interessant artikeltje over Texas Hold'Em : http://xbox360.ign.com/articles/726/726945p1.html Ik ga hem morgen gelijk downloaden als ik uit mn bed komt
Dus hij is in de ochtend beschikbaar? of S'avonds? 08:00 GMT ik denk persoonlijk dat het pas in de avond is...
Mooi, sta ik gewoon normaal op (half 12 ofzo), ff kabeltje verbinden, downloaden en gamen. Nog goede THE (te lange naam, bleh)-spelers hier? If so, add me even als friend als je wil, en leer me beter spelen . 1,5 uurtje spelen ofzo (misschien langer, als ik eerder wakker ben), dan komt de postbode Halo 2 brengen (hopelijk dan, zou vandaag moeten komen), en ben ik nog blijer . Long live free Xbox Live Gold!
Ik ga all-in!!! 9u de xdoos aandrukken, ff downloaden, ontbijtje maken (en opeten niet te vergeten, erg belangrijk!) En dan de hele godsganselijke dag pokeren.... En, OHJA! Ik heb 2 weken vakantie! Dat wordt 2 weken pokeren!!
Ik hoop 't.. ik heb nog nooit gepokerd. Maar deze ga ik wel downloaden aangezien hij toch gratis is (Nederlandser kan niet)
nouja zal je zien eerste paar weken is het grof geld snel verdienen want alle noobies zullen wel all-in steeds gaan rustig afwachten en geld binnenhalen nahja fake cash maar blijft leuk nu hopen dat mensen doen alsof het echt geld is anders zul je maar 0.0001% bluffen omdat toch altijd iedereen meegaat
nog ongeveer 8 en een half uur en dan POKEREN heb al met mijn xbox live maties een beetje geoefend op een poker site waar je ook gratis texas hold`m online kan spelen echt super game