Vandaag gekocht ivm de actieprijs
Ik moet zeggen, ik ben wel licht teleurgesteld. Ik had de game al uitvoerig gespeeld op de Dreamcast destijds, en was toen een zeer groot fan, maar wat ik nu vond tegenvallen was dat alle characters eigenlijk meteen al 'unlocked' zijn. In de DC versie moest je zelf nog hard aan de slag om al die characters te unlocken, en dat vond ik destijds wel leuk eigenlijk, aangezien ik het toch meer van de single-player moet hebben, en zoiets je motiveert om door te gaan.
Daarnaast speel ik nog op een SD-scherm (mijn fout, ik weet het), en op de Dreamcast was het nog wat overzichtelijker, maar hier lijkt de game iets te ver ingezoomed te zijn op de actie, waardoor characters soms half buiten beeld vallen en het allemaal een beetje te hectisch is soms.
Ten slotte meer een minpuntje van mezelf, want ik weet gewoon de coole moves and supers etc niet meer. Snap ook die groep-attacks niet zo (soms komt er maar eentje je helpen met zo'n grote attack, en soms 2... zal vast wel te maken hebben met onderaan die balk, maar kun je ook bepalen van welke support character je hulp krijgt)
Het ziet er verder trouwens nog steeds goed uit. Deze stijl spreekt me ook wat meer aan dan het nieuwe stijltje van MvC3.
Ow ja, er zitten 2 Wolverines in, maar ben even vergeten wat het verschil was tussen die 2!?
edit: Fuck, wat is de d-pad van de 360 controller toch verschrikkelijk RUK.
Heel leuk dat ze dat hele Kinect-gebeuren aan het showen zijn op die E3 enzo, maar ik was blijer geweest als ze gewoon een nieuwe standaard controller met fatsoenlijke d-pad hadden aangekondigd.
Laatst bewerkt: 14 jun 2010