1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Welke kan dat wel?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De 24".

3. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    De resolutie van een 24" is inderdaad full HD. Maar HD kun je niet kijken , het enige wat je kunt kijken zijn rips. En een 1080P kun je ook op de 20" kijken. Ook logisch want in de 2,4 20" en 2,4 24" zit dezelfde videokaart.

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ja,naja ik ga hem gebruiken voor internet,msn,foto's,vakantie films,downloaden en soms een film erop kijken,een spelletje en denk ook nog website bouwen. Zal het dan niet verstandiger zijn voor 20 inch 2.0 of 2.4 te nemen? Ik ben ernamelijk mee besmet....apple virus.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar de 24" kan de Full-HD resolutie aan, en de 20" niet.

20" is genoeg voor jouw doeleinden.

6. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    en dan de 2.0 of 2.4?

Zelf vind dat best kut ,want ik zit met die videokaart, haha Die zit alleen bij 2.4 . Gierige apen daar bij Apple.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb zelf de 2.4Ghz. Die heb ik gekozen om de grotere HDD en de videokaart. Die 0.4Ghz extra merk je toch niet.

8. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    De 20" kan 1080P ook aan alleen speelt hij hem niet op volledige resolutie af. That's it. Dat zie je toch niet.

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Oké, bedankt voor alle info Rivanov. Voor mij is het duidelijk: De Apple Imac 20 inch 2.4, mede dankzij die videokaart die wel eens handig kan zijn bij games en films en ook de HDD.

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig las ik dit op Macrumors.com, ik wacht nog wel even met aanschaffen :) Over een half jaar loop je toch wel weer achter,maar hier wacht ik even op.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn trouwens goede Mac-Magazines?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    MacFan is wel een goede. En ook goedkoper t.o.v. de dure Engelse magazines.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Apple staat zeker niet op de Cebit?

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geen flauw idee.

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Volgens mij staat apple nooit op dergelijke beurzen. Correct me if I'm wrong.

16. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Grave volgens mij ook niet. Een goed tijdschrift , ja is dat er wel ? MacFan is wel oké , maar het meeste nieuws weet je al als je een beetje op 't net meeleest. Ik persoonlijk lees er geen omdat er toch niets boeiends instaat wat ik kan gebruiken.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, maar vind het ook af en toe wel 's lekker om even met een blaadje in m'n hand wat handige tips of know-hows te lezen! :)

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had een EEE PC in de bestelling staan maar dit duurde me te lang. Dus vandaag toch maar weer eens de A Mac binnen gelopen. Een medewerker kwam naar me toe en dus uitgelegd wat ik ongeveer wilde weten. Bijvoorbeeld het maximaliseren van een window/venster.

Uiteindelijk sleepte 'ie met moeite het venstertje groter dan deze origineel was. Daarna verkleinde hij hem, vergrote 'ie em maar kwam deze niet verder dan de originele maat. Nou is mijn vraag uiteraard of je 'Windows style' vensters groter kan maken?

Ook stonden die Mac's ingesteld dat je de klikknop moet gebruiken als muisknop. Hij zei dat dit zo stond ingesteld. je kan dit blijkbaar dus veranderen? Zeg maar dat je op de muisknop 'drukt' bij het 'double tappen' van het touchpad?

Verder nog ff de toetsjes geprobeerd. Deze voelen erg vreemd aan maar m'n naam in de lucht typen ging even snel dan wanneer ik dat hier op een extern keyboard zou doen. Waarschijnlijk wel beter dan de meeste laptop keyboards.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt ze gewoon vergroten, door rechtsonder in de hoek van het venster het "vergroot"-teken te pakken en groter/kleiner slepen.
    Over de muis, heb je het dan over de Mighty Mouse of over de laptop-trackpad? Je kunt bij de MM namelijk iedere knop afzonderlijk instellen bij de System Preferences. Dus je kunt ook instellen dat je een echte rechtermuisknop hebt, iets dat niet standaard staat ingesteld.

20. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    @Rivanov: Heb je Miro nog geprobeerd? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina