Mensen, Mocht iemand gebruik maken van de de Apple TimeCapsule http://www.apple.com/timecapsule/ kan het voorkomen dat je veel problemen hebt met het maken van een verbinding naar de TimeCapsule. Dit resulteerd in een zeer instabiele verbinding of, zoals in mijn geval, helemaal niet meer kunnen verbinden met xbox live. Met de storing waar ik mee te maken had was ik wel verbonden met de TimeCapsule maar kreeg vervolgens geen ipadres en kon dus niet verbinden met xbox live. Na flink wat onderzoek bleek dat hele volkstammen problemen hadden met de xbox en de TimeCapsule, het was dus een bekend probleem, maar heb tot op heden niet goed kunnen achterhalen wat de oorzaak was. Het leek te maken hebben met de wireless adapter van de xbox aangezien linksys adapters het wel gewoon goed deden... Uiteindelijk zag ik dat er een firmware update van de TimeCapsule uitgebracht was namelijk de 7.3.2. Nadat ik deze update had uitgevoerd waren de problemen voorbij en heb ik een zeer stabiele verbinding. Ik dacht, aangezien het mij wat tijd heeft gekost, het wel een goed idee was om mijn zoektocht met jullie te delen zodat, mocht er iemand van jullie tegen deze problemen aanlopen, niet zoveel tijd kwijt is met het uitzoeken, maar ipv daarvan lekker kan gamen!