1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het topmodel?

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Niet helemaal. Ik heb de 24" 2.8, 4gb ram, 320gb hdd (doe veel extern dus dit is eigenlijk al wat overkill) en de 8800 GS.

Moet hem morgen of maandag ook maar eens echt zware dingen laten doen, maar bijvoorbeeld aperture draait echt veel soepeler en een 24" scherm werkt wel relaxed.

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag aangenomen bij de MacMe hier in de buurt, krijg binnenkort een leen Mac (aangezien ik nog niet zo'n ding heb) dus je zal me hier veel zien vanaf nu :)
    Geweldige dingen die macs.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    MacMe is toch groningen en leeuwarden? Heb je wel Mac ervaring? Of was dat geen vereiste? Veel plezier in ieder geval, ik vind het leuk werk om te doen, alleen tussen de gadgets staan is niet goed voor je portomonnee ;)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb er ook aan zitten denken om bij de YouMac in Eindhoven te solliciteren. Maar aangezien ik 20km van Eindhoven woon, is het qua reizen niet ideaal.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd :). Wat voor Mac krijg je?

Ik wil opzich nog wel een keer zo'n oude G3 ofzo. Maar die meuk kost altijd nog vanaf 200 euro.
    En dat is dan eigenlijk nog steeds zonde:p

Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Haha, relaxt baantje daar. Winkel is bijna altijd leeg, of bijna leeg :+ Maar niet meer bij de gamemania dus?

8. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja zeker, en nee niet meer bij de GM. Te weinig uren daar. Bij de MacMe mooi 38 uur.
    En nee heb echt heel klein beetje mac ervaring maar een cursus en een leenpc moeten dat goed maken, mooi omkutten met de pc en dan leer het je het snel genoeg.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je krijgt een pc mee om Mac ervaring op te doen ?:D

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja, het is ook de tijd van het jaar ;). Dat MacMe tegenwoordig drie vestigingen heeft verbaast me wel. Ik wist niet dat het zo goed ging in het noorden ;).

Maar goed, APR's hebben volgens mij sowieso niet te klagen over gebrek aan belangstelling. Apple groeit echt retehard in Nederland...

Ik moet zeggen dat het werken bij een APR wel leuk is, maar na verloop van tijd heb je heel veel dezelfde verkoopgesprekken en het gaat een beetje vervelen om 20.000x te moeten vertellen dat Office ook gewoon verkrijgbaar is voor de Mac ;). Maar goed, dat zul je bij alle verkoopgesprekken hebben :).

Het is altijd leuk om de reactie van mensen te zien als je dingen laat zien die ze voor een computer niet voor mogelijk gehouden hebben (afbeeldingen+pages doet het altijd goed, terwijl daar eigenlijk helemaal niets bijzonders aan is).

11. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hej!

Mijn macbook hdd is kapot en ga zo naar macme om een nieuwe te halen,
    Maar ik wil er ook een keer een grote in en heeft de macbook (13inch 2.16ghz) een maximale hdd grote?

Ik heb de Scorpio 320 GB van Western Dgital in gedachten

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er gaat gewoon een standaard 2.5" harde schijf in de MacBook. Hij mag maximaal 9mm hoog zijn geloof ik, maar dat zijn ze praktisch allemaal ;).

De WD3200BEV is inderdaad wel een goed. Heb je wel wat meer ruimte dan er standaard in zat ;). Maar je kunt hem beter zelf bij een internetwinkel bestellen en inbouwen ;). Is niet moeilijk en bij de MacBook mag het zonder de garantie te verliezen.

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Is het mogelijk om een 2e monitor er aan te hangen? Zoja, hoe krijg je dat te zien dan?

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor. Op elke Mac (behalve de mini) zit een aansluiting voor een extra monitor. Deze wordt automatisch herkend en gebruikt. Je kunt de rangschikking aanpassen in de systeemvoorkeuren.

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat er iets met m'n color profiles.

Wat houdt dat in?

En wat doe ik eraan?

Zoals je kunt zien staat er "Could not be fixed" maar het is een pop-up schermpje wat irritant wordt...

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

System Preferences > Displays > Color

Daar iets?

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    wil adobe cs3 installen op de macbook van een kalsgenoot, maar deze macbook ziet mijn externe hardeschijf niet. op de macbook van mijn oom ook al niet. weet iemand waar het aan ligt?

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb het probleem waarschijnlijk al. De behuizing van mijn hdd is niet OSX 10.5 compatible.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou eerder zoeken op NTFS achtige constructies. Opzich herkent OSX 10.5 alle USB devices (grootvolume dingen)

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het is een 2,5" schijf van WD, Maar met een behuizing van Coolermaster, en in de compatible list van collermaster staat OSX 10.5 niet tussen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina