1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Arcade, Pro of Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door royspijker, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Mensen,

    Ik heb momenteel nog geen Xbox 360 maar ben wel van plan deze aan te schaffen.
    Nu zijn er 3 versies:
    - Arcade
    - Pro
    - Elite

    Ik heb hierover een aantal vragen woorop ik hier graag antwoord zou willen krijgen:

    1. Wat is nu precies het verschil? Is dit alleen de harde schijf of zit er meer achter?

    2. Er zijn natuurlijk veel problemen geweest met de 360's en is dat nu opgelost? (of kan ik beter een ps3 kopen)

    3. Heeft de keuze voor een van de 3 uitvoeringen nog invloed op de kwaliteit? maw loop ik met een Elite minder kans op crashes dan met een arcade?

    4. Met mijn xbox speelde ik nooit live. Dan zou ik dus qua console genoeg moeten hebben aan een arcade. Kan ik hier ook zo live mee op of zou ik dan een duurdere versie moeten hebben of veel extra's moeten bijkopen?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.
     
  2. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    1) Arcade 256mb memory card, componet kabels
    Pro 20gb harde schijf, hd kabels + internetkabel, 1 maand XBL, headset
    Elite 120gb harde schijf, hd kabel+ hdmi kabel, internetkabel, 1 maand XBL, headset en alles zwart

    2) Zijn voornamelijk op gelost, zorg ervoor dat als je een koopt dat je een versie koopt met hdmi uitgang, vraag of je hem mag zien voordat je een koopt! En belangrijk is dat de xbox 175W gebruikt. Dan ben je bijna zeker van geen problemen.

    :cool: Nee, geen verschil in kwaliteit mits je een 175W en hdmi uitgang hebt.

    4) Ja met een arcade heb je genoeg om live te gaan, alleen als je gaat downloaden, demo's trailers heb je aan 256mb niet meer genoeg. Daarbij maken een aantal spellen wel gebruik van een harde schijf zoals Burnout Paradise.

    Alsjeblieft ;)
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    1 maand XBL heb je bij allemaal, en de Arcade versie heeft geen componentkabel, maar een RGB scartkabel
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Elite is gewoon de mooiste klaar uit! :D En dan heb ik nog wel een Elite van de eerste lading!
     
  5. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    XBL Gold zit niet bij de arcade, zie xbox.nl

    Alleen Silver maar dat heb je zodra je hem verbind met internet.
     
  6. Cor

    Cor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina