1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

arcade spelletjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door ITNL3, 9 jul 2005.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Jojolo: Je krijgt het thuisgestuurd per post( en je vraag: Tuur is mijn broer)
     
  2. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt
    Wha hijs toch wereld kampioen halo 2?
    Stond in de veronica gids teminste ;) ;)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Grote flop dit!

    Mensen! koop dit niet! waarom? omdat als je denkt dat je het leuk lijkt om online bijv.te biljarten.Dan heb je het mis... Er is gewoon niemand????
    En Als je microsoft belt en vraagt of je je geld terug krijgt? dan zeggen ze ja sorry maar wij garanderen niet dat er iemand online is. ik heb een half uur een game gehost maar er kwam ook echt niemand? betaal ik daar 18 euro voor????

    echt een slechte zet?

    jammer jammer
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja wat geduld mag ook wel, nog lang niet iedereen heeft die DVD en heeft misschien besloten om het te kopen ;)
     
  5. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen disc gehad :mad: Zit op iemand anders zijn cc, dus dat zal het zijn denk ik...
     
  6. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat kan je natuurlijk doen alleen werkt dit denk ik niet :+ :cool:

    ik had hem ook in huis gekregen, zo even checken, lijkt me leuk maar zo te horen zijn de prijzen duur... :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij wordt verstuurd naar de creditcard houder idd, hij was namelijk geadresseerd aan mijn vader.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ?? in amerika is dit toch allang???
    betekend dit dus ook dat we niet eens met amerikanen gunnen gamen?
    mijr bijv alleen nederlanders?
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar voor 18 euro kun je ook verwachten dat geen kip dat koopt. Als iemand al 1x 12,95 of 18 euro betaalt dan zal ie dat niet snel 2 x doen. Dus de kans dat je dan hetzelfde spel hebt en dan voor die prijs is niet zo groot. Erg veel potjes hoef je denk ik niet te verwachten. Dat is ook het probleem van live, je hebt dalijk zoveel spellen dat de members veel te veel worden uitgesmeerd.
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je die disc nu automatisch thuisgestuurd als je xbox live hebt en hebt aangevinkt dat je informatie van m$ wilt ontvangen? Ik heb namelijk niet aangevinkt dat ik informatie van partners wil ontvangen.
    Of moet je hem aanvragen op de xbox site?

    Het lijkt mij op zich wl leuk die spelletjes, maar om bijna 20 euri voor zo'n arcade spelletje neer te leggen vind ik een beetje veel.
     
  11. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    mja wel leuk om de demos te spelen. Maar de prijzen zijn echt niet normaal. goedkoopste 12,95 euro!! nee sorry ms, dat doe ik echt niet :confused:
     
  12. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die disc ook gekregen maar het nog niet eens geprobeerd. Als ik arcade games wil spelen gebruik ik de pc wel of anders koop ik nog liever zo'n xbox arcade pakket. Die kosten misschien 30 euro alleen dan heb ik wel veel meer spellen.
    Maarja Ms moet hier weer overdreven veel geld voor vragen, voor een eurotje of 5 ofzo zou ik het nog wel doen als er een leuke bijzit maar 12,95 euro is echt veeeeeeeeeeeeeel te duur.
     
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    maar krijg je die disc nu automatisch als je xbox live hebt?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je post van ms wilt ontvangen wel
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik hem denk ik maandag of dinsdag wel binnenkrijgen.
    Ik heb in de de xbox live dashboard aangevinkt dat ik info van microsoft wil ontvangen, maar niet van zijn partners
     

Deel Deze Pagina