1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Verkoop-technisch. Als jij 1gb te weinig vind, dan koop je de duurdere! :)

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Maar is het ook echt te weinig. Met windows vista o.a. is het zeker te weinig maar omdat Mac goed met ze programmas kan werken/omgaan is het dan niet echt nodig?

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Je kan bij de nieuwe imac heel simpel een extra reepje bij plaatsen naar mijn weten, even klepje open maken aan onderkant, erin klikken en klaar en scheelt je veel geld. Apple is altijd zuinig met ram geweest.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet veel, maar voor het 'standaard' gebruik meer dan voldoende. Als je alleen met iWork werkt en wat internet, mailt, muziek luistert en nog 1 of 2 andere programma's open hebt, kun je je goed redden met 1GB. (Heb het zelf ook nog in mijn macbook zitten, maar die wordt binnenkort uitgebreid omdat ik toch wat windows programma's moet draaien :mad:)

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie aan Apple is dat het besturingssysteem niet veel eist! Op oudjes kan je het zelfs mooi draaien en de iPhone is ook uitgerust met Mac OS X!
    Heb in mijn Macbook 2 GB ram en het loopt subliem!

Bij een PC met Vista is dat al te weinig...om het mooi soepel te laten lopen.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou nou, we moeten niet gaan overdrijven he. Vista vraagt inderdaad wel meer dan dat XP deed. Maar op 2GB draait het prima. Natuurlijk moet je niet aankomen met een celeron + 2GB ofzo. Maar als je een redelijke setup hebt werkt het prima (als in zo als het hoort).

Hopelijk heb ik morgen ~ vrijdag eindelijk m'n Ipod Touch 8GB. Kan ik lekker internetten op school zonder m'n PDA/GPRS (werkt ook prima, maar de snelheid is watl minder). En natuurlijk ook eindelijk muziek voor op de fiets _O_

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit echt te overwegen om een Imac te halen,maar ik wacht nog liever even. Die penryn processors die doen het echt dubbelop. Zullen ze ook meer gaan kosten dan?

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, Apple verhoogt de prijzen in principe nooit. De prijzen blijven hetzelfde, maar je krijgt meer waar voor je geld dan.

Maar wanneer een processor precies komt is altijd afwachten natuurlijk :).

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Mijn laptop heeft een Intel Centrino Core 2 Duo met 2GB Ram, en Vista draait hier moeiteloos!

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, vandaag maar eens het geheugen van mijn MacBook uitgebreid. Meteen proefkonijn voor de toekomst geweest...

Standaard ondersteund de MacBook (op dit moment) 2 GB, maar las op internet dat 4 ook wel werkt, dat je dan alleen maar 3,3GB tot je beschikking hebt.

Toch maar gewoon 4GB er in geprikt, overal wordt het herkend, maar hij gebruikt echt maar 3GB. Het lijkt haast wel op een softwarematige beperking....

Maar goed, je merkt echt dat het veel sneller werkt als je meerdere programma's open hebt.

11. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te lezen!
    Ik had bij aankoop van mijn MacBook er 2 GB geheugen in laten zetten ipv de 1.
    In de toekomst ga ik dan ook 2 reepjes van 2 GB doen :).

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de mensen die wachten op Leopard: 26 oktober is het zover. Het nieuwe besturingssysteem is nu te bestellen op Apple.nl (wordt pas 26 oktober verzonden, maar goed).

2 Versies:
    Single User €129,95
    Family Pack (5 users) €199,95

Daarnaast geldt voor alle macs die in de periode van 1 oktober tot en met 27 december verkocht zijn zonder dat er Leopard op staat, voor €8,95 Leopard krijgen.

13. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig!
    Eindelijk :)!!!

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Gaat Leopard eindelijk wel lekker werken?

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nice! Zal ik zo 's op m'n stage vertellen. Die waren namelijk benieuwd wanneer het nu daadwerkelijk uitkwam!

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Is de paus katholiek?
    Een aantal collega's werken al met de beta (nu release candidate) en die zijn bijzonder tevreden over hoe het systeem werkt. Op dit moment is er eigenlijk al geen reden meer om niet over te stappen.
    Een ander voordeel van Apple is dat alle systemen die het kunnen draaien (vanaf 867mhz g4 processor) er ook sneller van worden.

Ik ben benieuwd hoe snel mijn family pack binnen komt na de 26ste.

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zijn ook weer rumours dat de mini eruit gaat en dat er maybe een opvolger voor gaat komen. Ben benieuwd, moet nodig een nieuwe desktop machine, mn 7 jaar oude bak trekt het allang niet meer. En anders ga ik misschien voor een mac pro, kan ik tenminste weer paar jaartjes goed mn werk erop doen, maja is niet gratis:+

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo, hier op mijn stage hebben ze ook meteen Leopard besteld! :)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Nouja, ik heb even MacOSX gebruikt, maar ik vond het eerlijk gezegd vreselijk. Doe mij maar Linux :thumbs:

Zo vanzelfsprekend is het dus niet.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou mooi zijn, al mag het wel een budget ding zijn. Wil na de Ipod Touch toch wel meer zien. Ben wel benieuwd wat Apple van plan is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina