1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: €250 winst ;). Als je een beetje slim bent, importeer je er zelf één uit de V.S. dan kan je bijv. een iPad 64GB al voor rond de €750 krijgen.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    iPad WiFi + 3G: 7 mei.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De nieuwe iPhone :+?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Al gepost in het iPhone topic Mark. Waar het thuis hoort. :+

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Rivanov, hoeveel was jij nu in totaal kwijt voor je 64gb iPad? En was dat via die kerel waar iedereen hem besteld? (FedEx/tax voor zijn rekening)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm inderdaad bij Evan besteld. Dat is de persoon waar iedereen over praat.
    Daar kost de 16GB $750 en de 64GB kost $950. Het hangt van de wisselkoers af hoeveel je in Euro's af moet rekenen. Twee weken geleden hanteerde PayPal voor $950 > €730,-
    Dus ik was €730,- kwijt. Hierin zit dus álle kosten.

Overigens was ik mooi op tijd voor de meute. Want sinds vorige week is het gekkenhuis bij hem en is hij volledig out of stock. Heeft er meer dan 500 verstuurd. Ik was dus mooi op tijd. Ook gezien de gecancelde vluchten, waardoor er nu veel iPad's niet verscheept kunnen worden.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb even zitten Googlen of het mogelijk is om meer dan 1 scherm aan je iMac te hangen. Ik heb namelijk 2 22" monitoren "over". Volgens mij is het niet mogelijk, wat ik zelf een beetje raar vind.

Iemand die dit kan bevestigen?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt wel splitters geloof ik. Maar dat komt niet altijd de beeldkwaliteit ten goede en is ook vrij prijzig.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je misschien een voorbeeld?

Of bedoel je gewoon:

Dan:

Dan:

Op die 2 stukken elk 1 van de monitoren.

Het is wel de bedoelding dat het beeld helemaal verspreid word over de 3 schermen. Dus niet mirroring :)

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Het kan!

Printen met de iPad.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Evan heeft z'n prijzen verhoogd.

16GB: $800
    64GB: $1000

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Maar hoe komt hij eigenlijk aan al die iPads?
    Lijkt me niet dat ze zo voorradig zijn, dat hij ze (als particulier denk) massaal kan inkopen.
    Zal er ongetwijfeld wel lekker aan verdienen, al gaat er ook wel hoop tijd voor hem inzitten om alles te regelen (inkopen, betalingen, verzendingen etc).

Zelf zie ik me niet snel een iPad kopen. Zie het nut er nog niet zo van in. Als ik portable wil zijn, wat ook niet eens zo veel meer voorkomt, heb ik de Macbook en het meeste werk doe ik op de PC. Die wil ik nog wel eens vervangen door een iMac en een leuke speakerset, maar goed, eerst eens op zoek naar werk. :+

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Edit: Stond al in het iPhone topic xD

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoe hij er aan komt weet ik ook niet. Misschien directe contacten bij het distributiecentrum.

16. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn iPad (16GB) inmiddels gisteren ook opgehaald.
    Bij het lauchevent van Apple was ik nog zeer zeker niet overtuigd van het apparaatje,
    Ik vond hem zelfs lelijk en was teleurgesteld van alle dingen die er niet in zaten.
    Dit kwam mede door de verschrikkelijke hype die eromheen is gecreerd.
    Maar na dat de eerste reviews kwamen en de eerste uitgebreide tests had gelezen toch besloten om hem aan te schaffen. Nu ik hem een dagje aan de tand heb kunnen voelen en uitgebreid heb getest heeft de iPad mij in ieder geval helemaal van zijn nut overtuigd.

Ik vind dat de iPad werkelijk iets toevoegd. Het is makkelijk om even snel een laatste mailtje eruit te doen. Even het nieuws checken of de TV gids raad te plegen etc.
    Kon dit ook niet allemaal met een iPhone of iPod touch? Ja zeker maar veel omslachtiger.
    1.5 jaar geleden heb ik uit impuls de Ipod Touch gekocht en als ik kijk hoeveel ik dit apparaatje gebruikt heb is het zijn geld meer dan waard geweest. Inmiddels ziet mn Ipod er ook uit als of er een tank overheen gereden is dus vervanging was zoiezo aan de orde.

Ik had echt geen zin om nog tot september ofzo te wachten tot hij eindelijk in de Nederlandse schappen te vinden was. Dus heb ik hem geimporteerd.
    Of de iPad het helemaal gaat maken zullen we moeten afwachten maar mijn netbook en iPod touch krijgen heel wat eenzame uurtjes te verduren.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege het grotere scherm? Of hebben ze aanpassingen verricht?

18. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt gewoon allemaal een stuk soepeler en vooral sneller.
    Waar de ipod touch er soms een seconde of 2 er over deed om een volledige site op het schermpje te kletsen doet die iPad dit vele malen sneller. De bediening is makkelijker, alles loopt vloeiender. Je kan gewoon merken dat er meer power in dat ding is gestampt.

Natuurlijk de grote van het scherm draagt daar zeker in bij, Niet voortdurend in en uitzoomen. Maar vooral de snelheid van het ding is mij positief bevallen. Hoe hij het verdraagd als hij helemaal volgestampt is met muziek, Apps en video moet ik natuurlijk nog even afwachten.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat bedoel ik dus al pagina's lang te zeggen hier. Oordeel niet alvorens je 'm zelf hebt getest.

20. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap sowieso al dat "gejank" om die iPad niet. Iedereen heeft dat hele ding opgeblazen alsof het wiel opnieuw uitgevonden werd, en nu blijkt het tegen te vallen en gaan die zelfde mensen lopen zeuren dat het eigenlijk een vergrote iPod Touch is. Vind je het niks? Best, ga dan niet lopen mieren neuken hoe ongekend kut dat ding nou wel niet is. Mij lijkt het het een best grappig en daarbij ook zinvol apparaat om te hebben, mijn enige kant tekening: de prijs. Net iets te duur voor mij als scholier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina