MvC2 is ook een zwaar overschat spel. En je krijgt straks online veel te maken met trucjes als infinite combo´s. Ik heb er nu al geen zin meer in...
Ik neem aan dat het toch precies hetzelfde is als het origineel? Ik heb het origineel nooit gespeeld maar wel Marvel Super Heroes vs. Street Fighter en ik denk toch niet dat er veel verschil tussen die games zal zitten. Ik vond laatst genoemde prima speelbaar.
Nu ik wat pro spelers gezien heb in het spel begin ik ook mijn twijfels te krijgen of ik het wel moet gaan spelen, want ik heb het gevoel dat deze game teruggebracht wordt voor hen. Ik denk dat ik maar Street Fighter 4 oppak, en dan nog even diep nadenk over deze.
Precies.. Ik wacht het ook nog even af.. Dat zie ik ook zwaar tegenop. Als je ziet hoeveel combo's je achtermekaar kan doen gaat de lol er snel af denkik./ Mega Man Walkthrough [GT]52952[/GT] Iron Man Walkthrough [GT]52950[/GT] Episode IV [GT]52948[/GT]
Wel weer erg wennen na SF4, eerste indrukken zijn iig goed, de crisp graphic optie werkt inderdaad goed, de backgrounds zien er aardig tot goed uit, en ik had geen lag in 2 multiplayer potjes.
Game Marketplace > Arcade > Browse > Genre > Klassiekers Misschien ook nog ergens anders, maar tussen de M en bij New Arrivals zag ik em niet.
hij is echt super vet. Alleen soms is het zo veel in je scherm. Echt gekkenhuis! Heeft iemand nog tips of een goede beginnersguide?
Had de demo gedownload. Opzich wel leuk, maar af en toe wel druk. en het character keuze menu werkte ook niet soepel. Keuze ging alle kanten op (mr miss lag dat aan de demo). Weet nog niet of ik m ga halen. Wil namelijk ook nog dark corners halen ws.
Alles wat je moet weten : http://www.youtube.com/watch?v=sZZUMjoxfZA http://forums.shoryuken.com/forumdisplay.php?f=100
Ik heb hem ook gedownload, wie er een potje wilt spelen moet me maar toevoegen. Ik ben er zelf ook nog n00b in, maar ik vermaak me al prima met de game Zelfs mijn oom vindt dit een leuke game
Ik vind het ook een dope game. Wel jammer van sommige players. Had net een gast die dus telkens koos voor Juggernaut, Hulk en Sentinel en als een malle op LB en RB ramt tijdens een potje. Volledig onoverzichtelijk en onspeelbaar wordt het dan. Maarja ik heb em nu voor mezelf geflagged als avoided player en hoop 'em niet meer tegen te komen. Lijkt me ook niet echt leuk spelen voor hemzelf. Lame manier om te winnen.
EDIT: Oepsie, review past beter in deze topic. Eurogamer waardeert MvsC2. @BigSyke: Check deze Gamefaqs link. Bijna 400 kb groot, dus genoeg informatie hoop ik.
Ik heb het spel nog niet echt gespeeld, maar hier moet je toch makkelijk van kunnen winnen als je het doorhebt? Het lijkt me heel tof, vooral door al die coole characters. Maar het is wel weer een echte investering, je moet echt tijd in zon game stoppen om er plezier uit te halen.
Tsja ik ben er vandaag natuurlijk ook pas mee begonnen. Wel al wat potjes gewonnen maar kon hier niet echt mee omgaan. Heb zelf ook Juggernaut in mn team en als hij loopt te rammen op die knoppen en verder nog constant als een gek heen en weer springt is het voor mij niet zo makkelijk dat aan te pakken. En er waren meer mensen die er moeite mee hadden. Had nog 3 of 4 potjes gezien die hij ook telkens op die manier won. Vooral omdat die char's zo huge zijn en als een gek van alle kanten binnen komen vliegen is de overzichtelijkheid er volledig uit.
Volgens mij is dat precies één van redenen waarom de fans deze game zo geweldig vinden. Stel je voor dat je ondanks alle chaotiek toch nog overzicht behoudt en je tegenstander met een paar goed geplaatste klappen weet uit te schakelen. MvC2 ftw.
1 van de beste Capcom games period. Echt weer genieten met alle chaos en en combo's. En een uiteraard een super werkend onlinemode.
Ik heb niet meer zon lol gehad in een fighting game sinds KoF XI, ik ben echt helemaal verkocht aan dit spel We moeten dit ooit eens gezamelijk gaan spelen! Morgen even rondkijken voor een headset, kon vandaag niet praten met BigSyske, en dat vondt ik wel een gemis