier aMSN net zo?

Ik heb gekeken onder activiteitenweergave en dan zie je zo bij de % van die programma's getallen als 40% verbruik bij Flash en 20% Safari..

Zou het helpen als ik de mbp op zou starten onder 64 bit mode of heeft dat geen enkele nut, en moet ik dit soort verbruik maar voor lief nemen. Zo trek je dus nooit 2 uur uit met een volle accu...

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Flash is meestal de boosdoener. Zag vorige week nog een test van een nieuw HTC toestel die even 5 minuten flash draaide en de batterij ineens 20% naar beneden ging in 5 minuten doordat ie flash draaide.

64 bit mode heeft hier geen enkel effect op, je batterij zal even snel leeg trekken door flash. gametrailers is idd zo'n site met veel flash, banners, filmpjes etc. Dat wil je batterij wel leegtrekken.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb het 2008 model. Vorige week toevallig nog alles opnieuw geinstalleerd. Daarom vond ik het wel raar dus. Voorheen had ik dit probleem niet.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Je kan Youtube op HTML5 zetten, dan heb je geen flash meer nodig. Je moet dan wel Safari gebruiken.

http://www.youtube.com/html5

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmmm. Het lijkt nu weer te werken. Totaal geen problemen meer. :)

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Store is down...

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeer waarschijnlijk iPad pre-order only. Maar hopen kunnen we natuurlijk altijd ;)

Mogelijke tijd dat het weer online zal zijn: 1430. (via tuaw.com/engadget.com)
    ---
    En iPad gereserveerd. Geen zin om dat te doen via zo'n Amerikaans opstuur bedrijf. Ben immers toch zelf 8 april in de States. Alleen jammer dat ze 'em maar 1 dag (April 3rd) vast houden.. mja..

19. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik opende gisteren voor het eerst Mail.app op mn macbook pro en nu kan ik hem niet meer sluiten. Ik gebruik doorgaans dat programma niet, maar ik wilde even kijken het werkt.
    Rechtermuisknop toont wel "close", maar dat doet niets. "Quit" in de menubalk is grijs/niet klikbaar. Icoon uit de dock slepen werkt niet, icoon naar de prullemand slepen werkt niet. Ik kan niet opnieuw opstarten of de macbook uitzetten wat dan krijg ik de melding "Mail canceled shutting down ...."
    Op de KB van apple kan ik niets vinden en Google weet er ook geen raad mee. Iemand enig idee hoe ik Mail.app gesloten krijg?
    Laatste model Macbook Pro met Snowleopard

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    CMD>Alt>Ecs al geprobeerd ??

Programma's geforceerd stoppen !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina