1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb een nieuwe iPad. De vorige had een dode pixel. Alleen nu een 16gb + 100 euro teruggekregen. Dat of 3,4,5,6,7,8,9? weken wachten. Wel service van de mediamarkt voor 1 dood pixeltje.

    Was ook nog iemand anders met een 32gb iPad. Die wilde hem ruilen, maar uiteindelijk mocht dat niet, omdat dat bij de MM gewoon niet kan. Anders had ik de zijne gekregen. (Na uitvoerige controle natuurlijk)

    Ben eigenlijk wel blij dat het niet kon, voelde toch vreemd zo'n 'tweedehands' iPad.
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ok, het email instellen is gelukt.

    Maar:

    als ik nu de mail app van hem open, staat er geen oude mail tussen. van bijvoorbeeld een week geleden. In outlook op de pc heeft ie dit wel.
    En op mijn eigen Gmail/hotmail heb ik dit ook.

    Hoe stel ik dit wel juist in?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kan niet. Als je met een POP email verbinding maakt, haalt deze de mails van de server af. Als je dan ergens anders ook je mails wil ophalen gaat dit niet. Ofja, alleen de nieuwe mails. Je zult dus een IMAP mail moeten maken. Maar dat heeft ziggo niet.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mijn pakketje heeft nu de status: "Under Review" wat houd dat in :+
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt de iPad nu ook ooit in de online store van Apple?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Soort van wachten op betalingsakkoord ofzo. Zeg maar het administratieve gedeelte.
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooit wel, maar denk dat ze het vooralsnog niet doen omdat ze (naar verluid) niet genoeg aantallen kunnen produceren.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke. Wacht ik daar mooi op! Kan ik mooi ff sparen :) Heb het geld er nu niet voor over nog...
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    27-Inch LED Cinema Display Coming Tomorrow Alongside iMacs and Mac Pros?

    In announcing the return of his podcast talk show, the plugged-in John Gruber slyly hints, as he is wont to do, that Apple may be set to release a new 27-inch 16:9 widescreen display alongside updated Mac Pros and iMacs tomorrow.
    We'll have much to talk about, what with the new Mac Pros (finally, right?), speed-bump iMacs, and the gorgeous new 16:9 27-inch Cinema Display that Apple might hypothetically release tomorrow.

    The Mac Pro and iMac have been subjects of considerable discussion over the past few days as their availability has begun slipping in several of the company's distribution channels. A 27-inch LED Cinema Display is not a new rumor, however, as a report from March of this year pinpointed a release of just such a display along with revised Mac Pros "by June" of this year. While Apple did not meet the rumored release timeline, it appears that both products may be set to finally make their appearance along with minor bumps to the company's iMac line.

    Update: In an update to his post, Gruber suggests in a "doubly-hypothetical" manner that Apple's "Magic Trackpad" that was approved by the U.S. Federal Communications Commission last week could also make an appearance tomorrow.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Ben benieuwd. Zou het wel een fail vinden btw als de nieuwe ACD glossy only zou worden. Denk dat er dan nog snel een run op de "oude" acd gaat komen.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd wat de speedbump van de iMac wordt. Ik denk voorgoed vaarwel voor de C2D.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me wel ja... Zou raar zijn als ze er nu nog een C2D bij zouden hebben zitten...
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Pakketje wordt uiterst 30 Juli hier verwacht volgens Apple. Hopelijk denkt UPS dat ook. :+
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, FM 2010 werkt :)

    Het spelen in venster is alleen vervelend zo. Mijn dock staat dan in de weg. Kan ik het venster op de één of andere manier kleiner maken?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    CMD - M minimaliseer je het venster geloof ik, en dan kan je ook de grote aanpassen.

    Dit werkt tenminste zo in WoW.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben benieuwd :) Nieuwe iMac/Mac Pro & iLife '11? :b:
     
  18. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    denk alleen maar update dat ze ipad via de site gaan verkopen:p
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ik FM10 speel minimaliseer ik mijn dock helemaal. Zie je tenminste het commentaar tijdens een wedstrijd.


    Kun jij trouwens de wedstrijden gewoon 3D bekijken?

    EDIT: Net ff met een Ipad gespeeld, leuk dingetje voor mocht ik ooit geld te veel hebben. :p
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hmm, maar ik haal zelf ook mijn hotmail op met pop? En daar heb ik het ook?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina