1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 7 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, gelukkig niet! :+

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik zou niet weten waarom je Windows zou willen draaien als je OSX hebt, maar voor de enkele freak die dit wel wil is het stukje van ik geloof o.a. PCworld magazine wel leuk. Kwam naar voren dat de macbook pro de beste notebook was om Windows te draaien ;)

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet helemaal wakker allemaal? 8)

De hele discussie ging over Windows op een Macbook. Aangezien die synergie-voordelen niet gelden voor Windows, is een Macbook dus niet meer de beste laptop om Windows op te draaien.

Zo kwamen we op het punt waar jij mij quote. ;)

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Die synergie voordelen met een Macbook en windows zijn er nooit geweest ;) Apple maakt hun macbooks niet voor windows, maar toch bleek de macbook de beste laptop te zijn om windows op te draaien. Dus zelfs zonder die synergie voordelen was/is de macbook de beste windows laptop. Ik zeg was/is omdat het in het verleden zeker zo was en ik in de tussentijd geen verandering heb gelezen hierin met Windows 7.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Met de synergie tussen software en hardware doelde ik ook niet op Windows op MacBook Pro. Bedoelde op de MacBook Pro in het algemeen.
    Maargoed, dit blijft eeuwige discussie. :+

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, maar daar ging de discussie niet over, dus had het weinig toegevoegde waarde. ;)

@Grave: Dat het in 2007 zo was met Windows Vista en er sindsdien niets meer naar voren is gekomen betekend niet dat het nog steeds zo is. Windows Vista is namelijk niet erg representatief voor Windows 7. :+

Maarja, care. ^^

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nouja alles, zo veel zit er niet in.. :+

8. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast ik heb nooit gezegd dat de specs van Apple ondermaats zijn ofso. Het is alleen wel zo dat je voor het geld van een MBP een andere laptop hebt met betere specs. Dat de software op zo'n laptop kut is, dat ie herrie maakt en dat ie van gaar materiaal is gemaakt is een ander verhaal natuurlijk.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren een nieuwe 1TB Lacie externe HDD gekocht en heb de hele dag nog geen beachball of death in beeld gehad.

De oude Maxtor zette zich steeds in de slaapstand als deze een tijdje niet werd gebruikt.
    Wanneer de Mac deze uit de slaapstand moest halen kreeg in >10sec de BBOD in beeld.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  12. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en waarschijnlijk ook wel iLife'11 ;)

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nice, nieuwe OSX plz! OSX Lion. :)

14. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik wil die nieuwe apple tv... weet iemand waar ik hem kan kopen? of zo snel mogelijk kan bestellen ergens...

ik heb ook de oude apple tv nog.. iemand interesse? is de 160 gig versie.

Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bestellen in buitenland. Komt namelijk niet te koop in Nederland.

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mijn Safari is laatste tijd redelijk traag en blijft vaker hangen. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? :)

17. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon beste als ik hem bij Apple store bestel of nie?

18. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat ze niet wat meer energie steken in Apple TV. Maximaal 720p?? Matige ondersteuning qua audio/video bestanden. Mede doordat Apple de laatste tijd zo in de groei is denk ik dat ze er met de Apple TV een succesvol product bij kunnen hebben.

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nee, zoals gezegd wordt de Apple tv hier "eerst" niet verkocht, dus kan je hem ook niet hier bestellen. Tenzij je familie in Amerika oid hebt die em voor je willen bestellen en opsturen. Maar zal vast wel snel op ebay etc staan.

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn er al geruchten wat OS X Lion voor nieuwe features zou kunnen brengen? :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina