1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm misschien in 'system preferences' --> 'keyboard' --> restore defaults doen?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ligt aan je Mac. Als je een full-spec 27" iMac i7 hebt met 8GB kun je nogal wat toewijzen aan de VM. :+

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb al mijn instellingen gekeken bij toetsenbord maar kan het nergens vinden :mad:

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja klopt, maar toch werkt Bootcamp dan fijner denk ik. Al gebruik ik het nooit meer. Je hebt ook van die wrappers waarmee je bepaalde Windows spellen gewoon onder OSX kan spelen.

Heet Wineskin, maar heb er verder geen ervaring mee:

http://wineskin.doh123.com/Information.html

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik zat te denken heh! :

Mijn MacBook Pro mid 2010 moet weg voor de garantie. de internet adapter valt vaak uit, en nog wat kleine dingen die gewoon niet goed zijn. Nu is de voorraad MacBook pro's bijna op. Als ik hem dus over een week of 3 a 4 opstuur, als er helemaal geen oude pro's meer zijn, hoe voldoet apple dan aan de verplichte garantietermijn? (Ervanuitgaande dat ik een nieuwe krijg, gezien alle problemen)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nieuwe MBP. Dus gewoon de nieuwe. :cool: haha

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ze hebben gewoon 'oude' MacBook Pro's op de plank liggen. Speciaal voor gevallen zoals jij.

8. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik word helemaal leip. De "acht" doet het nu ook niet meer? Ik hoor nu dat geluid van foute knop "BIIEP"

Verder is command + links nog steeds Capslock aan?? Ik heb echt alles geprobeerd bijna in voorkeuren.

Riv please help :cool:

9. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ze hebben nog tienduizende stuks liggen in hun magazijn voor gevallen als garantie.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hopelijk kan ik deze vraag hier kwijt.

Ik heb laatst een Minecraft server opgezet op mijn iMac. Deze draait perfect, allen is het opstarten niet echt handig.

Nu moet ik de volgende stappen doen:

1. Een terminal opstarten:
    2. cd ~/Mijnnaam/Minecraftserver [Enter]
    3. java -Xmx1024M -Xms1024M -jar minecraft_server.jar nogui [Enter]

Moet nu elke regel code typen of kopiƫren uit een ander document. Dat is irritant.

Ik zit nu al 3 uur te kloten, maar krijg het maar niet voor elkaar om dit makkelijk in 1 command file te krijgen. Iemand enig idee?

/Edit: In Windows zou ik zo een scriptje in elkaar draaien, maar op m'n Mac heb ik dat nog nooit nodig gehad eigenlijk :+

Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kun je daar niet zo een automator scriptje voor maken? Lijkt me dat het mogelijk is.

En een nieuwe rumour: ssd van 8-16gb voor osx (en apps) en een hdd voor user files. Klinkt niet verkeerd al is ruimte voor apps beperkt en dat vind ik belangrijker dan een snelle boot.

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben voornamelijk met Automator bezig geweest, maar ik kom er niet uit.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Doe 's even PRAM reset.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, ik ben op zoek naar de goedkoopste oplossing om mijn MacBook Pro 13 inch uit 2010 op te laden in de auto. Ga over twee weken op wintersport met mijn ouders en wil wel wat filmpjes kunnen kijken natuurlijk.

15. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Omvormer van 12V naar 230V (of was het 220V?) Kan je gewoon op de sigarettenaansteker aansluiten. Mijn ouders hebben ook zo'n ding in de auto. Ideaal!

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Werkt dat goed?

17. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem al jaren. Toen ik klein was heb ik zelfs lopen xboxen in de auto dmv die omvormer. Dus voor mij werkt/werkte het goed.

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Iemand intresse om mijn 32GB 3G iPad te kopen? Ik verkoop hem tegen een goed bod

Ben echt benieuwd naar de nieuwe macbook serie. Mocht er een zwarte bij zitten koop ik deze direct! Wat denken jullie wat de prijzen gaan worden?

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  19. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik weten wat je reden is om hem te verkopen?

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wil dus de nieuwe macbook gaan kopen. En ik gebruik de iPad echt nooit meer. Zit een sleeve om heen en de enige keren dat ik hem heb gebruikt is in de trein (internet)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina