1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 7 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Grote kut actie.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, maar eerlijk, Apple marketing is dan ook zo simpel als wat. Hardcore fanbase en veel in de spotlights door press/blogs. Even een bericht op je site kwakken en men wordt massaal nieuwsgierig.
    Maar goed, het werkt wel.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd voor de mensen die van The Beatles houden wel.

Echter het bericht werd naar buiten gebracht alsof het voor alle gebruikers "life changing" zou zijn endaarin hebben ze duidelijk gefaald.

Veel gebruikers zouden juist blij zijn met iets anders dan The Beatles.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat Apple z'n fans nu beetje misbruikt, veel mensen zijn nu teleurgesteld in Apple (zie reacties hierboven en zoek op twitter op apple fail 8) )
    lijkt me nou niet echt positief, nu moeten ze morgen wel met iets komen om het goed te maken :D

en net alsof Beatles fans nu na jaren eindelijk een keer die muziek op hun iPod kunnen zetten ofzo :p

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ach, morgen wordt er her en der nog wat over nagepraat en daarna vergeet men het weer.

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De marketing afdeling zou pas gruwelijk zijn als ze morgen, zonder dat iemand verwacht het volgende doet.

And now for all Apple fans: . . . . . . . . . . . . . .

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wil ook wel werken op die marketing afdeling. Denk dat Apple het minste aan marketing hoeft te doen. Ze zetten wat op hun site en het wordt binnen 2 seconden overgenomen door alle grote sites en miljoenen mensen die meteen erop gaan wachten terwijl ze niet weten waarop.

Probeer dat maar eens bij een ander bedrijf. Zie dat dus niet gebeuren bij bv philips oid. Apple heeft het wat dat betreft erg makkelijk, ze hoeven maar een scheet te laten en het staat meteen op alle grote websites.

Krijg wel beetje kots neigingen met steeds weer die overdreven uitspraken van Apple.... nu weer alsof het net zo belangrijk is als bv de landing op de maan, dat we dit nooit zullen vergeten dat er een paar albums van The Beatles... die al tientallen jaren te krijgen zijn dat die nu ook op iTunes staan :F:
    Leuk voor die paar fans die dit op iTunes gaan kopen, die hebben echt 10 jaar gewacht tot iTunes de albums zou krijgen 8)

Denk dat Apple een beetje moet oppassen dat ze zichzelf niet ongeloofwaardig gaan maken, als ze nog veel vaker met dit soort acties komen. Dit sloeg echt helemaal nergens op.

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    idd ben het er wel mee eens, op zich maakt de hele Apple-gekte dit natuurlijk heel groot, maar ze doen het idd wel voor als een grootste verandering in de geschiedenis. Ze mochten het wel iets anders brengen want eigenlijk is het gewoon een big fail dat ze dit pas na jaren voor elkaar hebben. De meeste fans hebben het waarschijnlijk allang op hun iPod staan en kopen het alsnog niet :D

gister schreef ik nog dat ik niet zo'n haast had met het kopen van m'n iMac, nu toch vandaag maar besteld (heb dat eigenlijk altijd dat ik iets wil en dat ik geen zin heb om ermee te wachten :+ ). Wilde eigenlijk 1,5 jaar geleden al een iMac maar ik vond dat m'n laptop een jaar te vroeg overleed en kocht een low budget Packard Bell computer (500eu :thumbs: ) Op zich wel prima ding, maar hij begint steeds meer herrie te maken ben er klaar mee.

heb gewoon de 'standaard' 27 inch iMac besteld met numeriek toetsenbord en remote. Nu gaat de grote ontdekkingsreis beginnen :D

wel veel geld 1614,83 euro voor een arme student }:]
    geen iDeal, fail :+

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Niet iedereen luistert naar Top40 herrie he! _0/

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ben wel benieuwd of hier mensen zijn die überhaupt wel eens muziek via iTunes kopen?
    Ik koop wel genoeg originele albums in de winkel, zodat ik iets tastbaars heb.
    Echter het nut van muziek via iTunes kopen zie ik nog niet helemaal.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja hoor, doe dat regelmatig.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik koop af en toe een losse nummer !

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ik download alles! Als ik zie hoe rijk die artiesten zijn bij mtv cribs heb ik er geen medelijden mee _0/ Maar ik luister dan ook enkel commerciële muziek :)

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Via iTunes koop ik alleen apps voor m'n iPhone. Muziek koop ik echt alleen op cd's of lp's. Zelfde reden als jouw. Je hebt iets tastbaars in je handen. En ik vind het gewoon leuk om te verzamelen :)

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Betaal niet voor een digitaal nummertje of filmpie.
    Apps koop ik sporadisch (heb iPhone nog niet zo lang), maar iig apps die het waard zijn om te kopen en niet zo duur zijn.
    CD's kopen is de laatste tijd niet echt meer van gekomen, alsmede een LP collectie, maar die wil ik later wel weer verder gaan uitbreiden zodra ik de komende tijd van grote kosten verlost ben (moeten ze er niet weer bijkomen). Nadeel is dat ik dan gelijk tich cd's wil kopen en op dit moment meer achter de pc zit (en dan ook sneller mp3's aanzet). Films kopen doe ik nog wel zo nu en dan, zeker als ze in de aanbieding zijn.
    Als ik wat koop, wil ik ook wat tastbaars hebben. Iets wat ik mooi in de kast kan zetten. Geen gezeur met restricties, beperkingen etc (wat zo nu en dan nog wel eens op dlc etc zit).

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Adium Update:
    Mooi! :cool:

Edit: Net even getest. Merk er niets van. :emo:

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Goede update. Bestanden versturen/ontvangen met Adium gaat te langzaam :+

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan ik het zo fixen dat bepaalde nummers in itunes niet naar me ipad gaan?

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Onder de muziektab kun je fine-tunen welke nummers je wil synchroniseren met je iPad.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon op handmatig beheren zetten! Kun je ieder nummer afzonderlijk naar je iPad slepen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina