1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    zit je ook al op 2000 :)

2. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had weer een vraagje ik heb met word op de Mac een document gemaakt alleen de printer zit aangesloten op een computer waar windows opzit, eerder deden we dit gewoon via het netwerk maar dat wil (nog) niet met de iMac. Nu heb ik dus een vraagje kan ik op een of andere manier toch dat document uitprinten? Als ik hem op een USB-stick zet dan zet hij de letters niet op de windows computer.

3. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hang je printer aan je imac, klaar. Volgens mij zijn er geen andere manieren aangezien je zegt dat je windows pc aan je printer niet de fonts heeft van je mac, wat dus ervoor zorgt dat je andere fonts uitgeprint krijgt.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    of omzetten naar pdf...

Wanneer je Adobe Acrobat hebt. (Dus niet die reader, maar de pdf maker zeg maar) Wordt die optie bij word erbij gezet.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb net even rondgekeken op Apple.com en heb de prijs van een iMac 20" bekeken. Die viel me alles behalve tegen! Voor $1199,- (€785,-) heb je al een 20" iMac 2.0Ghz!
    Nu was mijn vraag (denk dat Rox het wel weet). Met de komst van Leopard in Oktober, wordt de prijs van een nieuwe iMac inclusief Leopard dan ook hoger?

/edit: Die prijzen zijn natuurlijk zonder BTW. Dus dan zijn ze wat hoger.

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    En je hebt het over US prijzen, kijk even op www.apple.nl, daar staan de euro prijzen. Want je kan ongeveer rekenen wat ze in amerika in dollar rekenen dat kost het hier in euro's. Dus een 20' imac is hier 1199 euro incl, niet 785 euro;) Was dat maar waar.

En nee de prijs met Leopard wordt niet duurder, het zit immer geinstaleerd op je mac dan.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik had ze even in een Valuta Converter geplaatst. Maar ik vond ze eigenlijk al heel goedkoop.

Maargoed, toch bedankt! :)

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als je na de Leopard launch besteld bij Apple.com krijg je inderdaad standaard Leopard meegeleverd.

Het probleem is echter dat alle winkels natuurlijk nog een voorraad hebben. Daarvoor is er vanuit Apple meestal (dus niet altijd!) een mogelijkheid om tegen administratiekosten te upgraden.

Zie bijvoorbeeld hoe het gegaan is met iLfe: iLife voorbeeld

9. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het toch ook in Amerika kopen via iemand bijvoorbeeld dan heb je wel die prijs, heb ik destijds ook met mijn iPod video gedaan en ben ik ook weer van plan met een macbook. Want het scheelt wel heel veel.

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Een ipod kan je makkelijk door de doaune krijgen.. een imac niet ;) Als ze een grote doos zien, maken ze em open om te zien wat het ding kost en kan je een paar honderd euro boete/btw betalen en ben je even duur uit als de winkel hier, zoniet duurder, dus nee helaas werkt dat niet.

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, de laatste geruchten zijn dat Leopard op 26 Oktober uitkomt :).

Laat maar komen die handel ;).
    klikje

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Leopard gaat geweldig worden :). Volg het al erg lang!

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heb er nog niet zoveel van gezien, alleen 'stacks' gaat nice worden :) Ik heb altijd mapjes met bestanden en troep, met stacks kan je het netjes bijhouden, ziet er echt nice uit. Map in je dock die helemaal uitklapt:thumbs: Niiice.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren even de beta gezien bij een collega, maar het draait echt al als een zonnetje. Het is gewoon weer net iets beter dan Tiger.

Stacks zijn helemaal de bom, net als spaces :). Ik heb er al zin in :).

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oei, dilemma. Heb een bod van €1500,- gekregen via Marktplaats op mijn laptop (HP Pavilion dv9255ea)

Zit nu wel erg te twijfelen om op dat bod in te gaan en een mooie MacBook te kopen! :eek:

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Voor 1500 eu zou ik het sowieso doen. Hoezo zo'n hoog bod? Die laptop is al voor iets meer dan 1300 euro te krijgen...

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb er destijds (half jaar terug) €1400,- voor betaald bij Qplaza. Dat was toen de goedkoopste zaak. De andere winkels verkocht 'm rond de €1600/€1700,-

Heb de bieder ook maar even gemaild in hoeverre dat bod serieus is.

18. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Pas op dat het geen oplichterij is...
    Kreeg ook ooit daar een bod voor een game van 120 euro...

Heb echt zin in Leopard! Lijkt me geweldig.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha het is dus inderdaad oplichterij. Dit is de mail die ik ontving nadat ik had gemaild (in het Nederlands) of het bod serieus was.

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zit er bij de Imac alleen maar 1GB in en alleen bij de duurdere 2 gb? 1gb is toch neit echt veel??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina