1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.. Zo bijzonder is Leopard niet.. Tiger werkt ook prima!

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb al gevonden hoe ik er Leopard toch op ga krijgen! :D

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Leopard zou toch gewoon moeten draaien, dacht dat alleen op machines ouder dan de g4 het niet meer draait?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Leopard draait officieel vanaf G4 867Mhz. Deze iMac heeft 800Mhz.
    Maar ik heb wat gevonden op internet, dat mensen gewoon Leopard draaide, zelfs op hun iBook G3! Simpelweg door Leopard te clonen op een externeschijf en die aan de unsupported Mac te hangen! :+

En alles werkt schijnbaar perfect.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Plannen zijn gewijzigd. Ik was eigenlijk van plan om met mijn vriendin rondreis Marokko te doen in de zomervakantie. Dit gaat niet door omdat zij op buitenlandse stage gaat in Zuid-Afrika. Ik wil dus een iMac gaan kopen. Een nieuwe dus.

Ik krijg via Fontys sowieso 10% Studentenkorting, en ga proberen om via stage de BTW terug te laten vorderen. Morgen even praten met m'n baas.

Maar mijn keuze is gevallen op de iMac 20" 2,4Ghz.

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat btw verhaal is illegaal en kan je baas problemen mee krijgen bij de belastingdienst...

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik hoogstwaarschijnlijk na m'n stage verder daar. Met een oproep-contract. Dus ik ben dan daar gewoon in dienst.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij is besteld!

iMac 20" 2,4Ghz

Morgen binnen!

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Vanmiddag nog even langs de mac store hier geweest, had die nieuwe imac nog niet gezien. Moet wel zeggen dat hij echt 10x mooier is dan de oude witte. Alleen jammer van dat glossy scherm, alles ziet er dan veel te mooi uit op het scherm:+ (niet echt geschikt als je ook drukwerk dingen moet maken)

Ook nog even bij de oude mac pro gestaan.. verbaasde me wederom hoe stil dat ding is, kon em niet horen, pas toen ik mn oor bijna in de ventilator had hoorde ik em. Kan niet wachten tot die van mij hier staat:cool:

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Schijnbaar is dat glossy scherm van de iMac geoptimaliseerd voor grafisch werk. Mijn laptop heeft ook een glossy scherm, maar die van Apple is schijnbaar verbeterd op dat gebied.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Het schem is misschien geoptimaliseerd, maar je kan em niet calibreren. Wordt vaak dan een calibreer apparaat op je scherm gezet en dan passen ze alles aan, maar dat werkt niet op glossy schermen. Mat scherm voor mij, al ziet dat glossy er wel erg nice uit:cool:

12. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort vrij weinig inderdaad . BTW Rivanov waarom niet even wachten tot na Dinsdag ?

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hij kon nu een goeie deal maken met veel korting die hij dan niet meer kan krijgen.

Ik hoop echt dat er nieuwe cinema displays komen.. maar aan de andere kant wordt het dan wel een erg dure maand:D

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat Grave dus zei! :)

15. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké dan snap ik 't . De nieuwe iMacs blijven mooi. Succes ermee , maar dat zal vast wel lukken denk ik . ;)

Grave , nieuwe ACD's ? Mwah ik vind mijn ACD nog uitstekend werken en daarbij is hij natuurlijk ook erg mooi. Dus wat mij betreft hoeft het niet . En waarschijnlijk als er een upgrade aan komt hadden ze dat dinsdag wel gedaan en niet op de Macworld . Maar dat zien we dinsdag wel. :cool:

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zometeen nog even een 1GB reepje bestellen bij www.macstuff.nl

1GB voor €23,75! Beter dan de €140,- die Apple ervoor vraagt! 8)

/edit: Besteld! :)

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  17. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je er niet gelijk 2x2 in doen voor 70 euri ?

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Jah mijnes werkt ook nog uitstekend, maar zit eigenlijk wel te azen op de 23" acd in plaats van mn 20". Zijn wat geruchten dat er een nieuwe acd komt in dezelfde stijl als de huidige maar dan met isight en verlaagde prijzen. Vooral dat laatste spreekt me erg aan. De displays zijn al zo lang niet aangepast of geupdate dat het weer es tijd wordt, keep my fingers crossed:thumbs:

19. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke , de prijzen mogen natuurlijk altijd lager . Misschien wordt de 30" dan toch eens werkelijkheid . :9

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Houdt het voorlopig bij 2 x 1.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina