1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij is iemand met de verkeerde been uit bed gestapt . . .

Je post heeft geen enkele toegevoegde waarde, los van de 6 mnd wachten.

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft wel gelijk..
    Peter_Aragorn twijfelt nu al zolang. Eerste wilde hij er één kopen, maar besloot om te wachten op de nieuwe lichting. Nu is de nieuwe lichting al weer een poos te koop, maar blijft hij twijfelen op bepaalde aspecten. Zometeen komen er weer rumours uit over weer een nieuwe lichting en wil hij daar zeker weer op gaan wachten. :+

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een glossy scherm, maar zou liever een mat scherm hebben. Wist eigenlijk niet eens dat je die keuze had :)

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ff correctie: Ik heb trouwens nu een NL keyboard op mn MacBook, Maar US op mn wireless keyboard. In beide gevallen typ ik even snel blind, dus dvoor mij maakt het niet zo veel uit. Enige voordeel bij een US keyboard zijn de symbolen keys die wat relaxter zitten.

Ik heb mn MacBook Pro High-res dan ngo niet binnen. Maar kvind glossy mooier, vooral voor photo's en films te kijken. Vaak als je foto's print kloppen de kleuren dan niet. Maar met kalibratie is dat nog enigzins op te vangen. Maar nja.. kprint mn foto's toch nooit eigk.

5. Ruud

Ruud Guest

En wie ben jij om dat te bepalen dan? Laat de mensen die het lezen lekker zelf bepalen, wijsneus.

Wou je nou serieus zeggen dat op internetfora af en toe niet teveel gelult wordt en te weinig gedaan? Of trap ik je dan op je tenen?

Op internet is de informatie die je kunt krijgen over product X bijna oneindig, en allemaal even vrij interpretabel (onbetrouwbaar wil ik het niet noemen). Als je dat niet beseft kun je blijven wikken en wegen tot je een ons weegt. Kijk dat headset-topic ook, de helft is gelul in de ruimte. Mag, maar ga niet janken als ik van mening ben dat de knoop een keer door moeten worden gehakt ipv dat eindeloos doorzagen.

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En wie ben jij om dat te bepalen dan? Laat de mensen die het lezen lekker zelf bepalen, wijsneus.

7. Ruud

Ruud Guest

I see what you did there _0/

Moet ik je uitleggen wat ik bedoel met 'ik ben van mening dat', of ben je krantenbezorger nummertje zoveel dat mij op de kast probeert te jagen.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En AnubisNefer heeft geen mening? Jouw posts zijn steeds aanvallend, ik zie geen reden waarom hij dat dan niet mag doen. :)

Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Duidelijk ........ man , wat een frustratie lees ik uit jouw berichten zeg.

=(

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Beetje triest dat je je punt niet kan duidelijk maken zonder iemand onderuit te halen.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De constante twijfeling en vragen wekt ook wel frustratie op af en toe. :+

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd Peter ! Stel jezelf vandaag nog een ultimatum !!!!!!!! :D

13. Ruud

Ruud Guest

Ah gossie, nummertje zoveel die zich aangevallen voelt door mijn mening. Hate to burst your bubble, maar de enige frustratie die ik op dit forum ken is die met kleinzerige mensen.

Wat is het toch dat er bij het minste of geringste niet meer naar de boodschap wordt gekeken, maar dat er gejankt wordt over de formulering ervan. Zijn jullie allergisch voor duidelijk taal ofzo? Of voor meningen? Jank toch niet zo en kijk naar wat ik te zeggen heb, niet hoe.

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Gasten doe eens lief, het is moederdag!

Ik heb mijn Macbook Pro nu 3 maanden en ik zie een aantal dode pixels. Is hier een grens aangesteld hoeveel dode pixels een scherm mag hebben?
    Dat je boven die grens recht hebt op een vergoeding/ nieuwe whatever?

Nu ik ze eenmaal zie irriteer het me enorm, vooral bij witte achtergronden.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Als het al "het nummertje zoveel" is.. zou het dan misschien aan jou kunnen liggen?

:emo:

16. Ruud

Ruud Guest

Guilty as charged! Ruud: pissing off crybabies since '04.

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ruud: being a smart-ass since '04

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Het is voor mij al duidelijk dat ik deze lichting MBP ga kopen. Ook ben ik er al uit dat het een 2.4 Ghz i5 15 inch wordt en dat het een High Res scherm wordt. Toetsenbord-layout maakt geen reet uit, dus die laat ik lekker op NL staan :) Het enige waar ik nog een beetje over twijfel is mat/glossy.

Ik vind de discussie over mijn beslissing een beetje overdreven eigenlijk. Ik mag toch om advies vragen? Het gaat toch om €1600...

19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou persoonlijk voor een mat scherm gaan, vind het zelf veel fijner werken.

20. Ruud

Ruud Guest

Kijk, daar gaan we weer. Ik zeg nergens dat je geen advies mag vragen. NIEMAND zegt dat je geen advies mag vragen. Waarom trekken mensen ineens zo'n conclusie? Maar er zes maanden over doen met een constante stroom van vragen, dat kan (lees dat woord goed, KAN) wel eens ergernis opwekken.

Zo lief genoeg verpakt mijn trouwe volgelingen?

Goede keuze trouwens. Ik zou gewoon voor glossy gaan aan je verhaal te horen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina