1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vooralsnog zijn de berichten Juli. Maar er komt maar bar weinig info naar buiten.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog 3 weken en dan heb ik ook een iPad.
    Als die nog niet in Nederland is dan koop ik hem in Duitsland.

    Mijn voorkeur gaat toch uit naar een "Nederlandse" iPad omdat ik hem kan kopen via mijn werkgever (Bruto prijs).
    Heb op deze manier 2 weken ook mijn fiets kunnen kopen.
    Winkel € 849 , Internet € 629 (bruto prijs = € 528 ) \o/
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm nu 2 maanden en het blijft een geweldig apparaat. Nog steeds enorm blij mee.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Iemand een goed adres voor geheugen ?

    SO-DIMM ddr3/ddr2 uiteraard ?

    Is crucial.eu wat ?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Rivanov en Gerjan.

    Bedankt !

    Tweakers zijn 1 van de sites die ik qua gebruiksgemak niet zo denderend vindt. Bijna zoals vele Amerikaanse sites. Teveel info bijmekaar gepropt.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is idd een bom van informatie, maar als je even doorhebt hoe alles in elkaar zit is het echt een geweldige site. Niet voor niets gekozen tot website van het jaar.
     
  9. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, ik heb windows 7 die draait in vmware en na wat instaleren werkt nu ook iSight op mn windows live messenger. Alleen mijn cam en die van de ander zie ik in zwart wit terwijl hun het gewoon in kleur zien ( ook die van mij ) kan ik hier iets aan doen. Alvast bedankt ^^
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik gebruikte op de PC altijd Videora iPod Convertor om mn tv series om te zetten voor mn iPod voor in de trein. Het fijne aan deze convertor is dat hij ook altijd de subs van de tv serie bij de file in bakte, zodat ik dus ook op mn iPod tv series met ondertiteling kon kijken. Nu ik naar de Mac ben overgestapt krijg ik opeens geen subs meer bij mn series als ik ze met Videora converteer (het converteren gaat overigens wel 10 keer zo snel :))?! Iemand die weet hoe dit kan? Of misschien iemand die een andere converter (voor de Mac) weet die wel de subs inbakt?
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik dacht dat HANDBRAKE dat kan doen.
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je ergens in de instellingen van het programma kunnen aangeven dat je wilt dat de subs erin gezet worden.
    De reden waarom het converteren eerst veel langer duurde is omdat de subs erin gezet moesten worden.

    Kwestie van de juiste instelling vinden. (En daar kan ik je helaas niet bij helpen.)
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Of zijn oude computer was gewoon zo oud dat het converteren van een video enorm veel beslag lag op de hardware ;)
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Submerge.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat Winterbase zegt ;)! Mn 6 jaar oude pc deed over een aflevering van 45 minuten zo'n 40 minuten om te converteren. Niet zo heel raar met 1Ghz en 512mb geheugen :+!

    Thanx! Ziet er handig uit dat progamma, vanavond eens proberen! Zie op die site ook iSubtitle staan, begrijp ik het goed dat het voornaamste verschil tussen die twee programma's is, dat met iSubtitle je meerdere subs in een bestand kunt plaatsen (Engels, Nederlans, Spaans, etc)?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan ik zonder problemen in Duitsland een iPad kopen ??

    Was vanavond bij de MM en de medewerker begon allemaal enge dingen op te noemen.
    1. Heb geen rest op garantie hier in Nederland.
    2. Kreeg problemen met de eventuele Apple Care straks.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    On-zin.
    Kan gewoon.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat dacht ik dus ook.
    Zaterdag morgen toch maar even langs de MM in Osnabrück.

    Vind het jammer dat er geen echte Apple Medewerkers aanwezig zijn bij de MM.
    2 vrouwen stonden te kijken bij een Macbook , even later stonden ze met de medewerker bij de normale laptops.
    De medewerker vertelde nog wel dat hij vorige week bij de Apple iPad Meeting was , meer wilde hij niet kwijt.

    Bij de MM (Hengelo) hadden ze wel een grote collectie hoesjes/tasjes voor de iPad.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb een bluetooth vraagje! Ik kan wel een bestand (foto) van mn MacBook naar mn telefoon sturen, maar niet andersom? Ik heb al via 'configureer bluetooth-apparaat' mn telefoon gekoppeld, dat ging goed. Maar als ik een foto van mn telefoon naar mn mac wil sturen krijg ik de hele tijd verzenden mislukt?
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok, ik heb een klein probleempje, ik heb een iPod Touch 32gb 3g, en dacht ff leuk de nieuwe 4.0 software versie erop te zetten, dat is allemaal keurig gegaan.
    Maar nu, ik heb nog maar 99 nummers op m'n iPod, terwijl ik er eerst meer dan 600 had.
    Wat ik ook probeer, ze gaan niet meer op mijn iPod?
    Iemand enig idee wat ik kan doen?:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina