1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Arcade] Texas Hold 'Em

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 22 aug 2006.

  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon single player, en dan is het gewoon bluffen met bijv. 5/2 ofzo.
    Als ze dan folden heb je je achievement.
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    whoehahahaha zojuist 8 ton gewonnen het hele bedrag all in gegaan alles verloren opnieuw chips gekocht voor 50.000 opnieuw opgeklommen naar 6 ton toen weer all in gegaan en de site pot gewonnen die amar liefst 1,3 miljoen bevatte:D:D:D
    al mijn schulden in 1 klap kwijt en sta nu 9 ton in de plus:D:D:D
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist leuk/ niet leuk je wint alles maar in het zelfde tijdsbestek ben je soms ook alles weer kwijt 8) :cool:
     
  4. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarstraks nog is heel even een potje online gedaan via de quickmatch.
    Kwam terecht in een spel waar ik 50K nodig had, stond ineens in -32k op bankrekening. Nadien mocht ik 'leave table' kiezen met 125K op rekening. Hoe snel het toch kan gaan :b:
     
  5. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik het spelletje nog niet 100% snapt =(
     
  6. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier mensen die tijdens een multiplayer potje last hebben gehad van het feit dat het beeld bleef stilstaan en de muziek stopte waardoor men de xbox opnieuw op heeft moeten starten om verder te kunnen spelen? Iemand in m'n friendslist heeft dit al 3 keertjes meegemaakt en wil weten of dit misschien een bug in het spel zelf is o.i.d.
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik ook vandaag 3 keer meegemaakt, was dus ook 300.000 kwijt :'-(. Was ik bijna mijn schuld kwijt krijg ik dit, toen werd ik ongeduldig en ging alles all-in spelen na het opnieuw opstarten. Het gevolg is nu alleen dat ik 600.000 in de schuld sta. Heel de morgen bezig geweest met tactisch spelen om mijn schuld weg te krijgen kreeg ik dit erbij. Het gebeurde meestal als er een nieuwe speler in het spel kwam en ik hem selecteerde (met X) om zijn statistieken te bekijken, en toen liep hij soms vast.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  8. basovich

    basovich Guest

    OMG, dit is zo verslavend 8)..had net een potje 300000 gewonnen, en wil ik stoppen maar die drang om meer te verdienen is zo groot:cool:...leave ik de lobbie met 54 8)!!
     
  9. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is waar. Ik speel als beginneling gewoon met kleine bedragen (minimale inzet 100 euro) om het spel eerst wat beter te leren. Volgens mij heb ik het inmiddels het al aardig onder de knie. Soms zie ik echter winnende combinaties gemaakt die ik niet precies snap.
    Gisteren begon ik een potje met 100 euro. Viel daarna terug tot ongeveer 20 euro om vervolgens te eindigen met 400 euro. Geeft toch een goed gevoel.

    Kan iemand mij trouwens uitleggen waaraan een flush aan moet voldoen? Ik zag gisteren iemand een King high flush hebben, maar aan de hand van zijn kaarten kwam ik er niet echt uit.
     
  10. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is 5 kaarten van dezelfde soort hebben.
    Bv. harten 2,4,7,9,K.
    hij had dan een koning als hoogste.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vanavond nog ff mn best doen voor een achievement. Heb nu 925 hands gespeeld, nog maar 75 voor de achievement
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Handige image voor sommigen misschien:

    [​IMG]

    Pasgeleden nog veel geld in één keer gewonnen. Ik had wat verloren en kreeg een redelijke hand [pair of eights]. Vond het wel een keertje tijd worden om all-in te gaan met de gedachten dat de meesten zouden folden. Called de volgende en degene daarna. De derde raised en gaat ook gewoon all-in. Rest fold en ook de twee die in eerste instantie callde foldde toen. Ging tussen twee man dus. Eerste keer had ik maar 60% kans op winst en hij had een J en A, dus met één goede kaart op tafel zou hij hebben gewonnen. Gelukkig lag er niks en inde ik zo'n 4000 dollar met blinds van $5 en $10 en cash-in 1000. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dit spel echt heel leuk maar online blijf ik maar verliezen. Tja ik win wel eens iets maar 3 rondes daarna is al mijn geld toch weer op. Ik heb mijn Bankroll vandaag flink naar benede gewerkt (16000). Ik wil eens een keer dik winst hebben maar dat gebeurt helaas echt nooit..
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel alleen maar 50.000 online matches als buy-in dat verdiend lekker snel maar je kan het ook makkelijk kwijt raken
    het meeste in de min was bij mij een keer -126.000 en het verste in de plus nog niet hoger dan 65.000 sta nu op -6000 morgen maar is proberen over de 100.000 in de plus te komen en daarna op naar de miljoen, moet ik wel wat voorzichter gaan spelen
     
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet vooral voorzichtig spelen.. Alleen meegaan als je echt iets hebt. Zodra de inzet te hoog is moet je durven passen. Af en toe zal je jezelf voor je kop slaan, maar vaak ben je alleen maar blij.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha.. tja naarmate ik verder ben pas ik juist minder snel ookal heb ik rot kaarten. Maarja ik zal dan idd toch vaker fold moeten zeggen ook midden in het spel. Ik speel meestal maar potjes van 1000 misschien een keer proberen om eens voor een groot bedrag te spelen.
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    **** it! ik moet echt beter gaan opletten, gewoon gratis game kunnen downloaden! ben echt vucking te laat! kga echt beter opletten of ze dat volgende keer nog eens gaan doen met zo een game..
     
  18. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus volgens jou moet je nooit bluffen? ;)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niks mis met bluffen uiteraard. Maar imo werkt dat niet zo goed online als in het echte leven. Ik doe het dan ook bijna nooit. :)
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je alleen maar inzet als je echt wat hebt, weten je (goede) tegenspelers dat op een gegeven moment. Hier kan je dus gebruik van maken om te gaan bluffen ;)
     

Deel Deze Pagina