1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik kan geen online games joinen :mad:
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin online zeg. Miljonairs club heb je zo gehaald, gezien iedereen constant all-in gaat. Het heeft weinig met pokeren te maken hoe iedereen speelt...
     
  3. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, toernooitje gewonnen. :)
    Sorry van die laatste Jingga
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maar dat had ik al verwacht. 99% weet niet hoe ze moeten pokeren doet maar wat en callt echt alles of gaan allin met niks in de hoop op misschien een pairtje. Dit haalt de hele tactiek uit het spel. Ook "de" reden dat ik op internet uiteindelijk voor geld ben gaan spelen. Hoeft niet met grote bedragen, maar er wordt in ieder geval serieus gespeeld..
     
  5. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    A-A hebben


    K-K-A flop krijgen, en 2 man All-in gaan in een tournament, Dat is lekkerrr
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, en dit bewijst maar eens te meer hoe dom mensen kunnen spelen. Daarstraks zag ik de hele room all-in gaan met een hoge flop, en ze hadden alleen maar rommel, waar gaat het dan over? Er wordt alleen maar op geluk gespeeld, nou daar kom je niet ver mee, wil je om echt geld spelen.


    Voor iedereen die verslaafd is, www.pokerchips.nl , met vrienden thuis is het nog veel leuker :)
     
  7. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel wel mee hoor

    er kwam nog een 3e koning en iemand had A-4

    dus die had Fullhouse Kings over Aces
    ik Full House Aces over kings.. dit waren geen noobs trouwens.. was met goede spelers...
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Jammer dat er geen achievement is voor 5 mensen uit te schakelen in een toernooi in één ronde :D
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon poker maar wel met een beetje vele pech :mad: 8)
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha, hij was wel mooi, beiden een full house, jammer dat die van jou hoger was:thumbs:
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wanneer ben je een goede speler? 90% speelt het sinds gister, en werken allemaal op mijn zenuwen met dat ge all-in.
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook gerust all-in maar alleen als ik weet dat ik de beste kaarten heb. Ook de games kloppen niet. Iedereen checkt preflop in een room met blinds van 3/6 en een buy-in van 50.000. Tuurlijk gaat iedereen dan mee om de flop te kijken :{
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik word er gek van dat mensen net hun kaarten krijgen en dan meteen alles inzetten. :confused: Naja, het kan ook zo zijn dat ik gewoon te onervaren ben en dat dit doodnormaal is. Maar het suckt dat ze me zo dwingen te folden voordat de eerste 3 kaarten op tafel liggen, terwijl ik ze later alles zie verliezen omdat ze toch niks in hun hand hadden. Niks mis met bluffen hoor, maar sommige mensen zetten geld echt roekeloos in. Dan dwingen ze iedereen meteen te folden en zit er toch geen geld in de pot. :{
     
  14. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar zit het hem nou in. Het is geen geld. :emo:

    PS: Je kunt ook pot-limit of limit spelen. Dan heb je er geen last van.
     
  15. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm...

    Ik ben niet kapot van Texas Hold 'Em
    Heb eigenlijk nog geen fatsoenlijke game gespeeld!
    Het lijkt wel of ik constant met een stel maniacs aan tafel zit.
    All-in gaan voor de flop, elke raise callen met pis kaarten,
    rags zoals 7-2 offsuit spelen... enz enz

    Ik denk dat het een stuk interessanter wordt als je bijv Microsoft points aan Texas Hold 'Em koppelt. Op deze manier kan je ECHT wat winnen en zul je dus goed moeten spelen.
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    MS Points lijkt me niet echt een goede oplossing, ik was juist zo blij dat dit spel gratis was.. Ik ben trouwens nog niet veel Live geweest met Texas Hold 'em, maar die 3/4 potjes die ik gespeeld heb was er niet echt iemand roekeloos aan het inzetten. Zowiezo gaat het wel goed als je friend invites stuurt.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap de regels enigzins, maar kan je dit nog eens uitleggen? :thumbs:
     
  18. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik ben een nieuweling in dit spel en ga daarom bewust ook spelen bij spellen met lage inzet. Op deze manier hoop ik de "echte" spelers niet al te veel lastig te vallen, maar ja iedereen moet het toch eens leren :)
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren gespeeld met een groepje en dat was heel aardig.. Je moet het net even treffen in welke room je terecht komt. Zodra ik zie dat iedereen in het begin gelijk all-in gaat ben ik gelijk weer weg, want dat gaat gewoon nergens over..

    De mensen die nu alleen maar all-in gaan zijn over een week toch weer weg en dan blijven er meer serieuze mensen over denk ik. Dit was het risico van een gratis game, iedereen download dat spel en doet maar wat..
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    All-in gaan mag natuurlijk wel, dat hoort erbij, en als je goede kaarten hebt, why not. Als de blinds zo laag zijn, dan moet je wel gek zijn als je niet callt op de blind met iedere hand :)

    Het probleem is alleen dat je oneindig in het rood kan staan, en iedereen gaat all-in pre-flop. Verliezen ze, dan halen ze weer 50.000 enz enz. Dat is heel erg leuk en aardig, maar dat haalt wel de bluf factor weg (waar poker om gaat), omdat er puur op geluk wordt gespeeld.
     

Deel Deze Pagina