1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik was vandaag aan het xboxen, en m'n iMac speelde gewoon muziek en was aan het downloaden, was hij ineens gecrasht ofzo 8)
    stond er: "you need to restart your computer, hold down power button (..) "
    wtf

vanavond nabeurs (22:00) komen overigens jaarcijfers van Apple uit

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is een Kernel Panic. Oftewel, de BSOD die je bij Windows hebt.

Al ziet dit er vriendelijker uit dan zo'n BSOD. :+

3. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    zo zeldzaam is het dus niet ;):9
    wel apart dat het gebeurt terwijl ik hem niet echt gebruikte, al kon windows het vroeger ook wel op de raarste momenten :D

4. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog steeds :+

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Exact.. Sowieso, alsof Steve Jobs alle producten zelf bedenkt. Ik hoop dat niemand in die propaganda gelooft. Sure.. Ik denk persoonlijk dat het enigzins klopt, maar dat het voornamelijk marketing technisch altijd goed is uitgekomen. Dat mensen 'hem' / het bedrijf zien als een soort god/geloof. Inmiddels koopt John Doe ook een Mac. Die heeft verder vrij weinig met Apple als bedrijf of als 'way of life'. John koopt zn computer (Mac) gewoon omdat het lekker werkt.

Mac's zijn niet heilig, fouten gebeuren nou eenmaal. Meestal komen dergelijke fouten door op het moment applicatie A te draaien in combinatie met applicatie B. Welke vervolgens weer zorgt voor een memory issue ofzo. Of natuurlijk gewoon puur toeval met bijvoorbeeld een (beginnend) defect.

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, maar hij zit wel overal bo-ven-op. Het oog voor detail is ongekend. Hij zorgt er natuurlijk ook voor dat hij mensen om zich heen heeft met datzelfde oog voor detail.

9. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja, ik denk dat hij dat wel heeft gedaan inderdaad. (Mag je ook wel hopen:+)

Rivanov, heb jij aandelen in Apple? Lijkt me best wel wat, aandelen in een bedrijf wat zo ontzettend goed presteert, en vandaag de beste kwartaalcijfers ooit bekend gaat maken!

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2011
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  11. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jij met je aandelen altijd. :+

Hoe zit het met de iMac van je pa trouwens?

-edit-
    Had je nu maar aandelen, morgen zal de koers weer gaan stijgen met de uitgebrachte fiscale kwartaalcijfers. (6 mld winst :eek:)

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb weer 1 of ander kut probleem met Adium. Voeg een contact toe, zie ik hem wel in mijn lijst, maar als offline. terwijl die persoon toch echt online is en de melding heeft geaccepteerd. Keer online in ebuddy verwijdert en toegevoegd, open ik adium, staat heel het email adres er niet in. Hoe kan dit?

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    GODVER! Ik heb m'n iPod gewoon in m'n dock naast me Mac staan, pleur er 5 minuten geleden nog muziek op, en nu opeens moet ik 'm herstellen en staat er geen muziek meer op?!
    300 albums... Verdwenen.. :x

Komt dat door de windows instellingen?

*Scheld nog even verder..

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Apple boekt hoogste omzet en winst ooit
    Dinsdag 18 januari 2011 23:10

CUPERTINO (ANP) - Het Amerikaanse computerconcern Apple heeft in het eerste kwartaal van het gebroken boekjaar 2010/2011 de hoogste recordomzet en -winst ooit geboekt. Apple zag de verkopen van computers, iPhones en iPads flink toenemen, zo maakte het bedrijf dinsdag nabeurs bekend.

Apple boekte een omzet van 26,74 miljard dollar (19,97 miljard euro), een stijging van bijna 71 procent ten opzichte van dezelfde periode in het jaar daarvoor. De nettowinst kwam uit op 6 miljard dollar, een stijging van 78 procent ten opzichte van het eerste kwartaal ervoor.

Apple verkocht 4,13 miljoen computers, een toename van 23 procent. De verkopen van de iPhones namen met 86 procent toe tot 16,24 miljoen exemplaren. Het computerconcern verkocht verder 7,33 miljoen iPads.

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik zit sirieus te denken om voor 100,- aandelen te kopen.:+
    iMac nog niks van gehoord. Zal vanmiddag wel gebeuren.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Knap als je dat lukt, aangezien het aandeel 340 dollar is. :+ Sowieso doe je met 100,- er al een jaar over om je transactiekosten er uit te halen (en dan ben ik nog optimistisch).

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Beleggen met bedragen onder de 500euro is bij voorbaat hopeloos, zeker in zulke aandelen.
    Je kan overigens ook sprinters, turbo's, opties kopen .. dat lukt wel voor 100euro
    Hou alleen rekening mee dat je transactiekosten ongeveer 2x
    10euro zijn bij de bekende nl-brokers

maar ik zou eerder short gaan in apple, zit veel lucht in die koers

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat draadloze toetsenbordje is best zuinig. Gekocht in juli 2010, en het eerste paar is nu pas leeg :9

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    omg Daan.

Het is handiger dat je dingen die in je hoofd opkomen niet meteen in een bericht gaat typen, maar er eerst 5 keer over nadenkt. Want je zet jezelf nogal (vaak) voor schut.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina