Je hebt eigenlijk 3/4 opties die je mee kan nemen voor je beslissing.
Ten eerste de macbook air valt meteen af. Zoals je zelf al aangeeft is deze vooral voor zakenlui die even in de trein etc even dat ding willen gebruiken, voor dagelijks en langer gebruik is hij te beperkt.
Heb je nog 3/4 opties over.
Wil je perse mobiel zijn, of ga je toch bijna altijd achter je desktop zitten?
Hoef het niet mobiel, dan zou ik zeker voor een imac gaan. De goedkoopsten zijn er nu al vanaf 999 euro en daar kan je als je op een hbo oid zit nog wel wat vanaf krijgen met kortingen. Daarnaast zou je nog voor een mac mini kunnen kiezen, dezen zijn goedkoper en een mooi instapmodel mac als je bv al een scherm hebt staan.
Wil je perse mobiel zijn, dan heb je de keuze uit 2. De Macbook en de Macbook Pro. De Macbook begint ook weer rond de 999 euro en is een goeie machine, waarop je goed je werk kan doen. Maar voor de mensen die dagelijks met zware programma's voor hun werk gaan werken en echt zware games willen gaan draaien dan is de Pro aan te rtaden, mede ook omdat de macbook Pro een hogere resolutie scherm heeft dan een mabook.
Maar ga je internetten, muziek, af en toe photoshoppen etc dan zou ik je een macbook aanraden, omdat de extra 800 euro die je voor een macbook Pro betaald gewoon niet waard is in jouw geval. Of je moet echt geld teveel hebben of aardige ouders hebben.
Dus, als desktop een imac, als laptop een macbook in jouw geval als ik alles zo lees.
Laatst bewerkt: 10 sep 2008