1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Fixed.

Ik ga binnenkort ook iPhone 4 halen, en haal 'm dan zeker weten bij een andere provider. Tot nu toe echt alleen nog maar gezeik gehad met Hi.

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Indeed, wil zelf eigenlijk T-Mobile is ook goedkoper, maar dan moet ik of nog een paar maanden wachten, of mijn contract beëindigen wat me flink wat geld kost.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    MBP 15" is wel vet maar ook meteen een heel stuk duurder, waarom dan niet meteen voor een Mac Pro ;) Kan je em ook nog een beetje uitbouwen over de tijd en gaat vast langer mee dan een mini :b: Moet zeggen dat ik een standaard 15" mbp toch wel prijzig vindt als je wat opties erbij neemt zoals hi res mat scherm en ipv 500Gb een 750Gb hdd, gooi er dan paar honderd euro meer bij en dan heb je echt een monster machine Mac Pro.

Laatst bewerkt: 24 feb 2011
  4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Elke keer wanneer ik mijn iPhone aansluit krijg ik op m'n desktop een mapje met de naam "iPod Photo Cache". Constant verwijder ik 'm maar zodra de iPhone weer is aangesloten dan komt die map ook weer tevoorschijn. Kan die map niet gewoon wegblijven? :+

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    T-Mobile is dan weer kut, ik ga waarschijnlijk naar Vodafone, maar wil wel ff zien of het makkelijk is m'n nummer te behouden, want m'n huidige nummer is meesterlijk!

Oh, en 2k, nu je het zegt! Ik had in m'n achterhoofd dat mijn 13' wel 1440 had, maar blijkbaar heb je gelijk.

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Mac Mini... Gelijk ook mooi een thuisserver/mediacenter. :) Ik heb zelf ook een 13", 15" MBP en Mac Mini. Ik gebruik zelden mijn privé laptop thuis. Tis dat mijn vriendin soms er achter zit.

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb al een Popcorn Hour als mediacenter.
    Maar dan wacht ik maar tot de volgende generatie Mac mini. Daar zal ook wel een i5/i7 inkomen.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Schande! :+

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LaCie introduceert externe dual-ssd met Thunderbolt
    zal wel net zo duur zijn als een ipad;)

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe hier prive thuis meeste werk op mijn mac mini late 2009 met 2x 21.5 inch led monitoren eraan en werkt nog perfect sinds ik laatst er een ssd heb in gedaan.
    is 2.26 ghz met 4gb ram en dan ssd maar werkt prima, nog niet een vervanger nodig.
    zakelijk imac 27 inch + 27 inch cinema en 13 inch macbook pro en ipad voor onderweg.
    dus tja money to blow neem dan de macbook, anders neem lekker de mac mini. stop er een ssd in van kingston de v+100 en je bent rock solid voor komende jaren.

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ligt hier nog een nieuwe Mac mini naast me. Misschien dat ik die meeneem.

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    haha wat een flut antwoord weer van Hi.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zelfde geintje bij mijn verlenging van Hi! via The Phonehouse.
    Zou €300,- + moeten bijbetalen voor mijn Desire HD.

Ben even bij www.studentmobiel.nl gaan kijken op advies van een vriend.
    Verlenging + Desire HD voor €19,99

Ben zelfs een stap omlaag gegaan in mijn abbo.

15. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag die veel vaker gesteld wordt natuurlijk........
    Ben van plan volgende maand een iMac aan te schaffen.
    Maargoed zie op macrumors staan dat er waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd wel weer wat nieuws geïntroduceerd wordt. Vraag me alleen af hoe groot de kans is dat er nog een tussenmaat komt voor de iMac. die 27 inch dingen zijn toch wel insane groot...21.5 zal bij mijn waarschijnlijk prima voldoen. Zit al jaren achter een 19 inch acer schermpje te koekeloeren. Dus in die zin zal ik er altijd op vooruit gaan. Mja een mooie 24 inch iMac o.i.d. zou vet zijn. Iemand daar ideeën / speculaties over?

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Vriend van mij had hetzelfde. Hij is naar de winkel gegaan en heeft toen zijn iPhone 4 zonder bijbetaling gekregen. :)

Maar voor iPhone zaken hebben we een apart topic.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Kans lijkt me niet erg groot dat er snel weer een 24" iMac komt. Ze zijn namelijk net overgestapt op 21" en 27". De vorige generatie was nog maximaal 24", maar daarvoor is nu de 27" gekomen. En er is ook niks mis met een vorige generatie 24" iMac te kopen of gewoon voor de 21" te gaan. Maar reken dus maar niet op een 24" iMac binnenkort. Huidige modellen krijgen vast gewoon weer een speed boost etc.

Laatst bewerkt: 26 feb 2011
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo, dit huis is officieel Windows vrij! :cool:
    Gisteren Mac mini meegenomen voor m'n ouders!
    En heb nu tevens Mac OS X Lion draaien op de MacBook Air. Eerste indruk is super!

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Wat zijn de grootste veranderingen in OSX Lion? Interface ook een grote grafische update gekregen of zijn het meer kleine tweaks?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bepaalde dingen hebben grafische update gekregen en natuurlijk het 'swipe to application' etc. Het voelt allemaal wat meer iPad-style aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina