1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, gewoon inschrijven, geld betalen, (online?) examen afleggen en je hebt weer een zinloos papiertje.. Net als bij Adobe certificaten.
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Waar kan ik me inschrijven dan? Bij apple zelf? En waarom is het zinloos, kan toch handig zijn als je op zoek bent naar een baan?
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tss! Ik heb geen zinloos papiertjes! :mad:
    Deze zijn vereist om Service Provider te mogen zijn.
    Je moet ze behalen bij een IT centrum. Kosten €124,- per examen. Leren doe je zelf.
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Wat houd dat precies in, dat service provider?

    Kun je daar mee ook een premium reseller openen?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    8) Wat ben je allemaal van plan.. :9

    Rivanov, I know.. ;)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Dan mag je AASP worden. Premium Reseller wordt je niet zomaar. Daar moet je aan héél veel eisen voldoen.
    Ik ben nu Apple Certified Support Professional en Apple Certified Technical Coordinator. M'n volgende wordt Apple Certified Macintosh Technician en daarna Appel Certified Troubleshooting. Vervolgens hebben we nog Directory Service, Mobile Services etc. etc.
    Maar dit wordt allemaal betaald door mijn toekomstig baas. :)
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Een eigen reseller oprichten met meerdere vestigingen en miljonair worden:)

    Nee, ik wil ooit een reseller oprichten

    Zijn de diploma's altijd geldig?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2010
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Waarom zou je in godsnaam een reseller willen worden? Dan ben je gewoon verkoper...
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gast. Je bent 16.
    Een Reseller word je niet zomaar. Je wordt van top tot teen gescreend door Apple. Als hun vinden dat je niet aan hun eisen voldoet, ben je kansloos.
    En de certificaten zijn 1 jaar geldig.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe.. sowieso is het hard werken als startend APR. Marges zijn extreem laag en je hebt te maken met allerlei regels vanuit Cupertino. Net zo goed dat Subway bepaalde soort lampen voorschrijft, moet je van Apple bepaalde soort meubels aanschaffen e.d.
    Mensen denken vaak dat het een jackpot is wanneer je een MacBook aanschaft. Maar in feite levert een Apple computer geen zak op. Als je een winkel hebt waar je alleen Apple producten verkoopt is je zaak binnen een maand dicht. Je moet die producten combineren met service en 3rd party artikelen.

    Plus daarbij, wat Gerjan ook zegt. Is het gewoon een winkel. Ook een misverstand, werken bij een APR wordt vaak gezien als zeer exclusief. Maar in feite is het precies hetzelfde als brood verkopen bij Bakkerij Bart. Het is eigenlijk hetzelfde als dat je als klein jongetje militair of brandweerman wilde worden. 't klinkt leuk, maar uit eindelijk is het gewoon normaal werk. Al dan niet leuker dan bij de AH vakken vullen. Daar niet van.. maar goed.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Loopt dan ook flink op, als je er jaarlijks een stuk of 5 hebt.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt. Maar als het goed is gaat het ook veel opleveren! :+
    En voor een bedrijf valt het natuurlijk wel mee.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Flip4mac is een musthave op je mac toch?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou das toevallig.

    Wil net radio aanzetten op www.nederland.fm, maar daarvoor had ik de plugin Flip4Mac nodig. Die heb ik dus gedownload en geïnstalleerd. Nu is inderdaad die melding over ontbrekende plugins verdwenen, maar als ik een zender aanklik staat er direct 'gestopt' onderin de status balk. Iemand een idee?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Keer rebooten.
    Flip4Mac werkt niet direct na installatie als ik het me goed herinner.
     
  17. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn MBP zojuist voor onderzoek weggebracht. Heb last van random freezes...:'-(

    Op willekeurige momenten bevriest het scherm en input helemaal. Kan niks anders doen dan uitzetten en opnieuw opstarten. Dit gebeurt zowel onder OSX als Windows 7.

    Schijnt volgens het Apple forum vaker voor te komen: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2420192&tstart=0

    Hoop alleen dat ze het probleem kunnen reproduceren.

    *baalt.
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag mijn Imac+Ipod Touch binnen! Zaterdag besteld, nu dus al binnen, lekker snel! Nu genieten maar vooral ook eerst wennen aan m'n eerste Mac.
    Morgen oordopjes, een midi keyboard en een optische kabel kopen en ik ben klaar:)
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hey ik wil 13 avi files branden op een DVD, met het programma Roxio Toast Titanium, maar als ik de bestanden naar het programma sleep dan zegt ie "13 files were not added because the required codes are missing (XVID)". Hoe zorg ik dat ie ze wel brand?
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Vergeet de 3mm audio plug niet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina