Oh dat valt nog wel mee. 4GB laten plaatsen kost iets van 350 euro ofzo. Zojuist een order geplaatst voor een 2x 2GB Kit voor 54 euro. Beat that Apple.
Nu ik 'em twee dagen heb gaat alles wel makkelijker. Al zijn er sommige dingen waar ik me nog wel aan stoor. Zoals de venster opties dat deze links zitten. Ook moet ik zeker wennen dat ik control+O niet kan gebruiken bij Safari (cmd+W). Wat ik nu vooral gebruik zijn de spaces. Dat werkt opzich wel makkelijk dan met PowerToys en heb de applicaties eenvoudig ingedeeld over vier spaces. Top trouwens dat je de taal gewoon kan veranderen in Engels. Dat werkt een stuk prettiger dan Nederlands. Verder ben ik erg tevreden over de battery life. Dat is echt met gemak een uurtje of 3,5 ~ 5. Al heb ik het niet tot de laatste druppel juice getest.
Wat betreft bestanden overzetten weet ik niet wat je in huis hebt. Zelf heb ik alles op een netwerklocatie gedeeld staan. Dan is het gewoon overslepen oid. Al is deze MacBook niet mijn primaire computer, dus de noodzaak om al mn gegevens op dat ding te hebben is er niet.
Laatst bewerkt: 16 mrt 2008