Tof hoor! Hoe veel ben je kwijt geweest? EDIT: Kevf, heb je toegevoegd! Nou ff keer zorgen dat we met 4 man tegelijk online zijn !
Veels te veel, maar ik verzamel beeldjes/figuren van games en films die ik echt heel erg goed vond. Deze mochten dus dan ook niet ontbreken aan de al veels te grote verzameling. Al met al was ik 80 Dollar kwijt destijds (inclusief verzenden vanuit de States) voor deze figuren. Ik moet er ook even bijzeggen dat elk figuur in een eigen plastic mini vitrine komt met standaard. Er was een actie (en wellicht nog steeds) dat je 1 ridder "gratis" kreeg als je alle riddertjes bestelde. Ik had nog geluk dat ik met een hele gunstige Dollar koers te maken had op het tijdstip van bestellen.
wel geinig die beeldjes zit nog steeds te twijfelen of ik het spel zal kopen demo was wel leuk maar denk dat het snel eentonig is
Voeg mij ook maar toe als mensen nog hulp nodig hebben bij bepaalde achievements. Als het goed is komt mijn 360 vandaag of morgen terug uit Duitsland....
Heb de game sinds paar dagen en vind m echt te grappig. Samen met me vriendin hele brakdag alleen maar knopjes lopen rammen. Eindelijke een game die zij leuk vind Hehe knopjes rammen, rammen, rammen.... Margoed ik kan wel wat hulp gebruiken bij achievements nzo dus ik voeg je wel toe Edit: Wat is eigenlijk de 'beste' character? Ik heb die King Pack ook gratis erbij, dus kan ook kiezen uit Koning en Ridder ofzo
Er is volgens mij niet echt een 'beste' character, kunnen allemaal wat anders! Maar hoezo heb je die King Pack gratis??
Grappig, samen met Pacman (nostalgie natuurlijk) is Castle crashers ook inderdaad de enige game die mijn vrouw leuk vind om te spelen. Niet dat ze er erg goed in is of zo. Ben vaker aan het reanimeren dan rammen En zij maar lachen... Kleine update: zij heeft haar allereerste achievement ooit gehaald! OK, ze had wat hulp nodig, maar toch. Melee Is Best Defeat any boss without using any magic. 15 () Nu hopen dat ze de interesse vol kan houden tot ik haar Turtles in Time laat meespelen.