1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    wel mooi man ! je heb daarvan maar een paar versies toch. welke heb jij ?

die duurste is:

24″ 2.8GHz iMac
    2.8GHz Intel Core 2 Extreme
    2 GB geheugen
    500GB harde schijf
    8x dubbellaags SuperDrive
    ATI Radeon HD 2600 PRO
    met 256MB MB geheugen
    Eur 2.219,00
    wel weinig geheugen ??

en hoezo heb je die lappie erbij staan ?

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Rivanov ik vind alles mooi maar die muis dat vind ik echt geen gezicht :eek:

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die muizen zijn idd klote. Meteen weggooien of op marktplaats zetten en een goede muis kopen:cool:

Ben zelf voor de VX revolution gegaan, zelfs 2x:)

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik hier toch rondkijk. Weet iemand of het verstandig is om binnen korte tijd een macbook te kopen of om nog even te wachten (i.v.m. eventuele nieuwe modellen etc.?)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Rivanov, wat kost een draadloos toetsenbord nou meer dan een draadje? 20,-?
    Had je dat nou echt niet over na die 2000,- om het er nog ff net wat stijlvoller uit te laten zien? 8)

6. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt een van jullie met Parralels? Krijg het namelijk niet voor elkaar om een virtuele Linux machine te maken. Ik probeer de OS te installeren vanaf een gemounte ISO. Sowieso lukt het niet om een virtuele HDD te maken waar ik de OS op kan installeren, wel kan ik gebruik maken van virtueel geheugen maar dan krijg ik een virtuele HDD van 350KB...
    Ook is het geen probleem om gebruik te maken van mijn Bootcamp partitie.

Als iemand tips heeft (overstappen naar VMware's Fusion misschien?) graag.

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    79 pleuro ipv 49.

8. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    2000 ? Het is geen 24. Maximaal 1500 maar volgens mij nog wat minder.. :+

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb inderdaad de 20" 2,4Ghz van 1449,-
    En ik wilde persé geen draadloos toetsenbord/muis omdat ik niet dat gekloot wil met batterijen. En dan was de levertijd meer dan 3 dagen..en nu had ik 'm binnen 24uur binnen! :+

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook zo'n pesthekel aan alle invoerapparaten die draadloos zijn! Ik snap niet dat mensen dat geweldig vinden. Je zit ook nota bene hooguit een meter bij je beeldscherm vandaan, dus waar is het nut dan om draadloos te gaan?

Als je nou aan het gamen bent of een MediaCenter PC-tje weggemoffeld hebt staan okee, maar functioneel technisch gezien is draadloos volgens mij vrij ondergeschikt...

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De ondergeschiktheid van draadloos is al een aantal jaar achterhaald.. Ik heb een draadloze lasermuis, geweldig ding, ontzettend precies.
    Batterijen is wat minder inderdaad, heb ik bij die muis dan geen last van (accu+oplader) maar bij een toetsenbord is dat dan wel anders.. Maar dan nog, vind het zoveel mooier staan!

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lekker dan heb je een oplader met draad op je bureau staan, meteen het hele nut van je draadloze muis ondermijnd :9

13. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oplader van mijn MX staat op mijn Mac. En zoveel batterijen gebruikt het Apple tobo niet. Gebruik hem nu al vanaf november en heb nog 2/3 batterij over. En daarbij het is veel mooier zonder draad dan met.

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee.. Want je muis heeft nog steeds geen draad dus meer vrijheid in beweging.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die achteraan je bureau zet, of achter je beeldscherm, zie je die amper ;)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb echt absoluut geen last van die draden! Stoor me er helemaal niet aan.

17. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie worden bedankt met dit topic, Sinds ik alles heb doorgelezen ben ik ook besmet met het Mac virus :). Zit alleen nog heel erg te twijfelen tussen een mac mini & een i-mac,voornamelijk prijstechnisch gezien. Wie trekt me over de streep

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ligt er puur aan wat je er mee wilt doen. Wil je gewoon Mac OS X uitproberen? Dan is de Mac Mini de beste keuze. Wil je er echt op gaan werken met zware programma's, dan kun je wellicht beter kiezen voor de iMac.

19. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit hier al 36x gevraagd. Maar ik kan het niet zo snel terug vinden.

Dit staat op de Apple site. Maar ik begrijp het niet helemaal, welke versie moet ik nu hebben om zowel dvd als cd te kunnen branden? Want ik die er uberahupt nergens dvd schrijven tussen staan.

En is er een groot verschil tussen de 2,0 en de 2,2 GHz versie (los van de HDD) in snelheid enzo? Of is de 2,0 versie als ik daar wat meer mb-ram (ik dacht zelf aan 2 of 4 gig.) alsnog een stuk sneller? Wat raden jullie aan; of de 2,2 in standaard config. of de 2,0 met dan deze upgrade?

Nog 1 vraagje, is het mogelijk om een externe monitor aan de MacBook aan te sluiten maar dan ook nog het scherm van de Mac zelf te kunnen gebruiken (dual screen dus zeg maar) en kan ik dan ook het toetsenbord gebruiken?

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Combo-Drive kan alleen CD's branden en DVD's lezen.
    Super-Drive kan CD's én DVD's branden.

Die 0,2Ghz extra merk je niet, je kunt beter wat meer geheugen pakken. Ik heb de 2,4Ghz iMac gekozen omdat deze een 320GB HDD heeft t.o.v. van de 250GB HDD in de 2,0Ghz.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina