1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Arcade Action

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Croman, 20 mrt 2003.

1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik de enigste die denkt dat die 80 games in 1 ook heeeeeeel lang geleden op de NES is uitgekomen?

Precies het hetzelfde is hij volgens mij hoor.

Ongeveer een jaar gelden heb ik nog ff met een NEs gespeeld van mn meissie,en die had dit ook hoor.
    Weet het voor bijna 80% zeker dat dit precies al diezelfde games zijn.

Alleen krijg je er nu die console en 2 joysticks bij en speelt het niet op een NES maar 1 of ander apparaat:)

2. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit net zoiets als die 9999999 games in één voor de snes.

Ongeveer 12 verschillende spelletjes, maar elk level noemde ze een spel omdat je daar dan kan starten :mad:

beetje kansloos. Je kan beter iets meer betalen en een 2e hands snes kopen.

offtopic: ff over de snes, ik zat wat oude PU´s door te bladeren en de spoellen voor de snes kosten toen 199 gulden. Die prijzen voor de xbox zijn nog niet eens zo duur dus /offtopic

3. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel betaal je misschien voor een NES:confused:
    toch geen 200 euro:p

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    60 euro is een hele goeie prijs voor zoiets als arcade aciton. 80 spellen is en blijft veel, of ze leuk zijn is een ander verhaal, daarbij ook nog eens 2 controllers en een lightgun.
    en tellsell is (met arcade action dan) niet veel meer aan het oplichten dan welke andere winkel dan ook.

dus...

ARCADE ACTION, WITH LOTS AN' LOTS O' FUN!!!

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er was ooit toch een of andere disc voor de PS2 met allemaal van die oude arcade games dr op?

6. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt die arcade action console niet een beetje heel erg op een nintendo 64??

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    € 60,- is volop veel voor een nepconsole met nepspellen. Van de 80 zijn er misschien 5 echt leuk (of wil jij nog hardlopen...).
    Ik had op marktplaats gekeken, dan kan je voor dat geld beter een NES met een paar echte klassiekers kopen.

8. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    neehee

Je krijgt 1 arcade action "Basistation", 2 controllers, en de superieure lightgun.....

ow wat heb ik me gestoord aan die onwetenheid van die mensen
    ja lekker met die woorden gooien dan lijkt het duurder spul... ofziets :confused:

offeh ik vind het echt knap hoe snel je op die knopjes druk zegt die man terwijl die vrouw springen door het level werpsterren gooiend speelt zonder vijanden, echt DOMME mensen geen hersen inhoud

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

ja dat is waar...

maar het is ook niet dat ik arcade action goed vind ofzo8)
    60 euro klinkt alleen weinig als je hoort wat je erbij krijgt.

(over de kwaliteit heen gekeken dan...)

10. Ik denk dat als je hem 5 min. in huis hebt, je baalt als een stekker dat je geen xboxgame hebt gehaald voor die 60 euro.:D

11. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Die "Donkey Kong rip-off" is Wrecking Crew een oude NES game met Mario in de rol van sloper.

Wat mij verbaast is hoe dit kan bestaan. Het apparaat zit vol met games die niet bepaald onder het abandonware label vallen. Dingen zoals Taito's Space Invaders, Nintendo's Duck Hunt, Konami's Gradius en Namco's Galaxian zitten erin en worden al of niet bij naam genoemd.

Juridisch lijkt me dit ding onmogelijk. En het lijkt me stug dat er daadwerkelijk geld is neergeteld door de fabrikant bij bovengenoemde ontwikkelaars om de games te mogen gebruiken. :confused:

Overigens bestaat dit ding al ja~ren (sinds begin '90 volgens mij). Vroeger hadden ze de vorm van een NES en/of SNES. Tegenwoordig zie je ze vaker in N64 of PSX vorm verschijnen.

12. Op de zwarte-markt in beverwijk verkopen ze ook vaak van die dingen. Ik denk dat je hem daar wel voor 30 euro hebt.
    En dan verdient Mehmed er zeker nog 20 euro op 8)

13. (lwd)rayman[nl]

(lwd)rayman[nl] Gokay men...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoppaaaaa

Dit is nou stormiets...vet cool ...dit is een spel van 1MB supercool man..

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Er was ooit sprake van een Arcade game pack voor de Xbox... Weet iemand of die pack er ooit echt is gekomen? Zo ja, hoe heet ie dan?

Deel Deze Pagina