1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh thanks, hier kan ik wel iets mee. Denk alleen niet dat ik een wireless keyboard wil, al hoewel dat ook wel weer makkelijk meenemen is. Maar de vraag is waarom je dat zou willen. Lol :x:+. Zelf heb ik ook voor m'n PC de MX Revo, super muisje, alleen voor wat betreft battery life gigantisch kut:p

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou het alleen niet samen met je Macbook bestellen, maar los kopen in de winkel. Want anders doet je Macbook er vele malen langer over alvorens hij geleverd wordt.

3. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Rivanov. Als je extra's mee besteld wordt je MacBook eerst gemaakt in Shanghai daarna naar Venray getransporteerd dan wordt het 1 pakket en dan gaat ie op weg naar de koper. Dikke vertraging.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jeuj heb nu Leopard draaien op mijn laptop, alleen wireless werkt nog niet (intel 3945abg chipset, wordt aan gewerkt). Geluid werk wel, vga kaart zo goed als!

Morgen weer verder tweaken.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen dat ik de bluetooth versie van het nieuwe toetsenbord nog wel iets anders (beter) aan vind voelen dan het toetsenbord van de MacBook. Maar dat heeft denk ik vooral te maken met de manier waarop je je handen kwijt kunt.

Errox, als je een leuke werkplek gaat maken voor je MacBook moet je zeker ook een M-stand erbij nemen. klikje. Werkt echt top bij mij.

En Rivanov, waar heb jij de leather folio besteld en is ie ook nog leverbaar? Belkin heeft wat probleempjes met leveren namelijk :+

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    www.4allclients.nl

30euro incl. verzending. Hoop 'm vandaag binnen te krijgen. Verzending was 1 - 2 werkdagen.

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    OK bedankt jongens, het is nu helemaal duidelijk voor mij. Het wordt binnenkort een macbook pro 2,4Ghz met een 200gb 7200rpm hdd en glanzend beeldscherm, kosten 1700,49 euro.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kreeg net een mailtje, verwachte aankomstdatum: 13 Maart.
    Dat wordt nog 2 dagen voorzichtig doen! :+

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist bij A Mac een usb keyboard gekocht (49 euro usb ding). Gelijk natuurlijk aangesloten en Vista herkende em eigenlijk direct. Het typt opzich wel lekker. Het is wel ff wennen doordat je 'enter' een stukje kleiner is. Daarnaast zitten sommige toesen op een andere plek enzo. Mja dat komt wel oid. De toetsjes zelf typen in elk geval heerlijk. Enige echte nadeel is dat ie echt super klein is. RSI opwekkend op z'n best, mja.. heb ook nog natuurlijk een Logitech G15 :).

Vanavond Macbookje bestellen en dan hopelijk ben ik vrijdag ~ dinsdag all set en dan volledig Apple enabled.

Oh cool. ff kijken inderdaad waar ik al deze rommel neer ga planten. Opzich kan het wel naast m'n normale PC 'werkplek' al zit je dan schuin te werken. Mja.. waarom heb ik anders een keyboard gekocht :+ haha.. thanks iig.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klein? Valt toch wel mee. Hij is vrij lang. Het toetsenbord is gewoon heerlijk plat en stijlvol!

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, precies. Ik bedoel voornamelijk inderdaad plat. Stijvol is 'ie zeker. Zal voornamelijk wennen zijn. Ik kan er iig niet minder snel op typen. Dus dat is wel een goed teken. Ik zat nog te twijfelen voor een Bluetooth keyboard. Maar aangezien deze nog minder toetsen heeft is dat helemaal kut. Daarnaast als je 'on-the-go' bent gebruik je (lijkt mij) toch gewoon het laptop keyboard. Alleen hij is nu al kapot :mad:.. de eject knop werkt niet :mad::mad:

:+ 8)

12. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Maw, zo'n toetsenbord van Apple werkt ook op XP? Zou best leuk zijn? maar systeemspecs staat er toch 'ApplePC"?

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wel, anders heb je als iMac eigenaar i.c.m. bootcamp een probleem :+. Nee maar ff serieus.. in Vista werkt ie perfect, het toetsenbord voldoet gewoon aan de USB 1.1/2.0/keyboard standarden. Dus dat is het probleem niet. Op de doos staat inderdaad niks over Windows vermeldt, mja.. wie koopt er nou een Apple keyboard voor z'n Windows Only systeem... (mja ik dus:p maar dat is tijdelijk:+)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eject knop hoeft niet kapot te zijn. Die werkt gewoon niet in Windows i think.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha nee precies (check m'n smilies :D). Hij is in elk geval nu besteld. Ik kan er niet meer vanaf \o/.
    Volgende week, 17 maart, is verwachte aankomst datum. Natuurlijk full review oid dan.

//edit: Ow.. ik zie net jullie comments over het samen met dingen bestellen bij de Macbook.
    Ik wilde dat eigenlijk doen (scheelde 2 euro ofzo), maar kon vanmiddag niet wachten :+

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  16. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Verstandig. Maar inderdaad sommige toetsen werken niet in Windows. Maar hij werkt natuurlijk wel. Anders krijgt iedere Macgebruiker last in Bootcamp. Als je dan ook even de bootcampdrive voor het toetsenbord installeert moet het helemaal lukken. In ieder geval succes , maar dat zal wel lukken denk ik. :+

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Juh.. dat zal wel goed gaan. In het begin zal voornamelijk OSX gebruikt worden ofcourse. Heb sowieso nog twee Windows bakken tot mn beschikking staan, dus dat zit wel snor:p.

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Maar Errox, als je vanmiddag bij A-Mac was, waarom koop je dan alsnog online? Krijg je meer korting via surfspot ofzo?

En het valt me 100% mee dat het toetsenbord goed werkt op Windows. Je zult alleen de functietoetsen wel niet als zodanig kunnen gebruiken...
    Het nieuwe toetsenbord van Apple vind ik het beste toetsenbord dat ik gehad heb (en dat zijn er een boel ;)). Juist omdat hij zo plat is typt het geweldig. Je handen komen ook in een goede positie :)

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m'n Macbook wel online besteld als je dat bedoeld.
    Maar alleen het keyboard heb ik daar los gekocht. Dat scheelde via Apple.nl 2 euro (korting in feite). Nu ik er wat langer op typ valt het inderdaad allemaal wel mee. alleen speciale toetsen zoals up/down/home en end hebben een ander icoontje. Een opzich wel duidelijk icoontje, maar is ff wennen. En inderdaad.. ik krijg alleen volume harder/zachter werkend (en die zit dat op de knop van doorspoelen:+).

Ik zou de drivers kunnen installeren, maar op internet doet iedereen er heel vaag over (omdat het 'toch al op de cd staat' en dat klopt..:p). Mja Maandag is het zo ver. Dan heb ik eindelijk na een jaar of 3 ~ 4 een Apple Mac weten te kopen. Best een mooie ook. Tot nu toe reuze blij met de keus.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad een goede keuze. Have fun with it, maar dat komt vast wel goed! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina