1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Castle Crashers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Frangster, 23 dec 2008.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Tof hoor! Hoe veel ben je kwijt geweest?

    EDIT: Kevf, heb je toegevoegd! Nou ff keer zorgen dat we met 4 man tegelijk online zijn ;)!
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2009
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Veels te veel, maar ik verzamel beeldjes/figuren van games en films die ik echt heel erg goed vond. Deze mochten dus dan ook niet ontbreken aan de al veels te grote verzameling. :+

    Al met al was ik 80 Dollar kwijt destijds (inclusief verzenden vanuit de States) voor deze figuren. Ik moet er ook even bijzeggen dat elk figuur in een eigen plastic mini vitrine komt met standaard. Er was een actie (en wellicht nog steeds) dat je 1 ridder "gratis" kreeg als je alle riddertjes bestelde. Ik had nog geluk dat ik met een hele gunstige Dollar koers te maken had op het tijdstip van bestellen.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dan vind ik de prijs eigenlijk wel mee vallen hoor!!
     
  4. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    wel geinig die beeldjes
    zit nog steeds te twijfelen of ik het spel zal kopen demo was wel leuk maar denk dat het snel eentonig is
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Voeg mij ook maar toe als mensen nog hulp nodig hebben bij bepaalde achievements. Als het goed is komt mijn 360 vandaag of morgen terug uit Duitsland.... 8)
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game sinds paar dagen en vind m echt te grappig. Samen met me vriendin hele brakdag alleen maar knopjes lopen rammen.

    Eindelijke een game die zij leuk vind :9 Hehe knopjes rammen, rammen, rammen....
    Margoed ik kan wel wat hulp gebruiken bij achievements nzo dus ik voeg je wel toe ;)

    Edit: Wat is eigenlijk de 'beste' character? Ik heb die King Pack ook gratis erbij, dus kan ook kiezen uit Koning en Ridder ofzo
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Er is volgens mij niet echt een 'beste' character, kunnen allemaal wat anders! Maar hoezo heb je die King Pack gratis??
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierzo was ooit zo'n uitdeelactie..
     
  9. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Grappig, samen met Pacman (nostalgie natuurlijk) is Castle crashers ook inderdaad de enige game die mijn vrouw leuk vind om te spelen.
    Niet dat ze er erg goed in is of zo. Ben vaker aan het reanimeren dan rammen:emo:
    En zij maar lachen...

    Kleine update:

    zij heeft haar allereerste achievement ooit gehaald! OK, ze had wat hulp nodig, maar toch.
    [​IMG]
    Melee Is Best
    Defeat any boss without using any magic.
    15 [​IMG] ()

    Nu hopen dat ze de interesse vol kan houden tot ik haar Turtles in Time laat meespelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009

Deel Deze Pagina