1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zou het groen doortrekken tot de muur bij je tv. Het is een mooie kleur, maar vindt het zonde dat het te klein is qua oppervlakte.

    Het zou zelfs heel mooi uitpakken met je tv meubel en tv.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hebben mijn vriendin en ik overwegen te doen, maar dat wordt iets te...
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nog wel even de randjes nalopen.. :+
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je kunt er beter te lang over nadenken dan zo'n dure uitgave in een impuls te doen.

    Alvast veel plezier ermee, maar dat komt wel goed.*)
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, i know:) Maar het afgelopen weekend hebben we flink behang, had geen zin meer in dat randje:)
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Iemand?
     
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Werkt dit niet?

    Rechtermuisknop op een bestand.
    Toon Info
    Openen Met: VLC
    Wijzig Alles.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat werkt helaas niet, dan wijzig ik alleen het programma waarmee de bestanden geopend moeten worden. Heb het voor de .avi bestanden trouwens al opgelost, deels dan. Heb 'toon voorvertoning' uit gezet, zodat ik nu een wit rechthoekje met die pion van VLC heb. Maar heb dus eigenlijk liever voor al mn .avi bestanden gewoon de pion van VLC....En voor mn .srt bestanden wil ik toch ook echt graag andere icoontjes, want die grijze vierkantjes met exec vind ik maar lelijk :9! Iemand anders dus nog misschien een oplossing?
     
  9. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe media center is binnen:

    [​IMG]

    Vanavond maar eens configureren. :)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Sexy. Vind oude versie ook nog steeds mooi, alleen beetje jammer van de prijs van de nieuwe versie. Eens kijken of ik een beetje kan sparen voor een iMac deze vakantie en de eerst volgende maanden. Weet dan alleen nog niet wat ik met huidige TFT schermen moet/ga doen.
    Een nieuwe Macbook zou ik ook wel willen, maar denk dat ik te weinig voor mijn huidige ga krijgen.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Als het een mooi scherm is wil ik die best van je overkopen voor een schappelijke prijs. :)
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een vraagje. Mijn Macbook is via een ethernet kabel verbonden met internet, maar wat heb ik nu aan de optie om via Airport een netwerk aan te maken?

    Ik zie het dan als een wifi netwerk op bijvoorbeeld mijn iPhone, maar kan er vervolgens niks mee.
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we het morgen te horen krijgen, want dan is er een Apple persconferentie.
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121

    Ik begrijp je vraag niet zo goed, maar een draadloos netwerk is bedoeld om gewoon te kunnen internetten op al je Apple stuff. Ook de iPod Touch werkt via dat netwerk als wifi inderdaad. ik heb thuis ook altijd een draadloos netwerk aan staan voor mijn laptop etc. Hoe het precies werkt op de iPhone heb ik geen idee bij maar het lijkt mij dat je je wifi moet instellen daarvoor en eventueel de router password en username zult moeten invullen mits het netwerk beveiligd is
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt zijn vraag helemaal niet. Hij wil zijn MacBook gebruiken om een draadloos netwerk aan te maken, zodat hij de internet verbinding van zijn MacBook bijvoorbeeld kan delen met z'n iPhone. Zijn iPhone ziet het aangemaakte netwerk wel, maar het werkt niet.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Verwacht eigenlijk dat die persconferentie meer over het antenne probleem van de iPhone 4 gaat. We zullen zien.

    Bol.com verkoopt trouwens nu ook Macbooks :thumbs:
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat verwacht ik ook. Ze gaan niet zomaar een persconferentie aankondigen vanwege de realease van de iPad in meerdere landen. Misschien wordt hij wel uitgesteld, maar dan is het alsnog een beetje aparte manier.

    Zal dus waarschijnlijk inderdaad gewoon over de ontvangst-problemen van de iPhone gaan.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Misschien laten ze ook wel weten wanneer de iPhone 4 in NL gaat verschijnen?
     
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Juistem dat bedoel ik :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina