1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ondertussen heb ik dik in de 300000 dollar, op naar het miljoen zou ik zeggen :). (in multiplayer, singleplayer heb ik bijna niet gespeeld)
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    DUDE! help me!, bij mij lukt het niet :'-( heb de spelregels 10x doorgelezen , en nog verlies ik :mad:
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, meer dan de regels kan ik ook niet zeggen. Je moet gewoon kijken of je 2 kaarten in combinatie met de kaarten op tafel goed zijn.(bijvoorbeeld een full house, straight,...of natuurlijk royal flush(ma geloof me, dat kom je zelden tegen).
    En je moet op tijd weten terug te trekken(fold). Maarja, soms kan je natuurlijk doorgaan met gewoon een paar van 10 ofzo, maakt niet uit, en kan je nog winnen, dat is gewoon goed gokken of de andere aan het gokken is, snap je?:9
    Anyways, ik vind het echt een vet spel :).
     
  4. Ey marcel, ik kon hem niet downloaden omdat m'n hd volzat:D

    Gewoon naar marketplace >>Games>>arcade>>new release>>> Texas hold'em
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey wat is een ace kicker ..??
     
  6. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil jij dan ff kijken of hij bij jouw nog staat ,bij mij staat helemaal niks:confused:
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dan heb je 1 dezelfde kaart als iemand anders, maar omdat jij een aas heb win je alsnog. dat is ace kicker. bijv:
    je hebt een aas en een vrouw iemand anders heeft een boer en een vrouw, in de flop komt er nog een vrouw bij. dus jullie hebben allebij een pair vrouw, maar omdat jij een aas hebt win je. en dat is de ace kicker. kan ook king kicker, of jack kicker zijn.
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ow snap het al bedankt :b:
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga de regels maar uitprinten vanochtend, en dan eens op me gemak spelen
     
  10. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb net een van de tournooien gedaan (dus niet een senario, waar ik er al twee van heb)

    Duurt best lang. Heb de eerste gedaan heb uiteindelijk #1 gekregen :D
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel verslavend zeg dit spel, gisteren avond echt niks anders gedaan dan eten en spelen :D
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Had gister 10 wins in a row :D Met het simpelste toernooi zat ik bij allemaal passieve spelers, en ook al had ik maar High Card Jack (oid) zelfs dan ging ik gewoon All In, en het werkte gelukkig 10x achter elkaar ;). Maar het is zeker een leuk spelletje, als iemand een potje poker wilt spelen voeg mij maar toe. Gamertag: deNeut
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is echt een heel simpel spel.

    Je blijft gewoon Folden, totdat je interessante kaarten hebt, en dan ga je eens kijken wat de kaarten in het spel zijn en dan pas ga je geld in zetten.

    Geen geld inzetten tot je een beetje zeker van je zaak kunt zijn.

    Als je een 2 en een 7 hebt van een verschillende kleur ja... dan fold ik bij voorbaat al.

    Als ik 2 koningen heb natuurlijk niet :)
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die scenario bedoel je? Daar heb ik hem gehaald. Je hoeft niet eens all-in te gaan, zodra je een beetje verhoogt pre-flop of bij de flop, haken ze al af. Ik heb in dat scenario volgens mij wel 50 wins in a row gehad. Leuk is anders :)
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor type game heb je dat gedaan? Toernooi of cash games?
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben met geld al over de miljoen, gewoon online spelen met startgeld van 50000 je kan immers oneindig rood staan wat ik erg raar vind
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    De achievements zijn toch net wat makkelijker dan gedacht. Alleen Royal Flush en Straight Flush is even een opgave. De Singleplayer scenario's en Tournamenst moet je wel geduld bij hebben, maar dat is dan ook alles. Binnen een uur heb je een offline bankrol van zo'n 150.000, speel en win het grootste tounooi, en je hebt je miljoen. :)
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Online begin je toch met 25.000 :confused:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    meer dan een miljoen al? :eek:

    ik heb 899 :D

    ben het nog aan het leren O-)
    maar dit is het eerste spel sinds lange tijd waar ik weer plezier in heb :)
     

Deel Deze Pagina