Voornamelijk het feit dat het juist zo inovatief is. Zeg maar, als ik muziek van Band A wil luisteren, dan heb ik die nummers in een mapje staan (zoals ik ze legaal geript heb vanaf cd). Dit mapje heet: "Band A - Album 1". Volgens de iTunes manier zoek je simpelweg op het nummer en luister je puur en alleen naar dat album. Althans, dat is de theorie. Het probleem is voor mij dat ik vanuit een mapje graag werk. In combinatie met iTunes gaat dat niet. Dan moet ik dus aanpassen aan iets wat een ander programma niet goed voor elkaar heeft (althans niet standaard.. misschien dat je het kan aanpassen, volgens mij niet).
Neem nu ook nummers waarbij de ID3 tags niet juist staan ingesteld. Wat dan? Handmatig aanpassen?
En bij 76GB aan muziek? Ga je daar ook alles los controleren? Leuk als je 2GB aan muziek hebt.. Maar met duizenden nummers is dat geen doen.
Wat ik dus wil, is een speler. Die niet voor mij nadenkt. Mijn music library maak ik zelf. Maar zo werkt iTunes niet. Gewoon muziek afspeelt en deze bij houdt in een enkele playlist. Constant zelf playlists aanmaken heeft geen zin. Want soms wil ik bepaalde nummers uit bepaalde mapjes luisteren. Dat gaat naar mijn weten niet in iTunes.
Verder ben ik momenteel aan het spelen met Office for Mac 2008 en VMware Fusion. Office is echt wennen t.o.v. Office 2007 maar VMware Fusion werkt heerlijk. "Unity" werkt niet altijd even goed, maar damn.. het is echt tering snel op die laptop.
Laatst bewerkt: 18 mrt 2008