ja precies, maar je kan niet tikken op het touchpad. Behalve dan bij hetgeen dat jij vermeld. Verder gebruik ik een normale Windows XP Professional CD (overigens legaal, maar ook al zou deze illigaal zijn zou het gewoon moeten werken). Ik heb vandaag m'n 4GB SO-Dimm binnen gekregen, daarna probeer ik het wel met Vista. Of ik nou XP of Vista draai dat geeft niet. Als ik maar in een Windows omgeving Virtual PC/VMWare kan draaien. Persoonlijk toch net iets gemakkelijker werken dan in OSX (met Fusion). Maar thats just me.
*edit: 2 x 2GB in mn MacBook gestopt en werkt prima. Althans, hij start op en ziet de volledige 4GB. jeej..
Ohja, en weet iemand hoe je force shutdown default aanzet. Want ik begin een schijthekel te krijgen aan het feit dat als je op Shutdown klikt er niks gebeurd omdat Windows Messenger of care.. systeem preferences nog open staat. Dat begint echt irritant te worden. Als ik op shutdown klik en vervolgens weer (om niet 59 seconden te wachten) mag je toch verwachten dat je ding uit gaat.. (wss OPTION + shutdown, straks ff testen)
En daarnaast kan ik het plastic linksonder bij de twee schroeven 'in drukken'. Is dat normaal?
Laatst bewerkt: 8 apr 2008