1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Als de prijs goed is! Dat wordt echt een vreugde dans. Maar het is Apple dus zal wel duur zijn :p

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4GB $ 499, 8GB $ 599.

Deze komen in Juni USA, en voor ons is het wachten tot het laatste kwartaal.

Ik had zelf duurder verwacht eigenlijk...:x

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de persconferentie ook aan het volgen en die Iphone ziet er zeer goed uit!

Prijzen (bij een 2 jarig abonnement):

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Die iPhone is vet, maar veeeeeeeeeels te duur man. Zoiets koop ik nooit voor die prijs.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Woei.. nou heb onder werk niks gemist zie ik wel. Ze moeten niet steeds zo hypen, ze brengen basically alleen nu een iphone uit, wat al veel eerder bekend was. Verder geen nieuwe modellen of upgrades terwijl dit nog wel apple's 30 jarige bestaan is.

Jammer, had al geen hoge verwachting omdat alles dan tegenvalt, maar het valt me nu nog tegen:+ En een iphone van 600 pleuro met een duur abbo van 2 jaar zit ik ook niet op te wachten.

Zelfs niks over Leopard:eek: Dat kan nooit goed zijn als ze zelfs niks laten zien van hun nieuwe OSX, gaat dus nog wel even duren. Had gehoopt dat ze wel binnen 2 maand met leopard zouden komen, zodat mn nieuwe mini meteen de nieuwste OSx had, it's a shame:'-(

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Leapord is echt jammer! Ik wou echt nieuwe functie's zien die waard zijn om uptegrade! En nieuwe of verbeterde modellen!

7. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah idd, ik snap niet dat mensen zo lyrisch zijn over deze macworld, enige eigenlijk wat ze hebben is een telefoon. Waar zijn de nieuwe modellen, de upgrades, Leopard (Hebben ze het uberhaupt over hun nieuwe OSX gehad?)Bah, zit net voor de aankoop van een nieuwe mac, had toch wel beetje verwacht dat ze met iets nieuws zouden komen, maar gewoon helemaal niks, nada=( Denk dat ik binnenkort eerst een cinema display dan maar ga halen en wel wacht tot ze met wat nieuws komen/Leopard, ook weer zo lam als je net een nieuwe mac met Tiger hebt en 2 week later je gratis Leopard bij een nieuwe mac krijgt..

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zat zelf ook al een beetje op een nieuwe(re) MacMini te hopen.
    Ach, dan Marktplaats.nl maar een beetje in de gaten houden. :)

9. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al gezien wat met het aandeel van Apple aan de hand is > stijgt heel erg hard, en Rim (Blackberry) en Palm allebei flink aan het dalen.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mensen zijn gek op marktplaats, ze betalen bijna evenveel voor een oude mini als voor een mini in de apple store8) Enige mini's die nog te doen zijn, zijn de 'oude' modellen zonder intels.

Als ze Leopard nu hadden uitgebracht had ik een mini superdrive met extra geheugen gekocht met surfspot schoolkorting van 12%, maar wacht nu nog even af op aankondigingen van Leopard.

Och, Steve Jobs is z'n aandelen weer aan het opkopen:D

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik denk dat die iPhone het echt wel goed gaat doen hoor, maar ik vind het wel een slechte ontwikkeling. Mensen gaan in plaats van 100-200E voor een nieuwe telefoon naar 300-400 in slechts 2 jaar, en nu gaat Apple de lat in een klap weer lekker ophogen naar 500-600E voor een telefoontje...

Dat neemt niet weg dat het waarschijnlijk echt een heerlijk apparaat is, maar toch, 600E en dan heb je nog niet eens betaald voor het werkelijke bellen....

12. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan 8 procent omhoog vandaag. :thumbs:

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Keep in mind dat je ook een volwaardige ipod/ ipod video erbij hebt voor deze prijs.. Heb eerder eigenlijk nog nooit een mobiele telefoon gezien met een echt goede mp3 player..
    En dan om nog maar over de andere functies te zwijgen :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    De Sony-Ericsson lijn heeft een aardig goede MP3 speler erin zitten.

15. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ben zelf in het bezit van een Sony-Ericsson w800i en me broertje bezit de W850i.. Hoewel ik heel erg te spreken ben over S-E telefoons, en nooit slechte ervaringen met ze heb gehad is de MP3 speler die erin zit toch niet zo geweldig vergeleken met bijv een ipod... De MP3 speler in de Sony-Ericsson is zeker niet slecht.. maar heeft een hoop beperkingen..
    Het zijn die kleine dingen die een ipod in mijn ogen beter maakt. Zoals de uitgebreide podcast ondersteuning, het syncen met itunes, manier van zoeken naar albums, mogelijkheid om muziek een waardering te geven, enz
    Sony-Ericsson mp3 speler in hun phones is zeker niet slecht, maar ik gebruik liever me ipod die echt gemaakt is om muziek af te spelen.. En hoe geweldig zal het zijn om deze 2 apparaten in 1 te hebben :)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het idee van iPod+mob is wel tof, maar hij zal uiteindelijk gewoon veel verkocht worden omdat hij er zo slick uit ziet :)

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Apple experts,

Sinds mijn her-installatie van Tiger heb ik een probleem met de DVD speler functie.
    Deze geeft een vreemde fout ; Er heeft zich een fout voorgedaan in DVD-speler.
    fout : nilP

Zijn er mensen met enig idee wat ik hieraan kan doen, of mensen die een andere fatsoenlijke DVD speler weten voor m'n iBookje?

18. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *kick schop duw trek*

:D En omhoog met t topic ;)

Heb net ook maar besloten om binnenkort een MacBook te kopen omdat ik echt helemaal flauw ben van Windows. Voor Vista wil ik geen geld neertellen omdat ze toch niets noemenswaardigs verbeterd hebben. Het is alleen jammer dat de MacBooks erg aan de prijs zijn. :mad:

19. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer je student ben kan je met korting kopen, ik weet niet of dat van jou op toepassing is? en anders hebben de mac centre's vaak ook wel leuke aanbiedingen van een iets ouder model.

20. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg indd studentenkorting, maar goed 1200 euro he ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina