1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel.. Ik heb een financiële meevaller van jewelste, en ik ben dus als belangrijkste aan het kijken voor een nieuwe computer.

    Nou wil ik eigenlijk al jaren een iMac, maar ik heb net even zitten kijken op die site, en een 21" (Een 27" wordt me echt te groot), komt uit op rond de 1500,-, give or take a few.. Maar, koop ik nu niet een iMac, en gaan ze over een halfjaar een nieuwe uitbrengen? Want dan wacht ik liever even..
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat er een nieuwe komt, is zeker. Wanneer dat is? Dat weet niemand.
    Heb je er nu één nodig, kopen. Is het omdat je er gewoon één wilt, en je kunt wachten.. dan zou je ook kunnen wachten. En anders gewoon niet moeilijk doen en kopen.
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Vind ik zo mooi altijd, bij Apple wachten mensen vaak op een nieuwe versie, en word er gespeculeerd over nieuwe functies. Maar bij bijvoorbeeld een PC van HP, word ie gewoon gekocht, en boeiend dat er een andere komt:+
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nogal wiedes als bij een HP elke maand wel weer een nieuwe uitkomt :9.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En je een PC over het algemeen wat makkelijker zelf kunt updaten/uitbreiden.

    Als je een PC koopt koop je een bakje onderdelen die je zelf makkelijk kunt vervangen , bij een iMac is dat toch wat anders
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, zou graag mijn hdd van mijn imac willen upgraden, maar echt niet dat ik hem ga openschroeven ! :D
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat ik een Mac nodig heb. Ik heb een nieuwe Computer nodig. En nou heb ik wel een bak geld er voor klaar liggen, maar exact zoals al gezegd is, ik heb geen zin om een Mac te kopen om er 2 maanden later achter te komen dat ze opeens een Mac hebben bedacht die 2 centimeter dunner is en 10x zo snel :+

    Dan koop ik liever een nieuwe PC die ik zelf bij kan houden qua updates.
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Vraagje: Ik heb op mijn MacBook timemachine draaien. deze staat op een externe schijf partitie met de naam "Backup"

    Nu wil ik ook een backup maken van mn pa's iMac, op de zelfde partitie. Kan dit? En hoe vergroot ik de Partitie Backup dan, zonder data te verliezen?
     
  9. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij had toch een time capsule gekocht?
     
  10. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Neine, een normale externe HDD:)
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarom gaat dat Boot Camp nou gvd nooit goed?! Ik heb gisteren windows 7 professional geïnstalleerd op mijn iMac en alles ging in 1 keer goed, dus daar was ik wel blij om, aangezien het met mijn MacBook echt een hel was. Nou start ik vandaag windows op, en ineens zijn alle kleuren helemaal verneukt en staat de resolutie vast op 748 x 480. :confused: Dus ik denk, nou dan installeer ik het wel weer ff overnieuw, zo lang duurde het niet. Dus ik de partitie met windows verwijderd, wilde ik weer overnieuw beginnen, zegt ie dat ie geen partitie aan kan maken. :confused: En dat ik met Schijfhulpprogramma mijn harde schijf moet formatteren. Maarja, daar ga ik dus overduidelijk niet aan beginnen.

    *sigh*

    Waarom kan het toch nooit een keer in 1 keer goed gaan? =( Ik wilde namelijk GTA IV installeren om lekker te modden.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is geen probleem !

    De nieuwe Mac staat naast jouw Mac in het standaard Backups.backupdb map.
     
  13. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Oke, chill! Maar, dan moet ik eerst de partitie vergroten. hoe kan dit zonder de data te wissen?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo spannend is dat niet hoor. :+
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet alleen hoe TM zal reageren als je partitie gaat vergroten waarop de originele backup op staat.
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hmm. anders wil ik die partitie wel verwijderen als dat nodig is? Maar de andere partitie moet dan intact blijven,..
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben nogal pietje precies als het op apparatuur komt, als ik zelf een krasje maak dan weet ik dat ik een andere imac wil. Stel dat de hdd die ik erin zet harder is qua geluid dan de originele hitachi die erin zit , dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan.
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    nog nooit eerder last van gehad, maar nu wil hij idd niet updaten:mad: Beter fixen ze die shizzle snel :)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zet je er een SSD in. :+
     
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja OpenFTD is best slecht, veel functies werken ook niet
    normaal krijg ik altijd maar 1 foutmelding als ik het open, laatste tijd 2, dat het updaten is mislukt. Maar ik zie de nieuwe 'spots' wel gewoon staan :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina